Zpětnovazební obvody v ekonomice Skorkovský KPH ESF MU Brno.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Business Intelligence
Advertisements

managementu znalostí podle
Balance Score Card (BSC) v řízení dodavatelských systémů
HISTORICKÝ VÝVOJ 1900 Výrobková normalizace, vojenský průmysl
BI, e-commerce Ing. Jiří Šilhán. Úroveň informatiky.
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
11 Procesy a procesní řízení 22 Další charakteristiky procesu má svého vlastníka (osoba odpovídající za zlepšování procesu) má svého zákazníka (interního.
Kvalita administrativních procesů. TQM Podniková strategie Přínos kvality procesů Systém a důsledné uplatňování Odpovědnost zaměstnanců Modelování procesů.
SYSTÉMY ŘÍZENÍ ZÁSOB Jana Burešová Kateřina Cimická
Customer Relationship Management Řízení vztahů se zákazníky.
Referenční modely ERP Procesní dekompozice ERP: MTS, MTO, ATO, ETO
1. přednáška Předmět finanční analýzy a finančního plánu
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
Jaromír Skorkovský ESF MU KAMI
Globální architektura IS/ICT
Systémové pojetí hospodářské organizace
Informační systémy TPS,MIS, SIS.
Upomínky a penále Dynamics NAV J.Skorkovský, KPH.
Bakalářský studijní program Elektrotechnika Obor  Aplikovaná a komerční elektronika Oborová katedra  Katedra elektroniky.
1.Obsah marketingového řízení
1.2 Technická dokumentace
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Činnosti spojené s projekty a ERP Skorkovský, ESF MU.
Ing. J. Skorkovský, CSc. pro ESF MU
Organizace a organizování podniku
Manufacturing Execution Systems
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Zdroj: KOVANICOVÁ, D. Abeceda účetních znalostí pro každého.
Stručný úvod MPH_RIOP | BPH_PIS1
Balanced Scorecard (vyvážený soubor měřítek)
1. přednáška Předmět finanční analýzy a finančního plánu
Ztráty v podnicích Ztráty mohou dosáhnout objemu % z celkových tržeb Ztráty jsou příčinou, proč firma neobstojí v konkurenci Ztráty vyplývající.
1 2 Microsoft Dynamics NAV Frýdlant nad Ostravicí 7. prosince 2006 Ing. Jaromír Skorkovský, Csc. Training Manager.
Basics of TOC and how to Analyze a Variety of Cases RIOP 2007 Skorkovský ESF -MU To nejlepší lze dosáhnout pouze s nasazením maximální vášně pro věc.
CRM a jeho možné využití
Podnik a výroba 8. – Obsah Základní ekonomické pojmy Podnik a výroba – úvod do problematiky Podniky v Evropě Obrat podniku Sociální a environmentální.
Základní možná schémata pro řízení výroby (množina aproximací grafického znázornění principu) J.Skorkovský, KPH.
Ekonomická a správní funkce Ekonomika a řízení podniku 2008/2009 Přednáška č. 3 JUDr. Martin Landa
Model strategie marketingového mixu
13.přednáška – Elektronické zásobování Ing. Jiří Zmatlík, Ph.D. ČVUT, Fakulta elektrotechnická Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd.
Logistický proces ve firmě Petr Hobža – Strážnické brambůrky SAP Business One Pavel Rumplík Obchodní ředitel.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
2009 STUDIJNÍ PROGRAM: Ekonomika a management STUDIJNÍ OBOR: PRŮMYSLOVÉ INŽENÝRSTVÍ Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů doc. Ing. David.
Antonín Krejčí Zvyšování konkurenceschopnosti firem pomocí metod průmyslového inženýrství a inovace s podporou e-learningu Číslo projektu: CZ.1.07/3.2.05/
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 8: Finanční řízení MSP.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Organizace výroby Organizace a řízení výroby. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Zpracování žádosti na podporu sociálního podnikání do OPZ - příklad dobré praxe Vznik sociálního podniku Hustířanka služby s.r.o. Hradec Králové, 7.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Optimalizace strategických činností nákupu v mezinárodní společnosti.
Skalský Dvůr 2015 VÝROBA SMĚSÍ Ing. Bohuslav MAJOR.
Marketingový plán podniku
Podrobnosti na KVS – doc. Manlig, Ing. Zelený, Ing. Vavruška
Zásobování a účtování zásob ve vybraném podniku
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
Katedra řízení podniku
Založení a vznik podniku II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Ing. J. Skorkovský, CSc. pro ESF MU
ŘÍZENÍ PROCESU POČÍTAČEM
Vyhodnocení stavební zakázky
Využití finančního deníku MS Dynamics NAV 2016
OnLine Analytical Processing ESF MU 2005 J.Skorkovský
Úvod od MS Dynamics NAV Příklad nad podej a následky tohoto procesu v systému (sklad, položky zákazníka a věcné položky ( finanční transakce na účtech.
Stručné poznámky k opakování PIS1 - PIS2-druhá část
Transkript prezentace:

Zpětnovazební obvody v ekonomice Skorkovský KPH ESF MU Brno

Zjednodušené schéma využívání ERP ERP Transakce - položky DB ERP Partneři ZprávyNáhledy Informace (trendy) Znalost metod řízení procesů a metrik Rozhodnutí Podnik Klíčová znalost Klíčová rozhodnutí

Klasický model reprezentující zpětnovazební obvod

Konstrukce agenta Rozpočet Diference Dodací lhůty Splatnost Řídící člen Obchod Říz.soustava Odvody výroby, analýzy Měření Účetní schéma Diference Zkrácení Průběžných dob a Overlap Řídící člen Výroba Říz.soustava Nastavení marží Měření Analýza dle dimenzí DiferenceŘídící člen CRM Říz.soustava Statistika obchodní příležitosti Měření Očekávaný Obrat Potvrzené objednávky Počet aktivních klientů Plán-realita Změna parametrů Požadovaná hodnota Kampaň Prodej výrobků Změna výrobních časů