How To Decorate Your Small Room

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
KAM TY JDEŠ, JÁ JDU Where you go, I'll go KDE TY SEŠ JÁ JSEM, Where you stay, I'll stay KAM SE HNEŠ, SE HNU When you move, I'll move ZA TEBOU PŮJDU… I.
Advertisements

Present Simple and Continuous
Škola1. ZŠ T.G.Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_65 NázevThere is x are Téma hodinyPopis města PředmětAnglický jazyk Ročník/y/6.
Zvířatae Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní fráze a slovní zásobu na téma Zvířata, což je podpořeno vizuálně i sluchově. Žáci si procvičí čtení.
Unit One TO BE To Have. To Be / být  I am  You are  He, she,it is  We are  You are  They are  Já jsem  Ty jsi  On, ona,ono je  My jsme  Vy.
Adele – poslech, práce s textem.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-19-Služby Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Sloveso "to BE".
Píseň “ABC” Reakce?. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Sporty a aktivity e Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní výrazy a fráze na téma Sporty a aktivity. Fráze si mohou procvičit dle zadání v prezentaci.
? PRESENT SIMPLE OR PRESENT CONTINUOUS. PRESENT SIMPLE PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ We read a lot. We read every day. We usually read books of fiction. Our friend,
Modal Verbs = způsobová slovesa.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Zjisti, o čem se mluví 1 VY_22_INOVACE_26 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
PRESENT, PAST AND FUTURE FORM Have to. Have to - must I must go to school. - I have to go to school. Musím jít do školy. Must – vnitřní přesvědčení Have.
Konverzace v anglickém jazyce ročník
Maturita oral exam rehearsal Lada Leszkowová, GKVR Hlinsko, 2013 prosinec The Czech Republic.
Označení DUM 14 _ 16 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
All About Friends
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-30-Problémy dnešního světa Název školyStřední odborná škola a Střední odborné.
NÁZEV ŠKOLY Gymnázium, Česká Lípa, Žitavská 2969, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU Digitalizace vzdělávání na.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ 007 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr.Stanislava Antropiusová.
Home sweet home Vypracovala : Michaela Hrdličková, 202 Použitá literatura: Success, elementary, J.C.Carr, J.Parsons „Tento projekt je spolufinancován Evropským.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Businessland / Introductions 06B2 AutorLadislava Pechová Období vytvořeníŘíjen.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_432_Popis obrázku AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová ROČNÍK,
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
ANOTACE Prezentace s výkladem a úkoly na použití některých způsobových sloves v anglickém jazyce. Druh učebního materiálu DUM Očekávané výstupy písemně,
Pracovní list - pro tisk Vloženo z stress.pptx Začátek.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník: IX. Datum vytvoření: Šablona:III/2č. materiálu:
Tázací dovětky – 8. ročník ZŠ
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Sport By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-27-Životní prostředí Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Hobby By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-20-Mezilidské vztahy Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: House Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-8 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_9 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
HOUSE kitchen bedroom bathroom garden a garage dining room living room.
GE - Vyšší kvalita výuky
Název projektu: Digitalizace výuky oboru Kosmetické služby
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
First Conditional – tvar a použití
Prepositions + at home AUTOR: Miroslava Jarkulišová
VY_32_Inovace_ Will x Going to Project 3
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
At home – my flat, my house
Kinds of shops Shopping dialogue Payment
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Housing VY_22_INOVACE_01_14
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Digitální učební materiál
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
PAST CONTINUOUS MINULÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ
Introduction to MS Dynamics NAV (Expected Costs)
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Pak. pak pak Selamat pagi, Bart. Your Indonesian is coming along well. I gather you think that “pak”, pronounced “puck”, is the Indonesian word.
Transkript prezentace:

How To Decorate Your Small Room

I will show you how you can furnish and decorate a small space. This living room is approximately 180 square feet. You can make your space appear bigger. The sleek leather couches are not so big. The couches are accented with nice pillows. A large carpet will elongate the room and make it appear bigger. Ottomans are used in place of a coffee table. A large coffe table takes up too much space. An ottoman can be used as a side table or a coffee table. enterteinment system plazma TV, LCD TV, flat screen TV antique cabinet sleek = líbivý, jemný, měkký leather = kůže furnish = vybavit nábytkem accent = zdůraznit ottoman = malé krychlové sedátko

Zeptejte se spolužáka: kde bydlí (rodinný dům, panelák, město, dědina) zda tam je kuchyň, jídelna, obývák, ložnice, komora, pracovna, koupelna kde parkují auto zda tam je schodiště, schůdky před hlavními dveřmi, výtah ve kterém patře bydlí jaký je výhled z okna obýváku zda tam je zahrada jak daleko to má do školy jak chodí, dojíždí do školy zda jsou v obýváku gauč, konferenční stolek, taburetky, křesla, židle, koberec kdo vybavil obývák nábytkem a doplňky