Digitalizace výuky Příjemce

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Digitalizace výuky Příjemce
Advertisements

Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
VÝPOČTY POVRCHŮ A OBJEMŮ TĚLES. UŽITÍ GON. FUNKCÍ
Kolmé hranoly – rozdělení, vlastnosti, síť
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Kolmé hranoly, jejich objem a povrch
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Pythagorova věta užití v prostoru
Hranoly Pohanová Lucie.
Matematika Povrchy těles.
Mgr. Zdeněk Provazník ZŠ Třebechovice pod Orebem
Objemy a povrchy těles základní přehled vlastností a vztahů
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
1) Určete odchylku přímek AC a CC´
Autor: Mgr. Lenka Šedová
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Za předpokladu použití psacích potřeb.
T Ě L E S A.
Honem pryč!! MNOHOSTĚNY.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Toto těleso se nazývá… kužel trojúhelník jehlan
58.1 Povrch jehlanu, kužele, koule
* Hranol Matematika – 7. ročník *.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Digitalizace výuky Příjemce
Válec.
Digitalizace výuky Příjemce
JEHLAN SÍŤ A KONSTRUKCE V PRAVOÚHLÉM PROMÍTÁNÍ
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Tělesa Užití goniometrických funkcí
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jehlan výpočet povrchu
Pythagorova věta Matematika 8.ročník ZŠ Řešené příklady II.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Objem a povrch těles.
Povrch hranolu – příklady – 1
Kolmé hranoly - povrch a objem Matematika – 7. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka.
Matematika pro 9. ročník Jehlany – příklady – 1. Jehlan Vypočítejte objem pravidelného čtyřbokého jehlanu na obrázku (vyjádřete pomocí odmocnin).
J e h l a n Popis tělesa Výpočet povrchu Výpočet objemu
Matematika pro 9. ročník Jehlany – příklady – 2. Jehlan Vypočítejte objem pravidelného trojbokého jehlanu vysokého 5 cm, s podstavnou hranou 6 cm (vyjádřete.
Hranol Základní škola a Mateřská škola
- Výpočet povrchu tělesa
Stereometrie Povrchy a objemy těles.
Matematika pro 8. ročník Hranoly – příklady – 1.
těleso, skládající se ze dvou shodných, rovnoběžných podstav a pláště
Tělesa –čtyřboký hranol
Tělesa – kvádr Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
VY_32_INOVACE_02_GEOMETRIE_13
Tělesa – kvádr Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Digitalizace výuky Příjemce
Pythagorova věta – popisuje vztahy stran v pravoúhlém trojúhelníku
Matematika pro 9. ročník Povrch jehlanu.
VY_32_INOVACE_050_Povrch a objem hranolu
MATEMATIKA Objem a povrch hranolu 1.
Hradec Králové Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM:
Tělesa – krychle Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Povrch krychle a kvádru.
POVRCH A OBJEM KRYCHLE A KVÁDRU
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_19_Tělesa
Transkript prezentace:

Digitalizace výuky Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.1.05/02.0010 Název projektu Digitalizace výuky Číslo prioritní osy 1/1.1 Předmět matematika Téma Hranoly - obecně Ročník Sedmý Autor Mgr.Zdeněk Provazník

ZŠ Třebechovice pod Orebem Mgr.Zdeněk Provazník HRANOLY -obecně ZŠ Třebechovice pod Orebem Mgr.Zdeněk Provazník

C B A E D NAPIŠ NÁZVY TĚLES G F

2 1) 2) 3) 4) 5) 3 4 1 5

Je pravda? boční stěny jsou jen čtverce kvádr je hranol 5-boký hranol má 2 podstavy podstavou 3-bok.hranolu je trojúhelník plášť je tvořen z bočních stěn boční hrana je stejně dlouhá jako výška hranolu ANO NE

SPRÁVNĚ POPIŠTE H G E F C´ C D A B A´ B´ C A B PLÁŠŤ STĚNY PODSTAVA VÝŠKA TĚLESA

2 1 3 1 – úhlopříčka ………… 2 – úhlopříčka ………… 3 – úhlopříčka …………

Co už známe ! KVÁDR c b a c a a - podstavou obdélník, čtverec - 4 – boký hranol c b OBJEM KVÁDRU a V = a . a . c V = a . b . c OBSAH PODSTAVY c S = a . a S = a . b a a POVRCH S = 2.(aa+ac+ac) S = 2.(ab+ac+bc)

Co už známe ! KRYCHLE - podstava čtverec - pravidelný 4-boký hranol a OBJEM KRYCHLE a V = a . a. a a PLÁŠŤ POVRCH KRYCHLE S = 4 . a. a S = 6 . a. a

3 – BOKÝ HRANOL - podstava trojúhelník - pravoúhlý trojúhelník - odvěsny, přepona - výška tělesa

POZNEJ TĚLESA

Použité zdroje http://www.skloporcelan.cz/scripts/zbozi.php?KID =1181 http://www.autobusovenoviny.cz/clanek/68/prvni- autobus-dle-normy-eev-dodala-do-belgie-skupina- irisbus-iveco http://sport.hyperinzerce.cz/sport/inzerat/1631001 -zorbing-zorb-ball-zorbovaci-koule-nabidka- praha/ http://gnzinformatika.blog.cz/1002/zaujimave- stavby http://bagry.cz/cze/clanky/z_praxe/moderni_syste my_2d_a_3d_nivelace_zemnich_stroju_v_praxi http://dendro.mojzisek.cz/re_tvarovani.php