Zahrajte si v matematice oblíbenou hru

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Advertisements

Přijímací zkoušky na SŠ MATEMATIKA Připravil PhDr. Ivo Horáček, PhD.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Slovní úlohy o směsích (řešené lineární rovnicí o jedné neznámé)
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
AUTOR Mgr.Moravcová Daniela ŠKOLA ZŠ TGM Kutná Hora Datum Ročník DRUHÝ
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
9 CELÁ ČÍSLA
AZ kvíz Lomené výrazy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu
Kdo chce být milionářem ?
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
70.1 Porovnávání desetinných čísel
Nejmenší společný násobek
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Elektronická učebnice - I
Doplň do korálků násobky čísla 2
Dělitelnost přirozených čísel
Markéta Zakouřilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_169
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Zábavná matematika.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Očísluj dopisy násobky čísla 2
EU – OP – VK Matematika – 8.B Mgr. Václav Calábek.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Tvorba číselných výrazů
Elektronická učebnice - I
Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
ProcvičujemenásobilkuProcvičujemenásobilku Klikni na libovolné číslo, objeví se.
ODČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Únorové počítání.
VY_42_INOVACE_379_ROVNICE Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2011 Ročník použití VM 9. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
Procvičování vzorce.
Trojúhelník Vnitřní a vnější úhly v trojúhelníku Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.
25.1 Písemné odčítání dvojciferných čísel v oboru do 100
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Násobilka 8 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Hra – riskuj – Objem a povrch krychle a kvádru – 2
Celá čísla Dělení.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
24.1 Písemné sčítání dvojciferných čísel v oboru do 100
Úkoly nejen pro holky.
76.1 Násobení a dělení desetinných čísel přirozeným číslem
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Přednost početních operací
POMĚR Prezentace je zaměřená na výklad a procvičení slovních úloh na poměr. Autor: Mgr. Věra Benáková, 2. ZŠ Dobříš 7 : 4 1 : : :
Nejprve provedeme výpočet v závorce
Násobilka 6, 7, 8, 9 VY_32_INOVACE_090, 5. sada, M ANOTACE
ČÍSELNÉ VÝRAZY Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Znaky dělitelnosti.
DĚLITELNOST PŘIROZENÝCH ČÍSEL
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír Macháň. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Opakování na 3. písemnou práci
AZ KVÍZ Dělitelnost Spustit hru Pravidla hry
Zahrajte si v matematice oblíbenou hru
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
VY_32_INOVACE_Sib_II_06 Početní úkony
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY_32_INOVACE_22_MATEMATIKA 3. ROČNÍK ZŠ TÉMA:
Transkript prezentace:

Zahrajte si v matematice oblíbenou hru RISKUJ. PRAVIDLA HRY Mgr. Věra Vasiljevičová

100 79 6 200 9 300 63 400 500 29 57 100 3 200 27 300 400 NE 500 10 55 100 200 6 300 21 8 400 500 18 100 51 200 3 9 300 200 300 400 STEJNĚ 500 56 100 25 200 54 300 400 77 15 500

100 (8 x 7) + 23 =

200 45 : 9 = 30 : ?

300 Součin je 72. Jeden činitel je 8. Jaký je druhý činitel?

Které číslo je dělitelné číslem 9 a zároveň číslem 7? 400 Které číslo je dělitelné číslem 9 a zároveň číslem 7?

5 krát mladší. Matka je o 22 let starší než syn. Kolik roků má matka? 500 Otec má 35 let, syn je 5 krát mladší. Matka je o 22 let starší než syn. Kolik roků má matka?

100 (81 : 9) + 48 =

200 6 x ? = 9 x 2

300 Součet je 48. Jeden sčítanec je 21. Jaký je druhý sčítanec?

400 Je větší součin čísel 9 a 6 nebo čísel 8 a 7?

500 Pes a kocour mají dohromady 8 let. Kolik let budou mít dohromady za rok?

100 (7 x 6) + 9 =

200 54 : ? = 36 : 4

300 Rozdíl je 37. Menšenec je 58. Jaký je menšitel?

a potom 80, dostanu 100. Které číslo si myslím? 400 Myslím si číslo. Když k němu nejprve přičtu 12 a potom 80, dostanu 100. Které číslo si myslím?

Kolik hříbků dal bratr sestře? 500 Bratr našel o 36 hříbků víc než sestra. Sestra řekla: ,,Dej mi několik hříbků, abychom měli stejně." Kolik hříbků dal bratr sestře?

100 63 – (64 : 8) =

200 ? x 3 = 72 : 8

300 Sečti podíl čísel 40 a 5 se součinem čísel 6 a 3.

Součet dvou čísel je 500. Jedno číslo je 400 Součet dvou čísel je 500. Jedno číslo je o 100 větší než druhé. Která jsou to čísla?

Hruška je 2 krát dražší než jablko. Co je dražší? 500 Hruška je 2 krát dražší než jablko. Co je dražší? 8 jablek nebo 4 hrušky?

100 47 + (27 : 3) =

200 60 - ? = 5 x 7

300 Činitel je 9. Druhý činitel je 6. Jaký je součin?

Ve sportce byla vylosována čísla 43 21 36 54 49 400 Ve sportce byla vylosována čísla 43 21 36 54 49 Urči součet všech čísel, která jsou násobky 7.

500 Pavel měl 70 Kč. Jirka měl 56 Kč. Pavel utratil 30 Kč. Jirka ještě ušetřil 14 Kč. Kolik musí Jirka půjčit Pavlovi, aby měli stejnou částku?

PRAVIDLA HRY Každý učitel si organizuje hru podle svého uvážení. Mne se osvědčily dvě skupiny po třech žácích – skupina dívek, skupina chlapců + dvě děti jako rozhodčí, ostatní žáci ve třídě si příklady také počítají. Žáci ve skupině se dohodnou, za kolik bodů chtějí odpovídat. Pokud odpoví správně, získají daný počet bodů. Jestliže odpověď není správná, může odpovědět soupeř a pokračuje výběrem svého příkladu. Vyhrává družstvo, které získá větší počet bodů. V prezentaci si vyberete otázku např: za 200 bodů. Kliknete na ovál, přijede vláček s příkladem. Pozor! Po řešení musíte kliknout na červenou šipku vedle vláčku. Vrátíte se původní stránku, kde se vám objeví správný výsledek a můžete vybírat další příklad.

Použité zdroje http://www.clker.com/clipart-9901.html - lokomotiva