JARNÍ TERMÍN MATURITNÍ ZKOUŠKY 2012 Signální souhrnné výsledky (tisková konference 20.6.2012) CERMAT 20. 6. 2012.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

PKML.
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
NOVÁ MATURITA Stručná informace o průběhu a přípravě.
NOVÁ MATURITA Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí
CO NÁS ČEKÁ OKOLO MATURIT V ROCE 2012 … A CO V ROCE 2013 Čtyři klíčové změny pro rok 2012 Nový systém hodnocení písemných prací Jak jsme se přihlásili.
Gymnázium, Hranice, Zborovská 293 Maturitní zkouška 2010.
Města ČR – orientace na mapě
VÝSLEDKY MZ 2011 PŘIHLÁŠENÍ MZ 2012 A OTÁZKY A NÁMĚTY K DISKUSI O TOM, KUDY DÁL S MATURITNÍM MODELEM Podklad pro první jarní seminář CZESHA k otázkám státní.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
Téma 3 ODM, analýza prutové soustavy, řešení nosníků
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Maturita září Legislativa Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání.
MATURITNÍ ZKOUŠKA ČÁST SPOLEČNÁ Český jazyk a literatura Cizí jazyk Matematika/ZSV/Info ČÁST PROFILOVÁ 2 – 3 zkoušky, které stanoví ŘŠ.
Maturita 2010/2011 Co je potřeba znát z maturitní vyhlášky.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Elektronická učebnice - I
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Zábavná matematika.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.

Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
ODČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Únorové počítání.
Maturita 2015.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Hrubá - prostá incidence nádorů kolorekta u mužů 1. Maďarsko 88,29 2. Česká Republika 86,73 3. Japonsko 77,74 4. Německo 75,39 5. Nový Zéland71,77 6. Austrálie.
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Maturita 2011? Společná část Společná část 2 zkoušky 2 zkoušky Profilová část Profilová část 3 zkoušky 3 zkoušky.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_22 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Legislativní prostředí
24.1 Písemné sčítání dvojciferných čísel v oboru do 100
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
Úkoly nejen pro holky.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
END 1.Přítelem 2.Druhem 3.Milencem 4.Bratrem 5.Otcem 6.Učitelem 7.Vychovatelem 8.Kuchařem 9.Elektrikářem 10.Instalatérem 11.Mechanikem 12.Návrhářem 13.Stylistou.
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
NOVÁ MATURITA Stručná informace o jejím průběhu a přípravě.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Autor Příjmení a jméno: Fialová Kamila, Mgr. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace Adresa: Zahradní 10, Štěpánkovice,
VÝSLEDKY MATURITNÍ ZKOUŠKY V OBOU TERMÍNECH 2011 Signální výsledky a základní poznatky.
SPOLEČNÁ (STÁTNÍ) ČÁST MATURITNÍ ZKOUŠKY 2011 ZAČÍNÁ Od 2.5. do 7.6. probíhá jarní zkušební termín MZ.
PODZIMNÍ TERMÍN MATURITNÍ ZKOUŠKY 2011 TISKOVÁ KONFERENCE CERMAT 15/8.
JARNÍ TERMÍN MATURITNÍ ZKOUŠKY 2011 Signální souhrnné výsledky.
MATURITNÍ ZKOUŠKA 2013 JARO AKTUÁLNÍ VÝSLEDKY Zpracoval: Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání - CERMAT ČERVEN 2013.
PODZIMNÍ TERMÍN MATURITNÍ ZKOUŠKY 2011
Výsledky maturitních zkoušek
Výsledky maturitních zkoušek
Maturitní zkoušky 2019 ke dni
JARNÍ TERMÍN MATURITNÍ ZKOUŠKY 2011
MATURITNÍ ZKOUŠKA SPOLEČNÁ ČÁST 2018 JARO DIDAKTICKÉ TESTY ČJL, AJ, MA
Transkript prezentace:

JARNÍ TERMÍN MATURITNÍ ZKOUŠKY 2012 Signální souhrnné výsledky (tisková konference ) CERMAT

KOLIK MATURUJE ŽÁKŮ POČET PŘIHLÁŠENÝCH MATURANTŮ * Gymnázia 24,4% 25,3% SOŠ 51,7% 51,3% SOU 9,2% 8,6% Nástavby 14,7% 14,8% POČET ŠKOL POČET ZKUŠEBNÍCH MÍST *) K řádnému termínu bylo přihlášeno žáků. CERMAT

KOLIK ŽÁKŮ KONALO ZKOUŠKY PODLE DRUHU TERMÍNU SPOLEČNÁ ČÁST POVINNÉ ZKOUŠKY CELKEM ŘÁDNÝ TERMÍN OPRAVNÝ TERMÍN NÁHRADNÍ TERMÍN CELKEM PŘIHLÁŠENÍ POČET KONAL VŠECHNY ZKOUŠKY POČET %100% USPĚLO POČET %78,8%81,4%50,0%44,4% NEUSPĚLO POČET %21,2%18,6%50,0%55,6% Neúspěšnost žáků konajících zkoušku v řádném termínu je téměř 2,7 krát nižší než u termínu opravného. V profilové části konalo všechny zkoušky žáků s celkovou neúspěšností 6,9 %. CERMAT

„ČISTÁ“ NEÚSPĚŠNOST (100 % = ŽÁCI, KTEŘÍ KONALI ZKOUŠKY) CELKEM ŘÁDNÝ TERMÍN OPRAVNÝ TERMÍN NÁHRADNÍ TERMÍN ŘÁDNÝ TERMÍN CELKEM VŠICHNI ŽÁCI 21,2%18,6%50,0%55,6% 16,9% Gymnázia 4,4%4,3%30,1%28,0% 2,9% Lycea 9,7%9,0%40,9%50,0% 6,7% SOŠ technické a ekonomické 18,9%17,7%38,9%50,0% 11,5% SOŠ ostatní (bez nástaveb) 26,6%24,1%47,0%54,5% 23,6% SOU (bez nástaveb) 39,1%36,5%51,2%62,1% 31,5% Nástavby 43,3%39,3%58,9%69,2% 43,1% Čistá neúspěšnost v řádném termínu stoupla meziročně o 1,7%. CERMAT

SPOLEČNÁ ČÁST MATURITNÍ ZKOUŠKY ŘÁDNÝ TERMÍN OPRAVNÝ/ NÁHRADNÍ TERMÍN ŘÁDNÝ TERMÍN POVINNOU ZKOUŠKU ČESKÝ JAZYK Úspěšně složilo 90,0%64,9% 92,4% Neúspěšně vykonalo 10,0%35,1% 7,6% POVINNOU ZKOUŠKU MATEMATIKA NEBO CIZÍ JAZYK Úspěšně složilo 88,5%46,9% 88,9% Neúspěšně vykonalo 11,5%53,1% 11,1% CIZÍ JAZYK – NEÚSPĚŠNOST 8,4%47,4% 9,0% MATEMATIKA - NEÚSPĚŠNOST 15,7%58,3% 14,4% Neúspěšnost se meziročně snížila u cizích jazyků o 0,6% a naopak se zvýšila u matematiky o 1,3%. CERMAT

Žádosti o přezkoumání výsledků (základní statistiky k 19. červnu) Význam zkratek: AJ = anglický jazyk, CJ = český jazyk a literatura, NJ = německý jazyk, MA = matematika PP = písemná práce, DT = didaktický test Z = základní úroveň obtížnosti, V = vyšší úroveň obtížnosti CERMAT

Status zpracovávané žádostiPočet Nová žádost v informačním systému 19 Probíhá kontrola formální správnosti procesu zpracování výsledků 430 Probíhá oponentní řízení 3228 Probíhá validace oponentního řízení 456 Probíhá validace shody zpracování oponentního posudku s interní metodikou 224 Ukončeno zpracování oponentního posudku 393 Žádost vyřízena 2192 Celkem 6942 Žádosti o přezkoumání výsledků (základní statistiky k 19. červnu) CERMAT Z celkového počtu žádostí, u nichž byl proveden oponentní posudek (3262) bylo ke kladnému vyřízení doporučeno 121 žádostí, tedy 3,71 %.