Santa se připravoval na svůj každoroční výlet, Santa was getting ready for his annual trip,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Advertisements

Past tenses in time clauses minulé časy v časových souvětích
Už ti to řekli? Have you been told already?. Kdo ti to řekl? Who told you?
Ty, hodilo by se mi, kdybys mi mohl pomoci s jednou drobností. Hey, I could use your help with a little job.
Linking Words and phrases
Kdy přesně jste toho ducha viděl? When exactly did you see the ghost?
Proč se už nemůžeme vídat? Why can't we be seeing each other any more?
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Life´s what you make it! Lekce 11 Present Perfect Continuous Tense review Birth, marriage, and death Good news, bad news.
Jak se mu říká? What is he called?.
Dnes to v obchodě zatím moc nejde. It's been a slow day at the store today.
Že jsem se na to krasobruslení vůbec dívala. I wish I hadn't watched the figure skating.
Say or tell? Other reporting verbs. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Reported speech – nepřímá řeč Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Future time clauses Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Nemusela se vrátit brzo she didn't have to be back early.
Past Perfect Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
To mám zakázáno se i čas od času prospat? Am I not even allowed to sleep late once in a while?
Modal verbs of probability in present and past Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu.
Všude kam se podívám vidím ryby. Everywhere I look, I see fish.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_440_Složeniny se SOME, ANY, NO a EVERY AUTOR: Ing. Magdalena.
Kolik je hodin? What time is it?. Jak se tam dostanu? How do I get there?
Liška a ježek - bajka A Fox swimming across a rapid river was carried by the force of the current into a very deep ravine, where he lay for a long time.
Past simple or past continuous
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Passive tenses Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ460 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník2. ročník.
Past Tense Simple Past Questions Negatives
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Translation Translate the following sentences from English into Czech. Vzor: I don’t like the translation of this book. Who translated it? Nelíbí se mi.
Nepravidelná slovesa v přítomném a minulém čase Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Mgr. M. Hašková Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Minulý čas Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_166 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Eleonora Klasová PředmětAnglický.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zdeňka Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Second conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Devils in the Czech Republic. Costumes During the day usually nothing happens, the families watch TV, go for walks and enjoy family comfort Teenagers.
IF / FUTURE TIME CLAUSES. 1)I´ll wait here. You´ll get back. (until) 2)Give me a ring. You´ll hear some news. (when) 3)The TV programme will end. I´ll.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Punishment Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-14 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Love relationship Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-18 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Tim´s holiday in Prague práce s textem Základní škola Čelákovice VY_32_INOVACE_094_Tim´s holiday - Práce s textem Dostupné z Metodického portálu
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:Mgr. Hana Červená Název:VY_32_INOVACE_78 _angličtina-gramatika Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Jitka Vodrážková Hello, kids! 3. říjen 2011 VY_22_INOVACE_1A_27_THREE_PIGS Storytelling-pohádka O třech prasátkách v angličtině Poslech pohádky, opakování.
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Bc. Lucie Ševčíková Datum: VY_22_INOVACE_2.2.2 AJ8,9g_22 Téma: vedlejší věty.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Jitka Vodrážková Hello, kids! VY_22_INOVACE_1A_30_BIG_TURNIP Storytelling- pohádka O veliké řepě v angličtině Dramatizace pohádky, jednoduchá.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuModerní škola Název školyStřední hotelová škola, s.r.o., Floriánské nám. 350, Kladno PředmětAnglický.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková Because it was fun! Why did he sleep in the tent?
Word order Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Litoměřice, příspěvková organizace Litoměřice, Komenského 3 Autor: Pavel Vágai.
Rodina (Family) B1 Tematická oblast
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Verbs + prepositions, adjectives + prepositions
GE - Vyšší kvalita výuky
Angličtina: Christopher Columbus
Where were you in the summer holidays? What did you do?
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_15Spojky.
HEALTH and injuries Anotace: materiál je určen žákům 7
Space Ing. Jaroslav Bernkopf.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
LONDON´S BURNING - práce s textem
Translation drill 05/03 Nevybírá ten dárek dlouho. He hasn‘t been choosing the present long. Už dlouho jí nic nekoupil. He hasn‘t bought her anything.
Transkript prezentace:

Santa se připravoval na svůj každoroční výlet, Santa was getting ready for his annual trip,

ale vypadalo to, že všude jsou nějaké problémy. but there seemed to be problems everywhere.

Třeba mu zavolali a omluvili se kvůli nemoci čtyři skřítci. Like, four of the elves called in sick.

A nováčci nepracovali tak rychle jako ti klasičtí. And the trainees didn't work as fast as the regular ones.

Santa cítil tlak toho jak časově nestíhá. Santa felt the pressure of being behind schedule.

Pak paní Clausová řekla, že na návštěvu přijede její maminka. Then Mrs. Claus said that her mum was coming to visit.

Z toho měl pak chudák Santa ještě větší stres. This stressed poor Santa even more.

Šel se mrknout na soby aby se ujistil, že jsou připraveni. He went to check the reindeer to make sure they were ready.

Zjistil, že tři z nich se každou chvilku chystají rodit. He found that three of them were about to give birth.

Když se konečně dostal k tomu, aby naložil dárky, When he finally got around to loading the presents,

tak mu prasknulo jedno z prken na saních. one of the boards on the sleigh cracked.

Pytel s hračkama spadl na zem a všechny hračky se rozházely. The toy bag fell to the ground and scattered all the toys.

Santu napadlo, že panák whisky by mu mohl naklonit štěstěnu. Santa figured a shot of whiskey might turn things around.

Ale bylo to k zešílení, skřítci mu vtrhnuli do skříně s chlastem.. But frustratingly, the elves had hit the liquor cupboard..

..a nezůstalo nic, z čeho by se dalo ožrat...and there was nothing left there to get drunk on.

Když tohle uviděl, tak mu z ruky vypadla konvice na kafe, Seeing this he dropped the coffee pot,

a rozbila se na stovky kousků po celé podlaze. and it broke into hundreds of pieces all over the floor.

Zašel pro koště, ale slámu, ze které bylo vyrobeno, sežraly myši. He went to get the broom but mice had eaten the straw it was made from.

Zrovna v té chvíli zazvonil zvonek a Santa s klením zamířil ke dveřím. Just then the doorbell rang and Santa cursed his way to the door.

Otevřel a tam stál malý andílek s obrovitánským vánočním stromkem. He opened and there was a little angel with a great big Christmas tree.

Andílek se na něj přesladce usmál, The angel gave him the sweetest smile,

a řekl: Santo, kam bys chtěl abych dal tenhle strom? and said: Santa, where would you like me to put this tree?

A právě tak se stalo, že na vršku vánočního stromku bývá malý andílek. And that is how the little angel came to be on top of the Christmas tree.