ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ Šablona: ICT PRV ČAJZ Složky potravy- pracovní listy Anotace: základy zdravého způsobu stravování Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady A: VÝRAZY Autor: Petr Halama – Mgr. Alena.
Advertisements

Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: NEROVNICE Autor: Mgr. Alena Štědrá Název.
Název projektu: Učení pro život
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: NEROVNICE Autor: Mgr. Alena Štědrá Název.
VY_32_INOVACE_27. What colour is it? VY_32_INOVACE_27.
Tázací zájmena ANOTACE Šablona:ICT AJ Tázací zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický okruh:
První pomoc Zhodnocení stavu vědomí
Rozmanitost přírody Třídění živočichů II. aktivita
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENA
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
Rozmanitost přírody Třídění živočichů I. aktivita
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceZemědělství Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní informace.
ICT VL Naše okolí 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Hned si to vyzkoušíme na několika zástupcích hmyzu:
ICT 2 – 3 – 40 Poslech - Bedřich Smetana - Má vlast - Vyšehrad
Rozmanitost přírody Základní společné znaky živých organismů
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Člověk a jeho svět Člověk a jeho zdraví
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Lékárnička Člověk a jeho zdraví. Lékárnička Člověk a jeho zdraví.
Rostliny podle stavby těla
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENO MY, YOUR ANOTACE Šablona:ICT AJ přivlastňovací zájmena MY, YOUR Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Potravinový talíř Člověk a jeho zdraví.
Rozmanitost přírody Živá příroda, podmínky života na Zemi
Rozmanitost přírody Oceány. Rozmanitost přírody Oceány.
Název : Podzim Mgr. Iveta Honzejková.
Zdravá strava - křížovka
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Chování ve městě Člověk a jeho zdraví Šablona: ICT PRV ČAJZ Chování ve městě Anotace: bezpečné chování v lese, přechod pro chodce, injekční stříkačky.
První pomoc Přivolání pomoci z okolí
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
Krizová situace Člověk a jeho zdraví. Krizová situace Člověk a jeho zdraví.
Jejda, tady byl někdo veliký popleta! Zkus doplnit zapomenuté čárky nad slovy.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody. Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody.
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
ICT VL Asie 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace: Prezentace.
Lípa srdčitá Rozmanitost přírody. Lípa srdčitá Rozmanitost přírody.
U lékaře Člověk a jeho zdraví. U lékaře Člověk a jeho zdraví.
Jak živočichové rostou a vyvíjejí se- kočka domácí
Lidské tělo - osmisměrka
Chování v lese Člověk a jeho zdraví. Chování v lese Člověk a jeho zdraví.
Cizí člověk Člověk a jeho zdraví Šablona: ICT PRV ČAJZ Cizí člověk Anotace: bezpečné chování, vyhodnocení a zvládání rizikových situací Autor:
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
ICT VL Evropa – povrch 5.R.
ICT VL Evropa 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceSvětadíly a oceány Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně je schopen rekapitulovat jednotlivé.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Stavba těla živočichů Savci
ANOTACE Šablona: ICT PRV ČAJZ Silnice Anotace: zásady bezpečného chování na silnici Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup:
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Zájmena WHAT, THIS, IT ANOTACE Šablona: ICT AJ Zájmena what, this, it Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk.
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmeno ITS Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický okruh: Produktivní a receptivní.
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Anotace: Žák si osvojí pojmy bydliště a rodiště. Každý z žáků představí místo svého bydliště (nakreslí a zakroužkuje, jaké instituce se v místě nachází).
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je ….
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Obvod obdélníku VY_32_Inovace_09KJ-1
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Transkript prezentace:

ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ Šablona: ICT2-2-51 PRV ČAJZ Složky potravy- pracovní listy Anotace: základy zdravého způsobu stravování Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup: uplatňuje základní dovednosti a návyky související s podporou zdraví a jeho preventivní ochranou Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova : zdravý jídelníček, složky zdravého jídelníčku Druh učebního materiálu : aktivita Druh interaktivity: samostatná aktivita Cílová skupina :Žák, dvojice Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání – první stupeň, 1. období Typická věková skupina 7-9 let Celková velikost – 464 kB-soubor doc.

Jak se jmenuje tato skupina potravin? ........................................................................................ Napiš, která jídla bys z nich mohl uvařit ……………………………………………. Jak často tyto potraviny jíš? Zakroužkuj: Několikrát denně Každý den Jednou týdně Jednou za měsíc Nikdy je nejím Potřebujeme tuto potravinu ke zdravému životu? ANO NE

Jak se jmenuje tato skupina potravin? ........................................................................... Napiš, která jídla bys z nich mohl uvařit ……………………………………………. Jak často tyto potraviny jíš? Zakroužkuj: Několikrát denně Každý den Jednou týdně Jednou za měsíc Nikdy je nejím Potřebujeme tuto potravinu ke zdravému životu? ANO NE

Napiš, která jídla bys z nich mohl uvařit ……………………………………………. Jak se jmenuje tato skupina potravin? ....................................................................... Napiš, která jídla bys z nich mohl uvařit ……………………………………………. Jak často tyto potraviny jíš? Zakroužkuj: Několikrát denně Každý den Jednou týdně Jednou za měsíc Nikdy je nejím Potřebujeme tuto potravinu ke zdravému životu? ANO NE

Napiš, která jídla bys z nich mohl uvařit ……………………………………………. Jak se jmenuje tato skupina potravin? ....................................................................... Napiš, která jídla bys z nich mohl uvařit ……………………………………………. Jak často tyto potraviny jíš? Zakroužkuj: Několikrát denně Každý den Jednou týdně Jednou za měsíc Nikdy je nejím Potřebujeme tuto potravinu ke zdravému životu? ANO NE

Napiš, která jídla bys z nich mohl uvařit ……………………………………………. Jak se jmenuje tato skupina potravin? ....................................................................... Napiš, která jídla bys z nich mohl uvařit ……………………………………………. Jak často tyto potraviny jíš? Zakroužkuj: Několikrát denně Každý den Jednou týdně Jednou za měsíc Nikdy je nejím Potřebujeme tuto potravinu ke zdravému životu? ANO NE

Napiš, která jídla bys z nich mohl uvařit ……………………………………………. Jak se jmenuje tato skupina potravin? ....................................................................... Napiš, která jídla bys z nich mohl uvařit ……………………………………………. Jak často tyto potraviny jíš? Zakroužkuj: Několikrát denně Každý den Jednou týdně Jednou za měsíc Nikdy je nejím Potřebujeme tuto potravinu ke zdravému životu? ANO NE

Jak se jmenuje tato skupina potravin? ....................................................................... Jak často tyto potraviny jíš? Zakroužkuj: Několikrát denně Každý den Jednou týdně Jednou za měsíc Nikdy je nejím Potřebujeme tuto potravinu ke zdravému životu? ANO NE

Zdrava - dieta. eu. Zdravá dieta [online]. 2010 [cit. 2013-02-08] Zdrava - dieta.eu. Zdravá dieta [online]. 2010 [cit. 2013-02-08]. Dostupné z: http://zdrava-dieta.eu/kaloricka-tabulka Přispěvatelé Wikipedie, Gumový medvídek [online], Wikipedie: Otevřená encyklopedie, c2013, Datum poslední revize 1. 01. 2013, 22:27 UTC, [citováno 8. 02. 2013]<http://cs.wikipedia.org/w/index.php?title=Gumov%C3%BD_medv%C3%ADdek&oldid=9509859>