Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/02.0041 Předmět : Zeměpis Ročník : 8.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Enviromentální výchova.
Advertisements

Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 8.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 8.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Autor materiálu: Mgr. Jaromír Dümler Datum vytvoření: Listopad 2012
SEVERNÍ AMERIKA OBR. 1
Předmět: Zeměpis EU peníze školám
Určeno pro : žáky ZŠ na 2. stupni Sekce: základní Předmět : zeměpis
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 6.
Poloha, členitost ZŠ TGM Rajhrad Mgr. Zdeňka Hohnová
ROZLOHA A ČLENITOST POBŘEŽÍ
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 6.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Dějepis Ročník : 7.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Zeměpis
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 6.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Enviromentální výchova.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
STÁTNÍ ÚZEMÍ je prostor, který je tvořen pevninským územím, geologickým podkladem, teritoriálními vodami, vzdušným prostorem i územími velvyslanectví,
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 8.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 8.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Enviromentální výchova.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Enviromentální výchova.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 9.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 7.
Kód VM: VY_32_INOVACE_4PRI39 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/ Autor: Miroslav Přichystal Datum:
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 6.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Eviromentální výchova.
Identifikátor materiálu: EU
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Informační a komunikační.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 8.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Enviromentální výchova.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 8.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Výchova k občanství.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 7.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Dějepis Ročník : 8.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Dějepis Ročník : 8.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 8.
HOSPODÁŘSTVÍ A DOPRAVA ASIE
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Výchova k občanství.
TVAR A POLOHA NA ZEMI, HRANIČNÍ BODY
AUSTRÁLIE A OCEÁNIE 7. třída Mgr. Jakub Karásek
ZŠ TGM Hodkovice nad Mohelkou.
STÁTNÍ HRANICE.
Z_087_Politická mapa dnešního světa světa _Poloha, rozloha, lidnatost
Poloha, rozloha, lidnatost
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Enviromentální výchova.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 9.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 7.
POLOHA, ROZLOHA A LIDNATOST
kontinenty a oceány Velké přírodní celky
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 6.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 7.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 6.
POLOHA, ROZLOHA A LIDNATOST
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 9.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 7.
Jazyky.
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR:Mgr. Diana Jančářová NÁZEV:Poloha a územní rozloha států TÉMATICKÝ CELEK:Společenské.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Diana Jančářová NÁZEV:Zemědělství TÉMATICKÝ CELEK: Společenské.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Diana Jančářová NÁZEV: Státy světa podle původu a počtu obyvatel.
POLOHA, ROZLOHA A LIDNATOST
VY_32_INOVACE_ Členění zemského povrchu I. Autor
Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název: VY_52_INOVACE_30_ZEMĚPIS
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
zpracovaný v rámci projektu
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
STÁTNÍ ÚZEMÍ je prostor, který je tvořen pevninským územím, geologickým podkladem, teritoriálními vodami, vzdušným prostorem i územími velvyslanectví,
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
Transkript prezentace:

Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/02.0041 Předmět : Zeměpis Ročník : 8. Téma : Poloha a územní rozloha států Autor : Mgr. Eva Vyskočilová

Vnitrozemské státy Státy bez přístupu k moři Vypiš alespoň 5 států a uveď kontinent Vnitrozemské Přímořské

Přímořské státy Většina Mají přístup k moři Přístavy (dopravní dostupnost) Vnitrozemské Přímořské

Ostrovy Př. Sicílie (Itálie), Kréta (Řecko), Kanárské ostrovy (Španělsko)

Ostrovní státy Území jednoho hlavního ostrova Př. Island, Madagaskar, Kuba

Souostroví Filipíny Japonsko Jeden stát na více ostrovech Př. Japonsko, Filipíny, Indonésie Japonsko

Územní rozloha Největší rozloha Rusko17 075 400 km2 Kanada 9 970 610 km2 Čína 9 560 779 km2 USA Brazílie Nejmenší rozloha Vatikán 0,14km2 Monako 1,95 km2 Nauru 21,3 km2 Tuvalu San Marino Má vliv na postavení státu v mezinárodních vztazích ČR 114. stát Rozloha 78 867 km2 Vnitrozemský stát

Územní rozloha Největší státy světadílů: Rusko, Čína Brazílie Australský svaz Rusko Súdán Kanada Evropa Asie Severní Amerika Jižní Amerika Austrálie Afrika

Seznam použitých zdrojů: CHALUPA, Petr; DEMEK, Jaromír; RUX, Jaromír. Zeměpis 8 : Lidé a hospodářství. 2. vydání. Praha : SPN, 2009. 87 s. ISBN 978-80-7235-439-9. Otevřená encyklopedie Wikipedie[on-line]. Dostupný na WWW: <http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/47/Landlocked_nations.svg/800px-Landlocked_nations.svg.png>. [cit. 29.11.2010]. Big Italy Map – Tourizm maps [on-line]. Dostupné na WWW: <http://big-italy-map.co.uk/maps/italy%20600.jpg>. [cit. 29.11.2010]. Aneki.com [on-line]. Dostupné na WWW: <http://www.aneki.com/maps/Cuba-map.gif>. [cit. 29.11.2010]. Nationsonline.org [on-line]. Dostupné na WWW: <http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:wSvtRBzDttyHcM:http://www.embassy.org/madagascar/madagasc.jpg&t=1>. [cit. 29.11.2010]. Bedekr.cz [on-line]. Dostupná na WWW: <http://www.bedekr.cz/files/staty/mapy/68.jpg>. [cit. 29.11.2010]. Esotravel.c [on-line]. Dostupný na WWW: <http://www.esotravel.cz/files/asie/filipiny/filipiny.gif>. [cit. 29.11.2010].