VĚTVENÍ (rozhodování). VĚTVENÍ – V PRAXI rozhodnutí při výběru školy výběr směru při cestě autem (na kole), výběr oběda za co utratit kapesné.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
INTENZITA POLE.
Advertisements

Všeobecné osobnostní právo
Pascal - větvení.
Co je elektrický proud? (Učebnice strana 122 – 124)
ALGO – Algoritmizace 1. cvičení
Statistika schématicky Tomáš Mrkvička. Základy znáte Konfidenční intervaly Porovnání 2 či více výběrů Regresní modely Základy časových řad.
t-rozdělení, jeho použití
Vývojové diagramy a základy algoritmizace
Vzdělávací materiál / DUMVY_32_INOVACE_02B9 Dávkové soubory AutorIng. Petr Haman Období vytvořeníBřezen 2013 Ročník / věková kategorie2. ročník Vyučovací.
Adéla Masopustová Alena Seifrtová Lukáš Hůla
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Seminář – Základy programování
Varianty výzkumu Kroky výzkumu Výběrový soubor
C – strukturované příkazy
Problém - sporná, nerozřešená otázka nebo nesnadný úkol - překážka Řešení problémů.
Co jsou ekvipotenciální plochy
Kritická analýza různých přístupů k vyučování SH
JavaScript Podmínky, cykly a pole.
Lineární rovnice Lineární rovnice s jednou neznámou máj vzorec
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_09.
Spektrum didaktických stylů
CW – 05 TEORIE ROZHODOVACÍCH PROCESŮ Ústav technologie, mechanizace a řízení staveb Fakulta stavební VUT v Brně © Ing. Václav Rada, CSc. 15. PŘEDNÁŠKA.
Jméno autora: Mgr. Zdeněk Chalupský Datum vytvoření: Číslo DUM: VY_32_INOVACE_09_ZT_E Ročník: II Základy techniky Vzdělávací oblast: Odborné.
Řešení slovních úlohy o pohybu – předměty se pohybují proti sobě Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání.
Algoritmizace a programování Vývojové diagramy - 03
Škola: Chomutovské soukromé gymnázium Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Moderní škola Název materiálu:VY_32_INOVACE_FYZIKA1_16 Tematická.
Aritmetická posloupnost (Orientační test ) VY_32_INOVACE_22-12  Test obsahuje pět úloh.  U každé úlohy je aspoň jedna odpověď správná.  Na každou úlohu.
Umístění maloobchodní sítě - maloobchodních provozoven
Zpracování rešerše Mgr. Anna Vitásková.
Řešení každé slovní úlohy se skládá z několika částí.
Všeobecné osobnostní právo
2 PODMÍNĚNÝ PŘÍKAZ VĚTVENÍ if podmínka příkazy end Příklad 1 - chtěli bychom vypsat gratulaci jen v tom případě, kdy žák bude mít jedničku. Vyzkoušíme.
Vůle.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: listopad.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – rovnice 3 VY_42_INOVACE_22 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
KVANTOVÁNÍ ELEKTRONOVÝCH DRAH
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Pascal – if Mgr. Lenka Švancarová.
Elektrování těles (Učebnice strana 47 – 48) K elektrování těles dochází při jejich vzájemném tření. Atom tělesa 1 Atom tělesa 2 Obě.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM VY_32_INOVACE_01B6 Autor Ing. Jiří Kalousek Období vytvoření listopad.
Pascal – strukturované příkazy
C – if Mgr. Lenka Švancarová. if vývojový diagram Podmínka Příkaz(y) Podmínka Příkaz(y) Úplné větveníNeúplné větvení ++--
Pascal - větvení.
Algoritmy – grafický zápis
Označení materiálu : VY_32_INOVACE_EKO_1263Ročník:3. Vzdělávací obor: Ekonomika Tematický okruh: Mzdy Téma: Dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr.
Databázové systémy Normalizace dat.
Základy pedagogické metodologie; seminář Mgr. Zdeněk Hromádka
Hra – Riskuj – slovní úlohy o pohybu – 2.
Hra – Riskuj – slovní úlohy o pohybu – 1.
Programování v MATLABu © Leonard Walletzký, ESF MU, 2000.
Hodnota peněz Kde mohou děti přijít k penězům? - kapesné - odměna od rodičů nebo prarodičů.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 10: Personální řízení v MSP.
Výpočetní technika a algoritmizace I Základní příkazy příkazového řádku v systému Windows a unixových systémech.
U příkladů, kde se vyskytují procenta, rozlišujeme tři základní veličiny: - základ (100%)... z - procentovou část... č - počet procent... p První dvě.
Autorita Schopnost získat si respekt podřízených. Rozlišujeme formální, neformální a odbornou autoritu Autoritativní styl řízení Styl řízení založený.
ÚLOHY - HUSTOTA Seminář didaktiky fyziky 1 FY2MP_SDF1/01 Vypracovala : Bc. Lenka Dobešová.
Název:VY_32_INOVACE_VVP_9A_5F Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Helena Židová Ročník:9.r. Tematický okruh,
Základní ekonomické systémy. K čemu slouží? Aby lidé přežili, musí spojit své síly a efektivně využívat dostupné zdroje Ekonomický systém se stále mění.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice AUTOR: NÁZEV: VY_32_INOVACE_12_Šípková Růženka TEMA: ČÍSLO PROJEKTU:
Maturity – jaro 2013.
Varianty výzkumu Kroky výzkumu Výběrový soubor
Inf Cykly ve vývojových diagramech
Slovní úlohy o pohybu Pohyby proti sobě s časovým posunem.
Soukromé právo praktická část
Siločáry elektrického pole
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Programujeme lépe a radostněji
Algoritmizace a programování
ELEKTRICKÝ POTENCIÁL ELEKTRICKÉ NAPĚTÍ.
Transkript prezentace:

VĚTVENÍ (rozhodování)

VĚTVENÍ – V PRAXI rozhodnutí při výběru školy výběr směru při cestě autem (na kole), výběr oběda za co utratit kapesné

VĚTVENÍ Řešení úlohy se vyvíjí dvěma různými směry na základě nějakého rozhodnutí Kroky: 1.povinné stanovení podmínky (otázky) - odpověď kladná nebo záporná 2.buď provedení příkazu (příkazů) při kladné odpovědi 3.nebo provedení příkazu (příkazů) při záporné odpovědi Nikdy se neprovedou obě části, tj. pro kladnou i zápornou odpověď, současně.

VĚTVENÍ Rozlišujeme tři druhy větvení: úplné větvení neúplné větvení vnořené větvení