 VY_32_INOVACE_16_20  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VLIV ČLOVĚKA NA ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ
Advertisements

Lineární rovnice 8.-9.ročník
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství
VY_32_INOVACE_18_11.
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: NEROVNICE Autor: Mgr. Alena Štědrá Název.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Výchova k občanství II. stupeň Název a číslo učebního materiálu.
 VY_32_INOVACE_16_09  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
ICT 2- 3 – Melodie vzestupná, sestupná
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
ICT VLASTNOSTI TÓNŮ – výška tónů
Jméno autora: Mgr. Vlasta Kollariková Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_06_OSVZ_ON Anotace: Seznámit žáky s problematikou Ročník:
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství
 VY_32_INOVACE_16_10  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
Městská sídla, proces urbanizace, suburbanizace
Identifikátor materiálu: ICT AnotaceŽák se seznámí s daňovým systémem ČR AutorMgr. Ivona Kindlová JazykČeština Očekávaný výstupŽák je schopen na.
 VY_32_INOVACE_16_19  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství
 VY_32_INOVACE_16_12  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
Téma: RACIONÁLNÍ ČÍSLA - ÚVOD
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceZemědělství Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní informace.
ICT VL Naše okolí 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Anotace Život ve škole, umění se učit 1. Autor Mgr. Martin Nosek Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci si osvojí znalosti o tom, jak funguje škola, jaké.
 VY_32_INOVACE_16_04  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
 VY_32_INOVACE_16_14  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
Obyvatelstvo světa a jeho početní růst
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
VY_32_INOVACE_16_05.  Název:Občanem státu   Anotace:Prezentace, která slouží k osvojení si informací, které vyplývají z občanství v ČR   Autor:Mgr.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
VY_32_INOVACE_16_02 Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Benedikt Chybík Název šablonyIII/2.
VLIV ČLOVĚKA NA ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ
 VY_32_INOVACE_16_18  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceNerostné suroviny Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní nerostné.
 VY_32_INOVACE_16_06  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
VY_32_INOVACE_04_08 Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis Název materiálu:Impresionismus Anotace: V prezentaci se žáci seznámí s pojmem impresionismus,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 č. materiálu: VY_32_INOVACE_409.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody. Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody.
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ICT VL Asie 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace: Prezentace.
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 č. materiálu: VY_32_INOVACE_406.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
ICT – 2 – 3 – Hudební výchova
ICT VL Evropa – povrch 5.R.
ICT VL Evropa 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Stavba těla živočichů Savci
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Benedikt Chybík Název šablonyIII/2.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
GLOBALIZACE.
Transkript prezentace:

 VY_32_INOVACE_16_20  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství

 Název:Problémy současného světa   Anotace:Prezentace, která slouží k seznámení se s problémy, které sužují celý svět a mohou potkat i nás   Autor:Mgr. Petr Horehleď   Jazyk:Čeština   Očekávaný výstup:Žák definuje pojmy globální problémy světa, xenofobie, AIDS   Speciální vzdělávací potřeby:Žádné   Klíčová slova:Globální problémy, přírodní, sociální a hospodářské problémy   Druh učebního materiálu:Prezentace   Druh interaktivity:Aktivita   Cílová skupina:Žák   Stupeň a typ vzdělání:Základní vzdělání – druhý stupeň – první období   Typická věková skupina:13 – 15 let   Celková velikost:613 kB

Problémy současného světa

 Běžné problémy – jít s kamarády ven nebo se doma učit …  Závažné problémy – hlad, těžká nemoc, nezaměstnanost …  Lokální problémy – problémy určitého území (Moravskoslezský kraj – vysoká nezaměstnanost…)  Globální problémy – celosvětové (rasismus…) Dělení

A.Přírodní problémy (ekologické) -záplavy, uragány, tornáda, laviny, sesuvy půdy, zemětřesení, tsunami, globální oteplování … -Kontaminace půdy, znečišťování ovzduší, vod Globální problémy

B.Sociální problémy (společenské) -rasismus, netolerance, xenofobie, neustálý růst počtu obyvatel, válečné konflikty, terorismus, nemoci (AIDS), hlad, drogy… Globální problémy

C.Hospodářské problémy -Celosvětová hospodářská krize, krize, které souvisí s nedostatkem úrody, s nedostatkem nerostných surovin, mnoho občanů s nízkou životní úrovní… Globální problémy

  11_Statue_of_Liberty_and_WTC_fire.jpg   Janošková D., Ondráčková M., Čábalová D. Občanská výchova 9, Rodinná výchova 9 : příručka učitele, pro základní školy a víceletá gymnázia. 1.vyd. Plzeň : Fraus,2007.ISBN Použité zdroje