Inzertní balíček iHNed.cz + Kurzy.cz. Počet page views (PV) Zdroj: Netmonitor, únor 2010 Na serverech iHNed.cz a Kurzy.cz bylo v únoru 2010 zobrazeno.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hlediska hodnocení při výzkumech veřejného mínění  A) Podle oblastí (stav/očekávání)  Životní prostředí  Školství  Životní úroveň  Zdravotnictví 
Advertisements

2 3 Lokalita Pod Javornic kou silnicí 4 směr Solnice směr Javornice směr Vamberk CENTRUM 10min. směr Častolovice.
1 Tisková konference ČLFA, 7. února 2013 Financování spotřebitelů v roce 2012 poskytnuté členy ČLFA 1.Ekonomické a právní prostředí 2.Komentář k výsledkům.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
Mobilní display kampaně
Internet marketing Přednáška pro PROKOS Ratibor Líbal
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Jednička na trhu zpravodajských deníků
Objektivní faktory.
Zkušenosti s utvářením konsorcií v České republice Jaroslav Šilhánek VŠCHT Praha.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
NetMonitor jaké služby nabízí a jak s ním pracujeme CIF
Nabídka rozhlasové reklamy 2013 BBC/ZET rádio. BBC/ZET rádio Charakteristika BBC/ZET rádio Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je.
S námi máte informační předstih!
Vertikální cílení online kampaní…
Partner serveru speciální nabídka. Partnerství – Kč/měsíc Vážení obchodní přátelé, Finanční server pro vás připravil.
Přínosy a druhy počítačových sítí. Jednou z nejvýznamnějších technologií používaných v oblasti výpočetních systémů jsou již řadu let počítačové sítě.
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Modelové příjmové situace rodin s malými dětmi při vstupu pečujícího rodiče na trh práce Robert Jahoda VUPSV, v.v.i.
Josef Keder Hana Škáchová
informace pro váš business a podnikání TISKOVÁ KONFERENCE 15. dubna 2008.
a aktuální trendy v činnosti realitního portálu HyperReality.cz
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Studie dobrovolných aktivit ekologických NNO Tomáš Růžička
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
Josef Keder Hana Škáchová
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
Pojmy a interpretace.
VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC (Výsledky II/ III/2006)
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Mobilní trh v číslech Internet Advertising Conference 2011 Pracovní skupina pro mobilní reklamu.
Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
RU měsíčně bez fulltextového vyhledávání Všechny kontakty na jednom místě ověřených firem a institucí produktů a služeb
Prezentace VOLNÝ.cz. Internetový portál, který byl založen v roce 1999 jako vstupní brána do internetu pro uživatele dial-up připojení. V současné době.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
E-město a e-knihovna Městská knihovna v Praze: infrastruktura pro síť knihoven a služby občanům Jaroslava Štěrbová.
Finanční matematika v osobních a rodinných financích
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Národní program počítačové gramotnosti Petr Heinzl koordinátor NPPG.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Využívání služeb e-governmentu jednotlivci ISSS 2007, Hradec Králové Andrej.
Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “
Čtenáři a čtení v ČR (2007) společný projekt Ústavu pro českou literaturu AV ČR, v. v. i., a Národní knihovny ČR s finanční podporou Ministerstva kultury.
Anketa pro nutriční terapeuty 1.kolo na celostátní konferenci v říjnu 2013 v Pardubicích – hlasovacím zařízením (cca 70 účastníků) 2.kolo on-line přes.
Význam sektoru obchodu v české ekonomice
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor Výsledky za březen 2010.
Tržní prostředí.
MĚŘENÍ VÝKONU EKONOMIKY
Logistika v mezinárodním obchodu a finanční služby
Šárka Šustová, ČSÚ Kulatý stůl Praha, Příjmy a životní podmínky domácností s dětmi a bez dětí.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD | Na padesátém 81, Praha 10 | ŽIVOTNÍ PODMÍNKY A MÍRA OHROŽENÍ PŘÍJMOVOU CHUDOBOU ZAMĚSTNANCŮ V ČR Oddělení sociálních.
Moderní nástroje komunikace a jejich využití Jiří Vanke Ondřej Čermák.
Behaviorální cílení v kostce Petr Dobroslávek. Značka chce znát své zákazníky. Nic nového. Marketing potřebuje znát svou CS. Nic nového. Internet je část.
Rovné šance žen a mužů Bc. Milan Žák, DiS. sociální pracovník organizace.
EDUCATION AT A GLANCE 2015 Country Notes a klíčová data pro ČR Převzato dne z internetové stránky ministerstva školství:
STEM Které souvislosti vstupu do EU veřejnost nejvíce zajímají? Nejnovější data STEM tisková zpráva ze dne
24 / 1 / Sčítání lidu, domů a bytů 2011 předběžné výsledky za Pardubický kraj Krajská správa ČSÚ v Pardubicích
1 Tisková konference ČLFA, 13. února 2014 Financování spotřebitelů v roce 2013 poskytnuté členy ČLFA 1.Ekonomické a právní prostředí 2.Komentář k výsledkům.
Sčítání lidu, domů a bytů 2011 a některé výsledky 2001 Pardubický kraj.
UŽIVATELÉ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ V ČR
Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen
Příjmová situace a zaměstnanost starších osob v evropském kontextu
Marie Rottrová
Čisté investice do rozhlasové reklamy
leden 2010 ZNAČKY Z PORTFOLIA VINAŘSKÉHO FONDU POHLEDEM OBYVATEL ČR
Transkript prezentace:

Inzertní balíček iHNed.cz + Kurzy.cz

Počet page views (PV) Zdroj: Netmonitor, únor 2010 Na serverech iHNed.cz a Kurzy.cz bylo v únoru 2010 zobrazeno dohromady více než 23 milionu stran

Počet reálných uživatelů (RU) - odhad Zdroj: Netmonitor, únor 2010 Dvojici serverů iHNed.cz a Kurzy.cz navštívilo v únoru 2010 cca RU, z toho reálných uživatelů bylo z ČR. finPACK tak navštívilo 12,76 % RU z internetové populace ČR.

Srovnání page views finPACKu s konkurencí Zdroj: Netmonitor, únor 2010

Srovnání reálných uživatelů finPACKu s konkurencí Zdroj: Netmonitor, únor 2010

Počet návštěvníků finPACKU s vysokoškolským vzděláním Zdroj: Netmonitor, únor 2010

Počet návštěvníků z domácností s vysokou životní úrovní Národní socioekonomická klasifikace – třída A+B Zdroj: Netmonitor, únor 2010 A – Skupina návštěvníků s nejvyšším sociálním statusem ve společnosti daným vysoce prestižním zaměstnáním a zároveň nejvyššími příjmy B – Skupina s nadprůměrnými příjmy, obvykle vyšší management a skupina vyšších profesionálů s minimálně středoškolským vzděláním.

Afinita finPACKu z hlediska zásahu osob z domácností s nejvyšší životní úrovní Třída ATřída A+B Zdroj: Netmonitor, únor 2010 Indexy afinity

Počet zástupců vyššího a středního managementu Zdroj: Netmonitor, únor 2010

Mezi návštěvníky finPACKu je vysoký podíl osob z domácností s nadprůměrným rodinným příjmem nad Kč čistého měsíčně Zdroj: Netmonitor, únor 2010 Indexy afinity

Počet podnikatelů oslovených finPACKem Zdroj: Netmonitor, únor 2010

Afinita finPACKu z hlediska zásahu podnikatelů Zdroj: Netmonitor, únor 2010 Indexy afinity

Prostřednictvím inzertního balíčku finPACK oslovíte každého čtvrtého zástupce vyššího managementu firem. Ze skupiny Vyšší nebo střední management navštěvuje zmíněné servery 20 % osob Chcete oslovit v internetové populaci ČR vysokoškolsky vzdělané – finPACK navštěvuje 21 % osob s min. vysokoškolským vzděláním Informace na finPACKu sleduje 16 % ze všech podnikatelů v ČR, které můžete oslovit prostřednictvím internetu Zajímá Vás klientela s nejvyšší životní úrovní v ČR? finPACK umožňuje oslovit celkem osob, které nemůžete vynechat při své komunikaci. Profil návštěvníků finPACKu Zdroj: Netmonitor, únor 2010

Ceník

Děkujeme za pozornost a těšíme se na spolupráci od