NázevPřevody jednotek objemu Předmět, ročník Matematika, prima (1. ročník osmiletého studia) Tematická oblast Matematika a její aplikace Anotace Cílem.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Advertisements

Převody jednotek délky objemu hmotnosti času
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_398_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
VY_32_INOVACE_M.6.01-Převody jednotek délky – PL
VY_32_INOVACE_M.6.03-Převody jednotek obsahu – PL
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Kdo chce být milionářem ?
Opakování – převody jednotek, příklady
Opakování – převody jednotek, příklady
Jednotky délky a jejich převody 5. ročník
Druhá mocnina a odmocnina
PŘEVODY JEDNOTEK DÉLKY, OBSAHU, OBJEMU, HMOTNOSTI A ČASU
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
Převody jednotek objemu
Objem a povrch kvádru a krychle
Vedlejší jednotky objemu
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Opakování: Jaká je základní jednotka délky?
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Název Rozklad mnohočlenů na součin – vytýkání Předmět, ročník
Název Číselné výrazy Předmět, ročník
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Název Převody jednotek času Předmět, ročník
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Obvody a obsahy obrazců
registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název Převody jednotek délky Předmět, ročník
Markéta Zakouřilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_163
Název Řešení soustavy rovnic dosazovací metodou Předmět, ročník
NázevZlomky – úvod Předmět, ročník Matematika, sekunda (2. ročník osmiletého studia) Tematická oblast Matematika a její aplikace Anotace Cílem prezentace.
Název Rovnice s neznámou ve jmenovateli Předmět, ročník
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: IV / 2 Č. materiálu:VY_ 42 _INOVACE_.
Objem krychle, kvádr - úvod
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:IV2Č. materiálu:VY_42_INOVACE_24.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění.
NázevNásobení mnohočlenů Předmět, ročník Matematika, tercie (3. ročník osmiletého studia) Tematická oblast Matematika a její aplikace Anotace Výkladová.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: březen 2013 Ročník: 7. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
Název Slovní úlohy řešené soustavou rovnic 1 Předmět, ročník
NázevSoustava 2 rovnic o 2 neznámých Předmět, ročník Matematika, kvarta (4. ročník osmiletého studia) Tematická oblast Matematika a její aplikace Anotace.
Převody jednotek délky
Násobení a dělení desetinných čísel 10, 100, 1000,..
Název Zlomky – porovnávání Předmět, ročník
Název Slovní úlohy řešené soustavou rovnic 2 Předmět, ročník
Matematika Objemy těles.
Markéta Zakouřilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_162
Jednotky objemu 1 Základní jednotky.
Název Řešení soustavy rovnic sčítací metodou Předmět, ročník
Název Převody jednotek obsahu Předmět, ročník
Převody jednotek Jednotky délky.
Převody jednotek objemu - opakování
JEDNOTKY OBJEMU 6.třída. A) Převeď na jednotku v závorce: 0,06 dm 3 (cm 3 ) 0, m 3 ( cm 3 ) 2,3cm 3 (mm 3 ) 27 cm 3 (dm 3) 5,4 dm 3 (m 3 ) 1 989mm.
Objemové jednotky a jejich převody
Výukový materiál pro 7.ročník
Převody jednotek objemu
Převody délkových jednotek
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Zopakujeme si jednotky délky, které už znáš.
OBJEM objem je fyzikální veličina určující část prostoru, kterou zabírá těleso Značka objemu: V.
Převody jednotek objemu
Jednotky délky Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Převody jednotek objemu
Transkript prezentace:

NázevPřevody jednotek objemu Předmět, ročník Matematika, prima (1. ročník osmiletého studia) Tematická oblast Matematika a její aplikace Anotace Cílem prezentace je seznámit žáka se základními převodními vztahy mezi jednotkami objemu Klíčová slova Metr, decimetr, centimetr, milimetr krychlový, násobení a dělení 1 000, , ……. AutorRadomír Dědek DatumVytvořeno – únor 2014, ověřeno ŠkolaGymnázium Jana Opletala, Litovel, Opletalova 189 Projekt EU peníze středním školám, reg. č.: CZ.1.07/1.5.00/

P ŘEVODY JEDNOTEK J EDNOTKY OBJEMU

Tabulka převodních vztahů Jednotkamm 3 cm 3 dm 3 = lm3m3 hl mm 3 0, 0010, , cm , 0010, dm 3 =l , 0010, 01 m3m hl , 1

Využití tabulky Převeď na cm 3 : 12,3 dm 3 = 12, = ,23 m 3 = 0, = mm 3 = ,001 = 0, 125 = 125 : = 0,125 15, 3 l = 15, 3 dm 3 = 15, = = Nápověda: dm 3 = 1000 cm 3 ; násobíme 1000 m 3 = cm 3 ; násobíme mm 3 = 0, 001 cm 3 ; násobíme 0, 001 nebo cm 3 = mm 3 ; dělíme litr = 1 dm 3 = cm 3 násobíme 1 000

cm 3 (m 3 ) ANO N E 1, m , 784 m 3 123, 5784 m , 4 m 3

0, 73 dm 3 (cm 3 ) ANO N E cm cm cm cm 3

3,24 hl (l) ANO N E 32, 4 l l 324 l l

2, 36 m 3 (dm 3 ) ANO N E 236 dm dm dm 3 0, 236 dm 3

dm 3 =l (hl) ANO N E 125, 42 hl 12, 542 hl 1, 2542 hl 1 254, 2 hl

0, 0012 dm 3 (mm 3 ) ANO N E mm mm mm mm 3

cm 3 (dm 3 ) ANO N E 15, 625 dm 3 0, dm 3 156, 25 dm , 5 dm 3

1, 458 cm 3 (mm 3 ) ANO N E 145, 8 mm mm mm 3 14, 58 mm 3

3 257, 1 dm 3 (m 3 ) ANO N E 3 25, 71 m 3 0, m 3 3, 2571 m 3 32, 571 m 3

5 264 hl (m 3 ) ANO N E 52, 64 m 3 526, 4 m 3 3, 2571 m 3 5, 264 m 3

Zdroje: Vlastní tvorba autora