Znaky určující cílovou skupinu Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUMuVY_32_INOVACE_TP I Stupeň a typ vzděláníStřední odborné vzdělávání Vzdělávací oborInformační služby, Ekonomika a podnikání Tematický okruhZnaky určující cílovou skupinu Druh učebního materiáluVýukové materiály Cílová skupinaŽáci středních škol Anotace Kombinovaný výukový materiál pro žáka pracující s pojmy v oblasti propagace a reklamy. Přehled teorie a praxe, propojení na pracovní list pro žáka. Klíčová slova Propagace, reklama, komunikační aktivity, marketing, mix Datum
Geografická kritéria Uveďte příklady Světová oblast (teritorium) např. střední a východní Evropa, západní Evropa, Amerika, Afrika, Austrálie, … Stát např. Česká republika, Německo, Velká Británie, USA, Čína, … Region, kraj, okres např. Luhačovicko, Zlínský kraj, Vysočina, Ostravsko, … Velikost oblasti např. podle počtu obyvatel, rozlohy, … Velikost obce, města např. pod 5 000, , , , , , , nad obyvatel Typ osídlení, charakter oblasti např. městské, předměstské, venkovské, průmyslová oblast, … Podnebí např. severské, mírné, větrné, subtropy, tropy, … Morfologie krajiny např. velehory, hory, pahorkatina, nížina, rovina, …
Bibliografie 1.Typologie komunikačních agentur. In: [online]. [cit ] 2.KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2007, 294 s. ISBN ANDERLE, Peter, Horst FRÖHLER a Reinhard HACKER. Průvodce budoucího obchodníka: řeč a komunikace. 2. vyd. SNTL, c1997, 116 s. ISBN
Které znaky určují cílovou skupinu? Vyberte správně: Náboženství Pohlaví Jízda autem Oběd v restauraci Životní styl Postoj k výrobku Učení Hraní her na pc KONEC
Znaky určující cílovou skupinu Zpět na otázky
ŠPATNÁ ODPOVĚĎ ZPĚT NA OTÁZKU
Bibliografie 1.Typologie komunikačních agentur. In: [online]. [cit ] 2.KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2007, 294 s. ISBN ANDERLE, Peter, Horst FRÖHLER a Reinhard HACKER. Průvodce budoucího obchodníka: řeč a komunikace. 2. vyd. SNTL, c1997, 116 s. ISBN