Září 2006 František Diviš, INCOMA ResearchVývoj trhu shopping center v českých regionech 1 Vývoj trhu shopping center v České republice rok 1996 rok 2001.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Advertisements

ČESKÁ REPUBLIKA – SÍDELNÍ STRUKTURA
Základní škola Rosice, okres Chrudim
Konference nejen Rezidencích 07. Potřeba vlastnit vs. výhoda nájmu Podpora vlastnického bydlení (americký sen) Rodinné kořeny 45 let, 2x stěhování, 60.
TÉMA: Retrospektivní analýza pacientů s chronickou transfuzní léčbou
Najdi na slepé mapě České republiky města podle zadání.
Města ČR – orientace na mapě
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Vyhledávejte ve své příruční mapě.
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Konference nejen o retailu Situace v jednotlivých městech Bratislava Stavební boom? Ne jenom začátek! Košice ( ) Prešov (92 720) Nitra (87.
SÍDLA V ČESKÉ REPUBLICE
Mapa zájmu - plány.
Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení podmínek pro výuku na gymnáziu Číslo.
HLAVNÍ TRENDY ROKU 2006 koncentrace trhu nabrala prudce tempo, TOP 10 obchodníků má 63% podíl na trhu rychloobrátkovým zbožím - o 10 pct více než před.
Městská sídla, proces urbanizace, suburbanizace
Výhled financí obcí Ing. Luděk Tesař.
Evropský sociální fond
OBYVATELSTVO A SÍDLA ČR 8. ročník
Obyvatelstvo ČR Podle posledních informací ČSÚ žije v ČR 10,5 mil. obyvatel. Počet obyvatel v posledních letech klesá, ve společností přibývá počet starších.
Mgr. Pavel PETR Katedra společenských věd VŠB - TUO
VY_32_INOVACE_SVF33660DUD Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Sídla ČR.
Synergický efekt Další konkurence. „starší“ Shopping centra Spolupráce s municipalitou osvěta Kupní síla Zvyk Nové láká Každé nové může být lepší Co s.
Program podpory regionů Společenská odpovědnost v ČSOB a Poštovní spořitelně.
Sídla ČR.
VÝVOJ TRHU NEMOVITOSTÍ V BRNĚ
Členění území naší vlasti
Martin Dolejš Senior Key Account Manager. Mobilní telefon jako součást celkového mediálního mixu.
Partnerství Úřadu práce ve Vsetíně v projektech financovaných z Evropských strukturálních fondů.
Jednotná kontaktní místa podle zákona o volném pohybu služeb Vlastimil Slovák, odbor Vnitřního trhu a služeb EU Ministerstvo průmyslu a obchodu.
VY_32_INOVACE_51_19 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
Česká republika: poloha, historický vývoj a obyvatelstvo a sídla
ČESKÁ REPUBLIKA SLUŽBY.
MÍSTNÍ SPRÁVA II. ..
Anotace: Česká republika: doprava Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vypíše do sešitu nejdůležitější.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Členění území naší vlasti
Aktuální situace na trhu práce v Plzni a v Plzeňském kraji leden 2010 Ing. Zdeněk Novotný Úřad práce v Plzni Úřad práce v Plzni, 9. února 2011
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_62_15 Název materiáluSídla ČR.
Naše kraje a jejich zajímavosti Vlastivěda 4
1 Cyklus konferencí a seminářů pro nelékařské zdravotnické obory v rámci projektu MZ ČR RNDr. Martin Kalina, Ph.D. Manager Aesculap Akademie B. Braun Medical.
Anotace: Materiál je určený pro žáky 4. ročníku, pro výuku vlastivědy- tématu Česká republika, podtématu města. Jedná se o prezentaci na interaktivní.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Zeměpis Autor: Mgr. Miluše Džuberová Sídla ČR Praha Historické jádro Brna Ostrava Karlovy Vary.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem EU-OPVK-CZ.1.07/1.4.00/ :III/2 VY_32_INOVACE_02-05 ZEMĚPIS NA II. STUPNI ZV-LMP (Z) Téma:
Určeno pro: žáky 4.ročníku středních škol Vzdělávací obor: Základy společenských věd, Občanská nauka Tematický okruh: Základy práva Téma: Územně-správní.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Milena RÁČKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_523_ČESKÁ REPUBLIKA Téma: OPAKOVÁNÍ – KRAJE.
 Česká republika je rozdělena do 14 krajů.  V čele kraje stojí hejtman.
Sídla ČR B. Hofmanová. Opakování pojmů: 1.Připomeň a vysvětli pojmy: obec, sídlo, město, vesnice, velkoměsto 2.Co rozumíš pod pojmy: urbanizace, suburbanizace,
Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Staroměstské náměstí 6, Praha 1 1lll INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE MĚST v IOP INTEGROVANÝ.
Teorie a praxe rozvoje měst a obcí
Základní škola Hostěradice, okres Znojmo, příspěvková organizace Název: Kraje ČR Číslo: EU DUM 6_03 ICT Vytvořila: Mgr. Pavlína Kociánová Projekt:
VY_32_INOVACE_03_Členění území České republiky
AUTOR: Mgr. Ladislava Kobzová
Srovnej kraje podle velikosti rozlohy VY_32_INOVACE_03
Přehled IPRM v ROP Ministerstvo pro místní rozvoj
VY_52_INOVACE_40_Členění území ČR
Město na obrázku se jmenuje
Název školy: Svobodná základní škola, o. p. s
VLASTIVĚDA vypracovala: Mgr
VY_32_INOVACE_Vac_III_09 Sídla ČR
Ministerstvo financí ČR červen 2011
Lokalizace ČR - vybraná města 2.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Členění území naší vlasti
zpracovaný v rámci projektu
ZŠ Hladké Životice okres Nový Jičín, příspěvková organizace
Sídla ČR.
Transkript prezentace:

Září 2006 František Diviš, INCOMA ResearchVývoj trhu shopping center v českých regionech 1 Vývoj trhu shopping center v České republice rok 1996 rok 2001 rok 2006 Žádné shopping centrum s více než 50 nájemci 1 SC s více než 50 nájemci na obyvatel 1 SC s více než 50 nájemci na obyvatel

Září 2006 František Diviš, INCOMA ResearchVývoj trhu shopping center v českých regionech 2 Jaké je regionální rozmístění prodejních ploch nákupních center a hypermarketů ? * včetně hypermarketů *

Září 2006 František Diviš, INCOMA ResearchVývoj trhu shopping center v českých regionech 3 Jaké je regionální rozmístění prodejních ploch nákupních center a hypermarketů ? * včetně hypermarketů

Září 2006 František Diviš, INCOMA ResearchVývoj trhu shopping center v českých regionech 4 NOVÝ SMÍCHOV GLOBUS ČB TESCO KV BORSKÁ POLE OLYMPIA TEPLICE NISA CENTRUM FUTURUM HK GLOBUS Pard. OLYMPIA BRNO VAŇKOVKA FUTURUM OSTRAVA GLOBUS /OL.CITY CENTRO ZLÍN Jaká jsou nejvíce preferovaná nákupní centra v jednotlivých regionech ?

Září 2006 František Diviš, INCOMA ResearchVývoj trhu shopping center v českých regionech 5 Rozmístění prodejních ploch nákupních center a hypermarketů v okresech ČR * včetně hypermarketů

Září 2006 František Diviš, INCOMA ResearchVývoj trhu shopping center v českých regionech 6 Shopping centra s více než 50 nájemci města nad 90 tisíc obyvatel – nechybí nikde města mezi 50 – 90 tisíci obyvateli – pouze ve 4 městech z 12 Města pod 50 tisíc obyvatel – pouze v jednom městě (Mladá Boleslav) Shopping centra s více než 15 nájemci města nad 50 tisíc obyvatel – nechybí nikde Města mezi 20 – 50 tisíci obyvateli – přítomna v 5 městech Nejmenším městem s vlastním shopping centrem s více než 15 nájemci je Hodonín (centrum Cukrovar) s 26 tisíci obyvateli Umisťování shopping center ve městech má své limity…….. Lokální rozmístění prodejních ploch nákupních center a hypermarketů ?

Září 2006 František Diviš, INCOMA ResearchVývoj trhu shopping center v českých regionech 7 Vývoj trhu nákupních center v roce 2006 Expanze pokračuje i v letošním roce Praha Praha 12 - Novodvorská Plaza (jaro 2006) Praha 9 – rozšíření Nákupního centra Letňany (jaro 2006) Praha 6 - Šestka – závěr roku regiony České Budějovice – Mercury Center – závěr roku

Září 2006 František Diviš, INCOMA ResearchVývoj trhu shopping center v českých regionech 8 Budou budována další centra (expanze pokračuje zvýšeným tempem) Více a více v lokalitách „vnitřních měst“ Hledání nových trhů – krajská města a města mezi 50 a 100 tisíci obyvateli, částečně i menší města Větší důraz na konkrétní lokalizaci v daném městě Nové koncepty (např.multifunkční, outlet centra ad.), profilace Rostoucí saturace trhu Výsledek - poroste počet center/nájemců majících problémy zpětná přeměna (neúspěšných) prázdných prostor Co můžeme očekávat v letech

Září 2006 František Diviš, INCOMA ResearchVývoj trhu shopping center v českých regionech 9 Co můžeme očekávat v letech Příklady nových plánovaných lokalit pro nákupní centra: Praha: Palladium, Arkády Pankrác, Galerie Fénix, Vítězné náměstí, další ? Brno, Ostrava: přestávka v expanzi ? Další krajská a větší okresní města: Plzeň, Liberec, Ústí nad Labem, České Budějovice, Zlín, Most, Opava, Chomutov, Jihlava, Mladá Boleslav, Kladno atd.