MUDr. Josef Jonáš Teorie toxinů.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Trojúhelník výkonů Ing. Jaroslav Bernkopf Trojúhelník výkonů
ORGANICKÉ LÁTKY + KYSLÍK
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 2. POLOLETÍ - OTÁZKY
Léčba křečových žil metodou ASVAL
Chemie.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Adoptuj panenku a zachráníš dítě! Agáta 1 Ája 2.
MINISTRANTI NAPAJEDLA
Výraz a jeho hodnota SOŠ Josefa Sousedíka Vsetín Zlínský kraj Anotace
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Dvouděložné rostliny.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Elektrický obvod a jeho části
AZ kvíz Lomené výrazy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu
Test – svaly horní a dolní končetiny

Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST I
Anotace Prezentace, která se zabývá prvočísly a čísly složenými AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší prvočíslo a číslo složené.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
KASKÁDOVÉ STYLY 4.

Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Třináctá komnata Emoce a stres nás dovedou až k nemoci.
Společnost pro alergiky, ekzematiky a astmatiky
Bílkoviny Mgr. Lenka Fasorová.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: ING. EVA ŠÍDOVÁ Název:VY_32_INOVACE_622_BUŇKA, TKÁŇ, ORGÁN Téma: ZÁKLADNÍ STAVEBNÍ.
Poruchy mechanizmů imunity
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Magnetické vlastnosti látek
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Sacharidy a jejich význam ve výživě člověka
Přednost početních operací
Vitamíny Přírodní látky složité látky převážně rostlinného původy
1 6 Predikce potřeby Servisní logistika prof. Ing. Václav Legát, DrSc. Technická fakulta ČZU v Praze Katedra jakosti a spolehlivosti strojů
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Test určování a zařazování členovců
VITAMÍNY A MINERÁLY.
TRUHLÁŘ I.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
. CIVILIZAČNÍ CHOROBY.
Změny z poruch výměny minerálních látek (draslík, vápník)
Vitamíny Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Vitamíny Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
KREV Anotace: tento VM slouží jako podpora výuky učitele, seznámení se s funkcí, složením krve a krevními skupinami Výstup: VY_52_INOVACE_P ř Výukový.
Chemické složení živých organismů
Oběhová soustava Krev.
= přeměna látek a energií
Poruchy mechanizmů imunity
Tělní tekutiny krev tkáňový mok míza.
Transkript prezentace:

MUDr. Josef Jonáš Teorie toxinů

Hlavní skupiny toxinů Opouzdřené emoce – Capsulated emotions Mikrobiální ložisko – Microbial focus Emocionální toxiny – Suppressed emotions Zátěž stresem – Stress burden Zátěž organickými toxiny – Body burden of organic toxins Zátěž anorganickými toxiny – Body burden of inorganic toxins Zátěž metabolickými toxiny – Body burden of metabolic toxins Střevní toxiny – Intestinal toxins Chronická infekce – Chronic infection Oxidační stres – Oxidative stress Zátěž solí – Body burden of salt Nedostatek vitaminů a minerálů – Vitamin & Mineral deficiency

1. Stanovit druh toxinu K dispozici jsou testovací lahvičky

Testovací lahvičky vkládáme postupně do misky v přístroji a zjišťujeme, která zátěž je v organismu:

Typy toxinů nemůžeme bez EAV detekovat vůbec!

2. Identifikovat orgány a systémy, ve kterých se toxiny nacházejí ? 60 80

= zatížení celého okruhu plic 3. Hledat souvislosti Například nález na: = intolerance glutenu = zatížení celého okruhu plic

Další příklad: nález v nervovém systému lobus parietalis = poruchy imunity lobus insulae = atopie a tak dále mezencefalon = únavový syndrom (CFS)

4. Stanovit postup odstranění toxinu Postup závisí na typu toxinu: každá skupina má svůj postup a preparáty: MIKROBIÁLNÍ LOŽISKA METABOLICKÉ TOXINY ANORGANICKÉ TOXINY ORGANICKÉ TOXINY EMOCIONÁLNÍ TOXINY ZÁTĚŽ STRESEM OPOUZDŘENÉ EMOCE STŘEVNÍ TOXINY CHRONICKÁ INFEKCE

Blokované např. stresem nebo opouzdřenými emocemi 4.1 Mikrobiální ložiska Jejich odstranění je nejsložitější. Jde totiž o setkání dvou živých organismů: makroorganismu X mikroorganismu Blokované např. stresem nebo opouzdřenými emocemi

Mikrobiální ložiska detoxikujeme podle zásad pentagramu Nejprve odstranit ložisko v základních orgánech. 1. Pak teprve v orgánech patřících k jednotlivým okruhům. 2.

Určit mateřský orgán postiženého orgánu

Určit mateřský orgán postižené tkáně pojivo JÁTRA svalová tkáň SLEZINA LEDVINY SLEZINA PLÍCE epitel nervová tkáň JÁTRA

PŘÍKLAD – odstranění mikrobiálního ložiska ze štítné žlázy mateřský orgán = slezina postižena je vazivová složka = játra VelienDren LiverDren ThyreoDren

preparátů s mikrobiálním zaměřením (Spirobor, Chlamydi, HPV atd.) Samostatné podávání preparátů s mikrobiálním zaměřením (Spirobor, Chlamydi, HPV atd.) nemá při odstraňování mikrobiálních ložisek naprosto žádný efekt!

„Detoxikace mikrobiálních ložisek se řídí podle pravidel vyjádřených čínským pentagramem. Základem úspěchu jsou správné kombinace preparátů – drenů.“

4.2 Metabolické toxiny vepřový tuk maso mléko (kasein) pšenice (gluten)

Metabolické toxiny PREPARÁTY Cortex Metabex Metabol

4.3 Anorganické toxiny toxické kovy léky průmyslová chemie syntetické drogy zemědělská chemie potravinářská chemie radioaktivní látky a další podobné

Anorganické toxiny PREPARÁT MindDren

4.4 Organické toxiny imunkomplexy komplex antigen-protilátka mykotoxiny další mikrobiální toxiny přírodní drogy (např. marihuana, kokain) a další toxiny přírodního původu

Organické toxiny PREPARÁTY EviDren PEESDren

4.5 Emocionální toxiny, zátěž stresem, opouzdřená emoce vznikají jako následek patologických emocionálních pochodů. emocionální stres citová deprivace potlačené emoce blokované emoce poškození stresem poškození emocemi

Emocionální toxiny PREPARÁTY Emoce Streson Nodegen

4.6 Střevní toxiny Při poruše složení střevní mikroflóry v kombinaci s rozkládající se potravou vznikají toxiny, které se vstřebávají do krve.

4.7 Chronické infekce Jakékoliv mikroorganismy mohou v kterékoliv tkáni přežívat jako chronická infekce. Jde o rozdílné mechanismy, než jaké fungují u mikrobiálních ložisek.

Střevní toxiny a chronické infekce PREPARÁTY Antimikrobiální preparáty, především Nobacter Yeast Antivex Para-Para

4.8 Oxidační stres Testovací lahvička „Oxidative stress“ Oxidační procesy vedou k poškozování buněk a pokládají se za jeden z hlavních důvodů stárnutí buňky. Proti tomuto procesu organismus využívá antioxidační látky, které však organismus nemusí získávat v dostatečném množství, a tak oxidační procesy způsobují poškození buňky.

4.9 Zátěž solí (NaCl) Testovací lahvička „Body burden of salt“ Nejde o toxickou látku, ale pokud se v organismu nachází větší množství soli, než je fyziologická hranice, působí sůl jako toxin. Sůl se nejčastěji hromadí v kloubech a v cévním systému

Nedostatek důležitých látek Nejde vlastně o toxiny v pravém smyslu slova, ale je třeba tyto pojmy testovat. Nedostatek vitaminů Vitamin deficiency Nedostatek minerálních látek Mineral deficiency

Oxidační stres, zátěž solí, nedostatek vitaminů a minerálů PREPARÁT Digest