Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Advertisements

Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady A: VÝRAZY Autor: Petr Halama – Mgr. Alena.
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: NEROVNICE Autor: Mgr. Alena Štědrá Název.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí o zlomcích. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují znalosti o zlomcích.
Dělení desetinných čísel 3. část
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
CELÁ ČÍSLA.
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Matematika – opakování 4
Rovnice se závorkami.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Téma: Dělení desetinného čísla přirozeným číslem
Anotace Prezentace, která se zabývá prvočísly a čísly složenými AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší prvočíslo a číslo složené.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Zábavná matematika.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
VY_32_INOVACE_M.3.17_Násobení a dělení č.8_prezentace
Tvorba číselných výrazů
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
73.1 Zaokrouhlování desetinných čísel
75.1 Násobení a dělení desetinných čísel deseti a stem
Téma: Sčítání a odčítání desetinných čísel
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Dělení desetinných čísel
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL 2
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady A: VÝRAZY Autor: Petr Halama – Mgr. Alena.
Anotace Prezentace, která se zabývá dělitelností přirozených čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší násobek a dělitel. Speciální.
Násobení a dělení desetinných čísel
Téma: RACIONÁLNÍ ČÍSLA - ÚVOD
Celá čísla Dělení.
Anotace Prezentace, přinášející slovní úlohy k procvičení početních operací s desetinnými čísly. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci sečtou,
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
15..
Téma: Trojčlenka Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_098.
Jednotky času - procvičování
ICT M 5.R. Desetinná čísla
76.1 Násobení a dělení desetinných čísel přirozeným číslem
Matematika a její aplikace Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Dělení desetinným číslem VY_42_INOVACE_10 Sada 3 Základní škola.
Přednost početních operací
Téma: Dělení desetinných čísel 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace2/_095.
Násobilka 6, 7, 8, 9 VY_32_INOVACE_090, 5. sada, M ANOTACE
KONTROLNÍ PRÁCE.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Vzájemná poloha dvou kružnic
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Téma: Odčítání desetinných čísel 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_089.
AnotacePrezentace, která se zabývá dělením desetinného čísla číslem 10, 100, …. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vydělí desetinné číslo.
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením desetinného čísla číslem přirozeným. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vynásobí desetinné.
AnotacePrezentace, která se zabývá dělením dvou zlomků. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci dělí zlomky. Speciální vzdělávací potřebyNe.
Téma Dělení desetinných čísel 10 a 100 Anotace Výpočty dělení desetinných čísel 10 a 100 Autor Mgr. Martina Mašterová Jazykčeština Očekávaný výstup Žák.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
Transkript prezentace:

Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova VY_32_INOVACE_12_17_M Téma Dělení desetinných čísel přirozeným číslem Anotace Autor Mgr. Martina Mašterová Jazyk čeština Očekávaný výstup Žák si osvojuje dělení desetinných čísel přirozeným číslem Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova Desetinné číslo, přirozené číslo Druh učebního materiálu Prezentace Power Point Druh interaktivity Vzdělávání žáků prostřednictvím digitálních technologií. Cílová skupina Žák Stupeň a typ vzdělávání 1. stupeň , 2. období Typická věková skupina 10 - 12 let Celková velikost 131 kB

Dělení desetinných čísel přirozeným číslem VY_32_INOVACE_12_17_M

! ! Postup: 1.) Začneme dělit jako přirozená čísla: 2.) Jakmile sepisujeme první číslici za desetinnou čárkou, musíme zapsat desetinnou čárku do podílu: 17,40 : 3 = 5 2 17,40 : 3 = 5, 2 4 3.) Pak pokračujeme v dělení: ! ! Zkoušku proveď vynásobením. Nezapomeň na odpověď. 17,40 : 3 = 5,80 2 4 00

PAMATUJ SI! 1.) Desetinná čísla dělíme číslem přirozeným podobně jako čísla přirozená. Jakmile však v dělenci při sepisování další číslice překročíme desetinnou čárku, Vyznačíme současně desetinnou čárku i v podílu. 2.) Vždy nejprve dělíme celou část čísla. Při překročení desetinné čárky vyznačíme také desetinnou čárku do podílu.

1.) 4.) 5.) 2.) 6.) 3.) Počítáme společně: 34,8 : 6 = 5,8 29,89 : 7 = 4,27 1.) 4.) 4 8 1 8 49 9,72 : 4 = 2,43 5.) 167,58 : 9 = 18,62 2.) 1 7 12 5 5 18 982,0 : 5 = 196,4 6.) 2,59 : 7 = 0,37 3.) 48 32 2 0 2 5 49

Vypočítej: 1.) 33,8 : 2 = 2.) 47,1 : 3 = 3.) 64,5 : 5 = 4.) 87,2 : 8 = 16,9 5.) 172,2 : 7 = 6.) 58,8 : 4 = 7.) 19,62 : 6 = 8.) 23,58 : 3 = 24,6 1 8 4 2 14,7 15,7 2 1 2 8 12,9 3,27 4 5 1 6 42 10,9 7,86 7 2 2 5 18

Slovní úloha 1: Slávek chce rozpůlit provaz dlouhý 15,4 m. Kolik bude měřit každá část? Proveď zápis a zkoušku. Vypočítej nejprve v metrech, pak převedením na decimetry. ________________________________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________

Slovní úloha 2: Dvoulitrová krabice pomerančového džusu stojí 44,60 Kč. Kolik platil tatínek po zaokrouhlení na celé koruny za 6 litrů tohoto džusu? Kolik způsobů řešení vymyslíš? Proveď zápis a zkoušku. ________________________________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________