Procvičování vzorce.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Druhá mocnina dvojčlenu
Advertisements

Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Procvičování.
AUTOR Mgr.Moravcová Daniela ŠKOLA ZŠ TGM Kutná Hora Datum Ročník DRUHÝ
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
základní pojmy posloupností
Vzorce na umocnění.
Rozklad mnohočlenů na součin pomocí vzorců
Goniometrické funkce (práce s kalkulačkou)
Užití Pythagorovy věty – 5. část
Užití Pythagorovy věty – 2. část
Užití Pythagorovy věty – 1. část
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Nový Jičín, Komenského 66, p. o
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Druhá mocnina a odmocnina
Rozdíl druhých mocnin.
Vzdělávací materiál / DUMVY_32_INOVACE_02B14 Příkazový řádek: obsah souborů PŘÍKLADY AutorIng. Petr Haman Období vytvořeníLeden 2013 Ročník / věková kategorie3.
Dělitelnost přirozených čísel
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Markéta Zakouřilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_169
PYTHAGOROVA VĚTA příklady
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Největší společný dělitel – teorie a procvičování
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Prvočísla a čísla složená

Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
ProcvičujemenásobilkuProcvičujemenásobilku Klikni na libovolné číslo, objeví se.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Únorové počítání.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST, SOUČET PRVNÍCH N ČLENŮ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Zdeněk Binar Obchodní akademie a.
Pojistné systémy 7. cvičení. Opakování Urči JNP, které musí zaplatit 45letý klient, chce-li si zajistit roční důchod Kč vyplácený na konci roku,
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Druhá mocnina rozdílu (a – b)2.
Celá čísla Dělení.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Procvičování.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Přednost početních operací
Téma: Dělení desetinných čísel 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace2/_095.
Násobilka 6, 7, 8, 9 VY_32_INOVACE_090, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
opakování malé násobilky
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Transkript prezentace:

Procvičování vzorce

Vyberte si, od kterých příkladů chcete procvičovat Vzorce Vyberte si, od kterých příkladů chcete procvičovat (A + B)2 = A2 + 2AB + B2 (A – B)2 = A2 – 2AB + B2 Oba dohromady Vzorce pozpátku Ještě jednu rundu

(A + B)2 = A2 + 2AB + B2 (x + 5)2 = (x + 8)2 = (4x + 1)2 = (3x + 1)2 = Výsledek Pokračovat

(A - B)2 = A2 - 2AB + B2 (x - 4)2 = (x - 9)2 = (5x - 1)2 = (7x - 1)2 = Výsledek Pokračovat

Nyní vše dohromady: (x + 3)2 = (x - 6)2 = (3x + 1)2 = (8x - 1)2 = Výsledek Pokračovat

Vyzkoušejte vzorec pozpátku x2 + 6x + 9 x2 + 10x + 25 x2 + 16x + 64 x2 + 8x + 16 x2 - 2x + 1 x2 - 6x + 9 x2 + 14x + 49 x2 - 10x + 25 (x + 3)2 = (x + 5)2 = (x + 8)2 = (x + 4)2 = (x - 1)2 = (x - 3)2 = (x + 7)2 = (x - 5)2 = Výsledek Pokračovat

Ještě jednu rundu x2 + 14x + 49 x2 + 18x + 81 x2 + 20x + 100 Výsledek