„Agropuzzle” meeting in Poland 25-31 March 2012 UNESCO Heritage Presentation.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Píseň “Mám príma den” Reakce?. Fonologie Cvičení číslo 3.
Advertisements

Ukončení 1.etapy výuky cizího jazyka
Practice with Numbers II For each of the following sections, insert the correct form of the given noun and/or number. Vzor: Jeden Mám ___(sešit) a ___(kniha).
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-30-Problémy dnešního světa Název školyStřední odborná škola a Střední odborné.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Businessland / Meeting and Presentation 06B14 AutorLadislava Pechová.
Plzeňský kraj Pilsen Region
Elektronická učebnice - I
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:4.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-09-Způsoby cestování Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
The world of work Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Evropa – Střední Evropa Polsko. Polsko – obecně Rozloha: km 2  velká evropská země Obyvatelstvo: 38,6 mil. (2002)  lidnatá evropská země Hustě.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:4.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:4.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Sport By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Businessland / After Hours 06B6 AutorLadislava Pechová Období vytvořeníListopad.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-27-Životní prostředí Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
Povídka II In the following short story, fill in the blanks with the appropriate Czech translation of the English pronoun given in parentheses.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-21-Jídlo a nápoje Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-26-Londýn Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Business Communications/Complaints 06C16 AutorLadislava Pechová Období.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zdeňka Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
Prague is the capital and largest city of the Czech Republic The city is home to about 1.3 million people Flag of Czech Republic.
CLIL - PRE - 02 Zeměpis na II.stupni – CLIL výuka  Číslo operačního programu:  CZ.1.07  Operační program :  Vzdělávání pro konkurenceschopnost  Název.
National characteristics Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských.
Pelhřimovsko Jana Sýkorová. Pelhřimov - the church of St. Bartholomew - the church of St. Vít - the church of St. Crucifix - the ruin chapel of St. Anna.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola Bedřicha Hrozného, Lysá nad Labem, okres.
INTEGRATED RESCUE SYSTEM Střední průmyslová škola Hranice Mgr. Radka Vorlová 02_Integrated Rescue System CZ.1.07/1.5.00/
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Describing and comparing pictures Číslo vzdělávacího materiálu: AJ1-2 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění.
Josef Sudek Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_IVA_DVORAKOVA_JOSEF_SUDEK_10 Název školyStřední škola služeb, obchodu a gastronomie.
Životní prostředí (Environment) B2 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastAngličtina: Maturitní ústní zkouška.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Jitka Jiřišťová NÁZEV:VY_32_INOVACE_04C_19_Prague TEMA:REÁLIE ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/
Název projektu: Digitalizace výuky oboru Kosmetické služby
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
SOCIÁLNÍ SÍTĚ A ŠKOLA.
Téma hodiny: UK Holidays – Trooping the Colour
Výukový materiál VY_22_INOVACE_10_ Warming up – langage game
COMPARE FIREFIGHTERS ISSUES
PICTURES FOR DESCRIPTION
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Název vzdělávacího materiálu
Rodina (Family) B2 Tematická oblast
VY_22_ INOVACE_27_ ANGLICKÝ JAZYK 5
PICTURES FOR COMPARISON
LIFE IN THE COUNTRY X LIFE IN THE CITY.
Společnost (Society) B2
Means of transport: Revision test
Shopping 2. ledna 2014 VY_32_INOVACE_150119
Téma hodiny: The Czech Republic – Prague II. present
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
zpracovaný v rámci projektu
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
ZÁJEZD DO POLSKA OSVĚTIM A KRAKOV
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Travelling Kinds of transport you prefer and why (advantages, disadvantages…) Purposes for travelling (interesting places, learning languages…) Accomodation.
VY_32_INOVACE_Spo_II_03 Words: Family
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Translation 03/02 Žiješ se svou rodinou? Do you live with your family?
3rd Comenius Project Meeting
Pak. pak pak Selamat pagi, Bart. Your Indonesian is coming along well. I gather you think that “pak”, pronounced “puck”, is the Indonesian word.
Transkript prezentace:

„Agropuzzle” meeting in Poland March 2012 UNESCO Heritage Presentation

Directions for creating a multimedia presentation by the participants of Polish mobility within the Leonardo da Vinci „Agropuzzle” project

The aim of the presentation: Each group (country) should prepare a presentation in their mother tongue, as well as in English, for every place visited. Each presentation should show the characteristic features of running a UNESCO Heritage enterprise in Poland on the basis of:  Characteristic features listed (following slides)  Personal remarks and feelings not included in the chart  Photos taken on the spot

1. Krakow - The Old City Advantage – Starobylé, historické město, krásné prostředí a oblíbený cíl turistů. Disadvantage – je tam velmi mnoho turistů a ceny jsou velmi vysoké. Advertising - Všechny informační tabule byly ve všech světových jazycích a byly velmi přehledné. Jazyková znalost průvodců byla na velmi dobré úrovni.

2. Former German Nazi concentration camp in Auschwitz Advantage – významná historická památka která připomíná události na které bychom neměli zapomenout. Velmi se nám líbila možnost volby světového jazyka. Disadvantage – Bylo tam velké množství turistů a návštěvníků a celý areál byl přeplněný. Advertising - Na všech stanovištích byly cedule v polštině a angličtině.

3. Salt mine museum in Wieliczka Advantage - toto je velmi specifická a unikátní přírofní památka. Je to ojedinělá přírodní památka v Evropě, která má dva světové rekordy. Byla zde taky nádherná výzdoba a velká socha papeže Jana Pavla II. Disadvantage –nelíbilo se dlouhé čekání na výtah a bufety v jeskyních které byly komerční. Advertising –byli zde velmi přehledné a více jazyčné tabule. Byl zde nejlepší průvodce jakého jsme zde měli.

Your opinions about the places visited 1.Nejvíce se mi z těchto míst líbil koncetrační tábor Osvětim. 2.Pro mě byl nejzajímavější bývalý pracovní tábor Březinka. 3.Nejvíce se mi líbilo v solném dole ve Wieliczka. 4.Zaujalo mě velice historické centrum Krakova. 5.Velmi zajímavá zkušenost pro mě byla návštěva Osvětimi. 6. Osobně se mi líbili všechny, jelikož každá ve mě zanechala kousek svého kouzla.

Thank you