VY_42_INOVACE_379_ROVNICE Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2011 Ročník použití VM 9. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Advertisements

Přijímací zkoušky na SŠ MATEMATIKA Připravil PhDr. Ivo Horáček, PhD.
VI. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
Obvod a obsah rovnoběžníků
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Riskuj - pravidla Otázky si skupina může zvolit libovolně
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Matematika a její aplikace
Převody jednotek délky objemu hmotnosti času
VII. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_62_INOVACE_A1 – 31.
Procenta Výpočet počtu procent
Kdo chce být milionářem ?
Název: Násobení čísly 10, 100 a v oboru
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Postupný poměr – příklady
Procenta.
Mapa zájmu - plány.
V. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám
Únorové počítání.
VY_42_INOVACE_112_Pythagorova věta v prostoru
III. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Digitální učební materiál
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (19. – 24. úloha) IX. označení digitálního učebního materiálu:
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_61.
Zahrajte si v matematice oblíbenou hru
VY_42_INOVACE_398_DRUHY TROJÚHELNÍKŮ DLE VNITŘNÍCH ÚHLŮ
Riskuj - pravidla Otázky si skupina může zvolit libovolně
Hra – riskuj – Objem a povrch krychle a kvádru – 2
Přirozená čísla Jednotky délky Obvod a obsah
Jednotky času - procvičování
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (7. – 12. úloha) VII. označení digitálního učebního materiálu:
VY_42_INOVACE_420_STŘEDOVÁ SOUMĚRNOST 2 Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2012 Ročník použití VM 7. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
VY_42_INOVACE_425_ROVNOBĚŽNÍKY
Obvod (trojúhelník, obdélník, čtverec)
VY_42_INOVACE_386_NEJMENŠÍ SPOLEČNÝ NÁSOBEK, NEJVĚTŠÍ SPOLEČNÝ DĚLITEL
POMĚR Prezentace je zaměřená na výklad a procvičení slovních úloh na poměr. Autor: Mgr. Věra Benáková, 2. ZŠ Dobříš 7 : 4 1 : : :
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
VY_42_INOVACE_415_KRUŽNICE, KRUH
Prioritní osa: 1 − Počáteční vzdělávání Oblast podpory: 1.4 − Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 9. ročník (25. – 30. úloha) X. označení digitálního učebního materiálu:
Obvod, obsah – 1 Čtverec, obdélník, pravoúhlý trojúhelník
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
VY_42_INOVACE_382_DĚLITELNOST Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2011 Ročník použití VM 6. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
VY_42_INOVACE_405_VĚTA SUS Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM duben 2012 Ročník použití VM 6. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
VY_42_INOVACE_407_KRUŽNICE OPSANÁ TROJÚHELNÍKU Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM duben 2012 Ročník použití VM 6. ročník Vzdělávací.
VY_42_INOVACE_422_VZÁJEMNÁ POLOHA DVOU KRUŽNIC 2 Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2012 Ročník použití VM 8. ročník Vzdělávací.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
VY_42_INOVACE_384_PRVOČÍSLA Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2011 Ročník použití VM 6. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
Slovní úlohy řešené rovnicemi
Riskuj - pravidla Otázky si skupina může zvolit libovolně
VY_42_INOVACE_409_ROVNOBĚŽNÍKY Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM květen 2012 Ročník použití VM 7. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
Slovní úlohy HRA. Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kokory Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Jitka Vystavělová Datum: 14.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Jak se dá řešit úloha typu
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Transkript prezentace:

VY_42_INOVACE_379_ROVNICE Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2011 Ročník použití VM 9. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika Anotace VM rovnice v soutěži „Riskuj“

Riskuj - pravidla Otázky si skupina může zvolit libovolně Ve volbě otázek se skupiny střídají (i v případě správné odpovědi) Na každou odpověď jsou stanoveny časové limity V případě, že skupina neodpoví v limitu nebo neodpoví správně, odečítají se jí body, odpovídat smí (v případě zájmu) skupina, která je na řadě. Pokud ani ta neodpoví správně, odečtou se této skupině body a odpovídat smí další skupina Další volba otázky je na skupině, která je normálně v pořadí

100Rovnice o 1 nezn Rovnice o 2 nezn. Slovní úlohy Překvápko Limity: Otázky za 100: 25 sekund Otázky za 200, 300:40 sekund Otázky za 400, 500:60 sekund

Rovnice o jedné neznámé – 100 Zpět

Rovnice o jedné neznámé Zpět

Rovnice o jedné neznámé Zpět

Rovnice o jedné neznámé Zpět

Rovnice o jedné neznámé Zpět

Soustava rovnic Zpět

Soustava rovnic Zpět

Soustava rovnic Zpět

Soustava rovnic 400 Zpět

Soustava rovnic Zpět

Slovní úlohy Najdi tři po sobě jdoucí čísla, jejichž součet je 39 Zpět

Slovní úlohy Tábora se účastnilo 296 dětí, přičemž chlapců bylo o 12 více, než dívek. Kolik chlapců a kolik dívek se účastnilo tábora? Zpět

Slovní úlohy Najdi čtyři po sobě jdoucí sudá čísla, jejichž součet je 108. Zpět

Slovní úlohy Dětský lístek do kina stál 30 Kč, dospělý lístek byl za 50 Kč. Bylo koupeno 39 lístků za 1710 Kč. Kolik kterých lístků se koupilo? Zpět

Slovní úlohy Zelený žrout snědl za 4 dny celkem 60 hlávek zelí. Víme, že každý následující den sežral dvakrát více, než předchozí. Kolik hlávek sežral první den? Zpět

Překvápko Pavel a Ivan natírali plot. Pavel natřel třikrát více, než Ivan. Kolik natřel Ivan, když víme, že plot měří 140 m? Zpět

Překvápko Zpět

Překvápko Myslím si číslo. Když k němu přičtu 4, výsledek vynásobím 12, získané číslo vydělím 6, vyjde 20. Jaké číslo si myslím? Zpět

Překvápko Obvod obdélníku je 27 cm, obsah tohoto obdélníku je 44 cm 2. Jaké jsou velikosti jeho stran? Zpět

Překvápko Tričko stálo po desetiprocentní slevě 828 Kč. Kolik stálo před touto slevou? Zpět

Rovnice o 1 nezn.NŘ Rovnice o 2 nezn. Slovní úlohy 154 chlapců 142 dívek 24, 26, 28, dětských 27 dospělých 4 hlávky Překvápko35 metrů6920