Vypracoval: Petr Němeček

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MS Malování I. VY_32_INOVACE_57_MS_Malovani_I.
Advertisements

MALUJEME ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, INFORMAČNÍ
Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
Zoner Callisto 4 II. Pracovní prostředí editoru Úpravy objektů Křivky Text Vkládání obrázku Barevná výplň VY_32_INOVACE_60_Zoner_Callisto4_II.
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/16
VY_32_INOVACE_59_Zoner_Callisto4_I. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání • Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Modul 2 AutoCAD. Vytvoření zaobleného obdélníka  do příkazového řádku napíšete příkaz obdélník a stiskněte ENTER  dále zadejte do volbu A pro zaoblení.
Jak vytvořit složku. Menu Pokud chceme vytvořit složku, máme 2 způsoby. První způsob : Druhý způsob : Krok 1 Krok 2 Krok 3.
Zoner Callisto.
ZONER CALLISTO Pracovní postup tvorby obrázku
Zoner Callisto.
Počítačová grafika (základy práce ve vektorovém kreslicím programu)
Definice vlastního stylu, podmíněné formátování (Calc) Markéta Zakouřilová.
Jak vytvořit vlastní prezentaci ?
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
COREL DRAW - 2 PRÁCE S OBJEKTY
POČÍTAČOVÁ GRAFIKA (PG)
Zoner Callisto.
Rudolf Pečinka, 4.C.  Obor informatiky používající počítače k:  Vytvoření umělých grafických objektů  Úpravě zobrazitelných a prostorových informací.
Jak postupovat při tvorbě návrhu obálky do časopisu - Pomůcka pro studenty -
PŘEDMĚT Digitální fotografie ROČNÍK2. stupeň ZŠ TÉMASelektivní barevnost VYBAVENÍ Osobní PC nebo notebook, sw Zoner Photo Studio 12, interaktivní tabule,
Kreslíme rastrovou grafikou I. v programu MALOVÁNÍ
VEKTOROVÁ GRAFIKA ZONER CALLISTO.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Psaní do buňky Klikneme na buňku → označí se → → můžeme začít do buňky psát.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
KRESLENÍ NA POWERPOINTU
VY_32_INOVACE_E3-07 KRESLÍME VEKTOROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: SRPEN 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY VEKTOROVOU.
Malování.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Milý Ježíšku, k Vánocům bych si přál/a…
Hladiny, obrázky, tabulka, logické operace
Pracovní prostředí počítače
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR v rámci projektu EU – OP VK, oblast podpory 1.4. Základní škola, Vlašim, Březinská 1702 PROGRAM MALOVÁNÍ Seznámení.
Kreslíme vektorovou grafiku (6) Práce s textem Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.
ProgeCAD Hladiny a kóty.
švýcarský vektorový program pro kresbu map
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Zoner Callisto V této prezentaci najdete různé návody a rady jak pracovat s programem Zoner Calisto.
Kreslíme vektorovou grafiku (1) v programu Zoner Callisto
Corel DRAW Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_I_S2_19.
Počítačová grafika Zoner Callisto – tabulky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického portálu.
Vektorové tutoriály Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Třetí rozměr Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Počítačová grafika Zoner Callisto geometrické tvary I. část Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z.
Počítačová grafika Vektorový a grafický editor Zoner Callisto Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Ing. Zatloukal Martin Název prezentace (DUMu): 6. Přenos modelu mezi programy „Inventor“ a „EdgeCAM“- základní nastavení.
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu: SŠ spojů a informatiky Tábor Milan Adámek VY_32_INOVACE_AS1 CZ.1.07/1.5.00/ Moderní škola.
Název:VY_32_INOVACE_ICT_7B_10B Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Milena Vacková Ročník:7. Tematický okruh,
Základy úpravy digitální fotografie Základy úprav – úprava kolinearity, perspektiva.
Kreslíme vektorovou grafiku (6)
ZONER CALLISTO Ovládání programu
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: mgr
Počítačová grafika Zoner Callisto Efekty
Ostatní manipulace s objekty II.
Zoner Callisto křivky, nástroje alternativního panelu
Digitální učební materiál
Počítačová grafika Zoner Callisto geometrické tvary I. část
ProgeCAD Hladiny a kóty.
Zoner Callisto Pracovní prostředí editoru
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Kreslíme vektorovou grafiku (2)
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Třetí rozměr Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Transkript prezentace:

Vypracoval: Petr Němeček Jihočeská univerzita Fakulta Pedagogická Seminární práce Vypracoval: Petr Němeček

Zoner Callisto V této prezentaci najdete návody a rady jak pracovat s programem Zoner Callisto.

Obsah Seznámení s pracovní plochou programu. Popis používaných nástrojů . Návod jak nakreslit v Zoner Callistu obrázek Ferdy mravence.

1. Seznámení s pracovní plochou programu. Jestliže si spustíte program Zoner Callisto objeví se Vám na obrazovce pracovní plocha tohoto programu. Když se na tuto pracovní plochu podíváte uvidíte bohatou škálu pracovních nástrojů. V dalších krocích si tyto pracovní nástroje stručně popíšeme.

Pracovní plocha programu Hlavní nabídkové Menu Základní lišta Pracovní plocha programu Zoner Callisto. Alternativní lišta Lišta pro měřítko zobrazení Lišta na úpravu textu

2. Popis používaných nástrojů. V této kapitole se nachází stručný popis jak pracovat s některými nástroji této aplikace.

Nejprve nakreslíme úsečku Nejprve nakreslíme úsečku. Poté na “základní liště“ označíme tlačítko tvarování objektů. Kurzorem najedeme označíme úsečku tak aby se zbarvila do zelena. 1. 2. Tvarování objektů

3. 4. Dále zvolíme tlačítko změnit na křivku. Na úsečce se zobrazí body (a,b,c,d). Body b a c jsou tzv. tvarovací body, kterými můžeme libovolně měnit tvar úsečky. a b c d

a b c d 5. Výsledný obrázek. Z rovné úsečky můžeme vytvořit například takovýto tvar.

Tvary geometrických obrazců Vybereme si tvar obrazce. Umístíme obrazec. Zvolíme počet cípů.

3. Jak si vytvořit postavičku Ferdy mravence. V této stati je uveden postup jak si vytvořit v programu Zoner Callisto postavičku Ferdy mrance.

Jak vytvořit tělo? Vytvoříme si čtyři elipsy. vytvarujeme je podle potřeby. Objekty označíme a v nabídce logické operace dáme funkci spojit objekty. Výsledný efekt

Jak vytvořit ruce a nohy? Nohy jsme vytvořili z obdélníku, Pomocí funkce převést nakřivky. Výsledný efekt Boty a zápěstí jsou vytvořeny obdobně pomocí tvarování elipsy. Paže jsou vytvořeny pouze zmenšením nohou a za pomoci rotace. Jednotlivé části poskládáme a dostaneme?

Jak vytvořit hlavu a šátek? Pomocí nástrojů křivky vytvoříme doplňky jako je (pusa, tykadla). Uděláme kopii hlavy a vytvarujeme okolí pusy pomocí nástroje převést na křivku. Výsledný efekt Oko vytvoříme pomocí elipsy a okopírujeme. Šátek je vytvořen opět tvarováním čtverce a kružnice. Všechny části poskládáme a výsledek bude takovýto.

Výsledný obrázek poskládaný z jednotlivých částí.

Obrázek lze vybarvit. Obrázek můžeme vybarvit pomocí funkcí (výplň, průhlednost atd.).

Jak vytvořit pozadí. Využijeme hladin . Hlavní hladinu zakryjeme.

Tvorba pozadí Nyní pracujeme na hladině 2. Tímto krokem máme prázdnou pracovní plochu a můžeme kreslit pozadí.

Tvorby pozadí Vybereme nástroj obdélník Klikneme na pracovní plochu Plocha na kterou budeme kreslit pozadí Objeví se tato nabídka pro rozměr obdélníku Potvrdíme OK.

Tvorba pozadí Na tuto plochu budeme kreslit pozadí pomocí nástroje výplň. Výsledný efekt

Tvorba pozadí Na Hladinu 2 necháme zviditelnit Hlavní hladinu a tím se nám na plochu zobrazí postavička Ferdy mravence. Uložit obrázek ??