Význam ZOO a botanických zahrad

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_Př.5.10-Energie v životním prostředí-prezentace
Advertisements

VY_32_INOVACE_Př.4.01-domácí zvířata-prezentace
Osvobozené divadlo.
VY_52_INOVACE_PRV.3.19_Česká republika_pracovní list
Smíšené a listnaté lesy
Živá a neživá příroda Přírodověda 4. ročník.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Téma: PŘÍRODNÍ SPOLEČENSTVA: ZAHRADA I. - Pracovní listy 4. ročník
POHYBY ZEMĚ
VY_32_INOVACE_VkZ Alkoholismus
Bezobratlí.
Subtropický podnebný pás
Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA VIII_ČJS, DUM 18
VY_52_INOVACE_PRV.2.20 _Ovoce _pracovní list
Na výb ě r máte ze t ř í mo ž ností. Pokud se pro jednu z nich rozhodnete, naje ď te na ni šipkou myši a klikn ě te. Bude-li Vaše odpov ěď chybná, z ů.
VY_52_INOVACE_PRV.3.30_Živočichové_pracovní list
VY_52_INOVACE_PRV.3.23_Lidé a technika _pracovní list
 vyjadřující míru působení hmotného objektu (tělesa, silového pole) na jiné těleso, které se projevuje účinky statickými (tj. deformací tělesa) nebo.
Polární pás.
Rozmanitost přírody Základní společné znaky živých organismů
VY_52_INOVACE_PŘ. 7.13_Botanika , test Název šablony – Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Zaměření VM – Člověk a příroda – Přírodopis.
VY_52_INOVACE_PRV.3.28_ Užitkové rostliny_pracovní list
název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd
Horniny a nerosty. Na výběr máte ze tří možností. Pokud se pro jednu z nich rozhodnete, najeďte na ni šipkou myši a klikněte. Bude-li Vaše odpověď chybná,
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Název školy Základní škola a Mateřská škola Ploskovice, p.o., okr. Litoměřice Číslo projektuCZ.1.7/1.4.00/ Název projektu „Zlepšení kvality vzdělávání.
VY_52_INOVACE_PRV.3.24_Sluneční soustava_pracovní list
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Rozmanitost přírody Živá příroda, podmínky života na Zemi
VY_52_INOVACE_PRV.3.29_Živá příroda _ dřeviny_pracovní list
VY_52_INOVACE_PŘ.8.07_Šelmy, test Název šablony – Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Zaměření VM – Člověk a příroda – Přírodopis 8.ročník.
Rozmanitost přírody Oceány. Rozmanitost přírody Oceány.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace a informační gramotnosti I/2
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Jana Vítková Materiál: VY_52_INOVACE_PV12.10 Téma: Přírodní podmínky ČR.
 1 hod = 60 min  1 min = 60 s  Čas měříme také na dny, týdny, měsíce,roky - kalendář.
Živočichové ve volné přírodě - savci
venkovská, městská, chráněná krajinná oblast
Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody. Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody.
Jméno autora: Mgr. Barbora Jášová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_05_ZSV Ročník: I. Základy společenských věd Vzdělávací oblast:
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd zaměření VM:6. ročník – Člověk a příroda – Zeměpis – hydrosféra autor VM:Ondřej Vojáček.
Teplota.
VY_52_INOVACE_PRV.3.25 _Koloběh vody v přírodě_ pracovní list
 1 kg = 1000g  1 q = 100 kg  1 t = 1000 kg MINCÍŘJEŘÁBOVÉ VÁHY.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_475.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
VY_52_INOVACE_PRV.3.35 _Lidské tělo_pracovní list
VY_32_INOVACE_09_Oceány (1) (2) (SADA ČÍSLO 6). INFORMACE PRO UČITELE Jméno autora výukového materiálu: Bc. Milena Švermová Datum (období), ve kterém.
Český jazyk 3.třída Tátova sbírka-práce s textem
Živočichové ve volné přírodě - ptáci
1) jméno autora výukového materiálu: Ing. Květuše Vendégová 2) datum (období), ve kterém byl VM vytvořen: 9.11.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd zaměření VM:6. ročník – Člověk a příroda – Zeměpis – sféry Země autor VM:Ondřej Vojáček.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd zaměření VM:6. ročník – Člověk a příroda – Zeměpis – Slunce a vesmír autor VM:Ondřej.
VY_52_INOVACE_PRV.3.26_Složení půdy_pracovní list
Význam národních parků Pokud lidé nedodržují přírodní zákonitosti a vědomě porušují rovnováhu v přírodě, mohou ohrozit život všech živých organismů včetně.
Zima je čas odpočinku, zastavení a klidu.
Botanické a zoologické zahrady Mgr. I. Vališková CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola Frýdlant nad Ostravicí, Komenského 420, příspěvková organizace Název projektu:Učíme obrazem Šablona:III/2 Název výstupu:Zoologické zahrady.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.2 Živá a neživá příroda Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník.
1) jméno autora výukového materiálu: Ing. Květuše Vendégová 2) datum (období), ve kterém byl VM vytvořen: ) ročník, pro.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Sluneční soustava.
Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník)
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Vztah živočichů a neživé přírody
Žáci se seznamují s rozdělením přírodnin na živé, neživé a na výrobky.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
STEPI.
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Transkript prezentace:

Význam ZOO a botanických zahrad

ZOO Praha Záchrana koně Převalského http://www.youtube.com/watch?v=qFvQHM1kvIY ZOO Praha

ZOO Liberec Tygr bílý http://www.youtube.com/watch?v=Dox_zo2JU7k

ZOO Dvůr Králové Nosorožec dvourohý http://www.youtube.com/watch?v=7RDm82MTgAw

Botanická zahrada Praha Japonská zahrada http://www.youtube.com/watch?v=q3ne0CQnNnM http://www.youtube.com/watch?v=pFVcRFNAlUE&feature=related

Masožravé rostliny Botanická zahrada Liberec http://www.youtube.com/watch?v=IZ3ElNKsccY&feature=related

Botanická zahrada Berlín Pavilon kaktusů

Tato prezentace byla vytvořena pro projekt INOVACE v rámci EU-OPVK, který vytvořila ZŠ a MŠ Višňová – šablona č. 28 1) jméno autora výukového materiálu: Ing. Květuše Vendégová 2) datum (období), ve kterém byl VM vytvořen: 9.11. 2011 3) ročník, pro který je výukový materiál určen: V. ročník 4) vzdělávací oblast: Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Přírodověda – Význam ZOO a botanických zahrad 5) metodický list/anotace: Brainstorming. Výklad. Upevňování znalostí. Objevuje a zjišťuje propojenost prvků živé a neživé přírody, princip rovnováhy přírody a nachazí souvislosti mezi konečným vzhledem přírody a činností člověka. Vyhledávání ZOO a botanických zahrad na internetu. Žáci vytvoří svoji vlastní prezentaci. http://cs.wikipedia.org/ http://www.wwf.org/