Projekt Pracujte na dálku, registrační číslo CZ.1.04/5.1.01/77.00409.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Přístupnost jako komplexní problematika eGovernmentu Michal Rada Iniciativa informatiky pro občany.
Advertisements

Význam genderové optimalizace rozvoje lidských zdrojů Genderový audit v návaznosti na personální audit Reg.č.: CZ.1.04/3.4.04/
JUDr. Martin Maisner, PhD., ROWAN LEGAL
Vyjednávání Jaroslav Bartoň.
ASERTIVITA Společenská kultura Asertivita ; VY_32_INOVACE_D3_03
AUTOEVALUACE ŠKOLY AUTOEVALUACE UČITELE Může to být cesta ke kvalitě?
Nabídka personálních služeb
Jak na úspěšné projekty Ivana Brabcová
Workshop - internetové poradenství. Vzdělávání v oblasti IP Nová oblast Nová oblast  Pro nás  Obecně Do současné doby se kurzům IP věnovaly zejména.
Vaši OZ… …prodávají často ve slevách a ustupují z původní cenové nabídky klientovi? …mají málo nových klientů a u stávajících stagnují prodejně? …neumí.
1 EICO - nevyšlapanou cestou. 2 Evropský sociální fond Operační program Rozvoj lidských zdrojů (OP RLZ) Opatření 2.3 Posílení kapacity poskytovatelů sociálních.
DOBRÁ STRATEGIE PRODEJE FIRMY PARDUBICE, JIŘÍ SLEZÁK.
Hodnocení prací, jako základ spravedlivého mzdového a motivačního systému.
Jaroslava Sýkorová Milena Tomášková Karlovy Vary, 2014
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Zásady pozorování a vyjednávání
© GI, konzultační a vzdělávací skupina OLOMOUC Vyhodnocení a zefektivnění procesů plánování sociálních.
Jak vyjednávat o smlouvě a honoráři I. pro společnost JTP Roman Čiviš, A TREND.
Co manažeři očekávají od vzdělávání HR ŽIVĚ 14. prosince 2005 Tomáš Valenta Generali pojišťovna a.s.
Firemní kultura - změna motivační strategie
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Ekonomika Ročník: 2.
Projekty rozvoje ICT ve škole Blanka Kozáková MŠMT odbor 55 SIPVZ
Jitka Navrátilová, PhD..  Přímá práce v rodině – home visiting (nástroj podpory rodiny.  Profesionální, či poloprofesionální pomoc rodině.
 1. Autor zprávy : Původcem zprávy a tím, kdo ji předává druhým, jste vy sami. Způsob, jakým ji předáváte dál, může být ovlivněn například :  Postoj.
Jak efektivně komunikovat s klientem?
Bc. Jitka Hošková. pomáhá určit, který uchazeč bude pro firmu tím nejlepším zaměstnancem, a zároveň která firma bude tou nejlepší pro uchazeče. Nalézt.
Definice dobrovolnictví
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Strategie AGE MANAGEMENTu v české republice
Příprava projektu Komunitární program PROGRESS. Výzva 0&langId=enhttp://ec.europa.eu/social/main.jsp?catId=63.
Praktické rady a zkušenosti jak vytvořit RP, jak připravit program RP Eva Bosáková Národní kancelář EQUAL.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_20_PODNIKATELSKÁ.
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Komunikace s rodiči.
Thomas International Analýza osobních a pracovních profilů
Strategie prodeje textilního zboží
1 Roman Kučera – VŠB – TUO Radka Najmanová - OU Michael Rada – VŠP Jiří Bolgáč – SLU 2.
„ WORKSHOP „Terénní sociální práce v sociálně vyloučených lokalitách Moravskoslezského kraje – práce se závislými klienty“ Vyhodnocení a shrnutí výstupů.
Absolventi na trhu práce
Koncepce třídy  Činnost třídního učitele.  Třídní učitel by měl mít podporu v pracovníkovi pověřeném prevencí, ve školním psychologovi, ve výchovném.
1 Proč potřebujeme systém managementu ? Cesta k dosažení harmonického a úspěšného života. Modul 1 Ing. Miroslav Weber.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 10: Personální řízení v MSP.
Nové stránky vytvořeny v rámci realizace projektu Moderní a efektivně řízená obec Dolní Břežany s reg. č. projektu CZ.1.04/4.1./
Crux information technology, s.r.o. Ostravská universita, information technology.
Adaptace on-line David Kunssberger Miroslav Lupač Agentura Koniklec, o. p. s.
Jak se dělá firemní image Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
I n k l u z i v n í v z d ě l á v á n í aneb odvaha dělat věci jinak
 Záměr napomoci úřadům na cestě za kvalitou  Propagace modelu CAF  Zjednodušení – zpříjemnění – zavádění modelu CAF  Předání dlouholetých zkušeností.
Co dělat když ztratíte práci… ?. Ztráta zaměstnání….  Pro mnoho lidí je to nepříjemnou záležitostí.  Dokáže pořádně zacloumat životem a odráží se i.
Gabriela Šustková, Josef Havela, Petr Štěpáník Koučování ředitelů škol informace k pilotnímu projektu.
Psát není tak složité, aneb pojďte s námi tvořit Metodický portál.
Systemický přístup Mgr. Věra Pucová. Základní charakteristika přístup orientovaný na změnu opak diagnostického přístupu typický přístup pro sociální práci.
Metodická pomoc obcím Porada se starosty obcí Pardubického kraje
Komunikace při přijímacím řízení a v pracovním týmu
INTERNET Pro 5. ročník.
Týmová spolupráce při vedení zájmových činností
DRAMATURGIE TEAMBUILDINGOVÝCH PROGRAMŮ (seminář)
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Typ klienta.
BEZBARIÉROVÉ KNIHOVNY
19 0btížní lidé Cíle: Identifikovat obtížné lidi jak uvnitř týmu, tak mimo něj Porozumět tomu jak správně jednat s obtížnými lidmi.
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND
Motivační dopis Většinou se přikládá k životopisu
XIV. KONFERENCE SAMOSPRÁV
Sekce pro práci s členskou základnou OSZSP ČR
Zralostní model SK Florbal Benešov: komentář 2018
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND
Transkript prezentace:

Projekt Pracujte na dálku, registrační číslo CZ.1.04/5.1.01/

Školení projektu Pracujte na dálku reg.č.CZ.1.04/5.1.01/ JEDNÁNÍ SE ZAMĚSTNAVATELEM O MOŽNOSTI VYUŽITÍ FLEXIBILNÍHO ÚVAZKU Blanka Junová

Jednání se zaměstnavatelem 1.Již jste se zaměstnavatelem jednali o možnosti využití flexibilních úvazků? 2.Jaké jsou vaše osobní zkušenosti? pracujtenadalku.hodonin.eu

1.Mám jasnou představu o tom, co chci 2.Mám jasný záměr/cíl pro jednání se zaměstnavatelem 3.Mám dostatečné informace a argumenty pro jednání, vím kam se obrátit pro radu (právní, organizační…) 4.Mám předem odhadnuté protiargumenty a odpovědi na ně 5.Umím dobře naslouchat 6.Umím dobře komunikovat své cíle a potřeby, nastavovat pravidla 7.Jsem kreativní v nacházení řešení a k problémům přistupuji pozitivně 8.Jsem si vědom/a svých předností a vím, jak je „prodat“ 9.Jsem si vědom/a nedostatků ve vztahu k flexibilní práci a vím, jak to řešit 10.Nebojím se kritiky a konfliktů a umím je zvládat 11.Jsem dostatečně disciplinovaný/á a zodpovědný při plnění úkolů (řízení času, priority, rovnováha práce a volného času…) 3 = rozhodně ano 2 = přiměřeně1 = mám rezervy0 = ne Jste připraveni na flexibilní úvazky pracujtenadalku.hodonin.eu

Jednání se zaměstnavatelem AktivníPasivní Čeká na nabídku Nepřebírá odpovědnost za svou situaci Často přesně nedefinuje ani nekomunikuje, co chce ↘ Ale když to nedostane, cítí se jako oběť ↘ Ví, co nechce (protireakce) ↘ Častým projevem je kritizování situace ↘ Nesnaží se pochopit „druhou stranu“ Přebírá odpovědnost za sebe sama, necítí se jako oběť Ví, co chce ↘ Rozhlédne se, zda už existuje nabídka ↘ Pokud ne, je připraven si pro to vytvořit podmínky ↘ Umí komunikovat své potřeby ↘ Vnímá argumenty druhé strany a je schopen se přizpůsobit pracujtenadalku.hodonin.eu

Definuje, co chce (vize, cíle) Získá informace Existuje-li nabídka, využije ji Zhodnotí situaci, případně získá spojence, připraví si základní strategii postupu Navrhne řešení, Naslouchá druhé straně Jestliže nabídka není, získá další informace a rozhodne se, zda mu to stojí za to si ji vytvořit Hledání řešení Argumentace Úspěch, domluva Neúspěch, přehodnocení situace Rozhodne se, zda mu to stále stojí za to Ano Přizpůsobí se nebo Odejde jinam Ne Aktivní přístup pracujtenadalku.hodonin.eu

3 přístupy Aktivní Nepřístupný Neaktivní - přístupný Firemní politika Osobní angažovanost jedinců Součást firemní kultury Chce – neví jak Nezná problematiku Neodmítá - nevyhledává Negativní zkušenosti Osvědčené funkční systémy Nemá důvod pracujtenadalku.hodonin.eu

Vyjednávání 1.Příprava 2.Návrh řešení Proč by zrovna vám měl vyjít vstříc Přidaná hodnota vašeho řešení – co získá 3.Vyjednávání Naslouchat a vidět to i z pozice druhé strany Výhra - výhra DŮLEŽITÉ Záměr Zaměřit se na řešení Pozitivní přístup a komunikace pracujtenadalku.hodonin.eu

Prostor pro vaše dotazy… pracujtenadalku.hodonin.eu

Přeji hodně štěstí… …jste-li připraveni něco pro něj udělat pracujtenadalku.hodonin.eu

Projekt „Pracujte na dálku“ pracujtenadalku.hodonin.eu

Koordinační centrum Hodonín -Zdarma poskytnutí metodiky zavádění Práce na dálku -Návrh efektivního řešení zavedení práce na dálku právě pro Vás! -Zdarma efektivní návody, inspirativní nápady a rady -Zdarma veškeré konzultace u nás či ve vaší organizace, např. dostupné nástroje pro práci na dálku, efektivní zavedení pro vaši organizaci -Zdarma školení, webináře a semináře v okresních městech pracujtenadalku.hodonin.eu

Pro více informací navštivte Koordinační centrum Hodonín Masarykovo náměstí 1, Hodonín Skype: PNDkoordinacnicentrumhodonin Tel Webové stránky Facebookový profil pracujtenadalku.hodonin.eu

Děkujeme za pozornost pracujtenadalku.hodonin.eu