Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Business Communications/Replies to Complaints 06C18 AutorLadislava Pechová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Advertisements

Kdo to udělal? Who did it?. Proč to udělal? Why did he do it?
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Present perfect tense Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/AJ08 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_02_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_19_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_14_AJ_CM Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_20.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
2.1 School Practise „have got“
Unit One TO BE To Have. To Be / být  I am  You are  He, she,it is  We are  You are  They are  Já jsem  Ty jsi  On, ona,ono je  My jsme  Vy.
Písně - poslech, práce s textem. Anotace: Žáci si v prezentaci procvičí poslech a čtení, což je podpořeno vizuálně a sluchově. Žáci také pracují s textem.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-19-Služby Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Jméno autora:Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu:VY_32_INOVACE_05_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_15.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_07_AJ_CM Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
WALES „Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr.Dana Brdíčková.
HEJ, HEJ, MY VÍRU MÁME Say, Say, Say you believe it ZPÍVEJ, ŽE SVĚTU JI DÁME Sing for, The whole world to hear it VÍME A VYZNÁVÁME We know and we declare.
Elektronická učebnice - II
Přítomné časy, budoucí – will, minulý čas prostý - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Předpřítomný čas Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ondřej Hoberla. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Jméno autora:Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu:VY_32_INOVACE_06_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Musím to udělat? Do I have to do this?. Proč tam musíme jít? Why do we have to go there?
Modal Verbs = způsobová slovesa.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Zjisti, o čem se mluví 1 VY_22_INOVACE_26 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_08.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Business Communications/Reasons for Complaints 06C17 AutorLadislava Pechová.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Businessland / Operating Instructions 06B13 AutorLadislava Pechová Období.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
All About Friends
Order Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Business Communications/Confirmation of Orders 06C13 AutorLadislava Pechová.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Business Communications/Replies to Offers 06C10 AutorLadislava Pechová.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Business Communications/Useful Phrases 06C7 AutorLadislava Pechová Období.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady39Číslo DUM.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ 007 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr.Stanislava Antropiusová.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Business Communications/Inquiries 06C8 AutorLadislava Pechová Období.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Business Communications/Execution of Orders 06C14 AutorLadislava Pechová.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Business Communications/Suggesting Settlements 06C19 AutorLadislava Pechová.
TO CO SLÍBÍŠ, NEPOMÍJÍŠ Promise maker, promise keeper CO ZAČNEŠ TÉŽ DOKONČÍŠ You finish what you begin VŠE NÁM DÁVÁŠ, I KDYŽ JDEM POUŠTÍ Our provision,
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
The written part of the maturita exam III Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Businessland / Making Contracts 06B16 AutorLadislava Pechová Období vytvořeníLeden.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Business Communications/ Private and Business Correspondence 06C2 AutorLadislava.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_18.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Business Communications/Complaints 06C16 AutorLadislava Pechová Období.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_166.ANJ.12 Formal and informal letters - Elementary.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 PAYMENT + INVOICE Autor: Mgr. Kateřina Suková EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 TYPES OF BUSINESS LETTERS Autor: Mgr. Kateřina Suková EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/
Anotace: Didaktický učební materiál je určen pro žáky 4. ročníku maturitních oborů SOŠ. Je zaměřen na shrnutí a přípravu k písemné části maturitní zkoušky.
Telephoning and Texting
Autor: Mgr. Kateřina Suková
:30 Replies to Complaints 1 V– 2nd semester.
Execution of orders 1V-2nd semester.
Revison of the 2nd semester
Inquiry 1.V – 1. semestr ©Lenka Lexová.
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Transkript prezentace:

Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Business Communications/Replies to Complaints 06C18 AutorLadislava Pechová Období vytvořeníSrpen 2012 – červen 2013 Ročník/věková kategorie3.r., let Vyučovací předmět/klíčová slova Order, reply, complaint, consignment, trouble, delay, investigate, justified, responsibility, circumstance, interfere, relations. Anotace V této kapitole se zabýváme reakcemi na stížnost – reklamaci. V případě, že je stížnost oprávněná, nám uvedené vazby pomohou vyjádřit politování, že došlo k problému, vysvětlíme okolnosti vzniku nepříjemnosti a navrhneme vhodné řešení.

 Dear Sirs,  We refer to our order No.876 of May 17 but we regret to inform you that the consignment has not reached yet which put us into serious trouble.  We are badly in need of these goods and must ask you to investigate the matter without delay and let us know the result by return. order inform serious need investigate delay by

If something goes wrong and you get a letter of complaint, acknowledge that you have received the complaint and thank the customer for informing you.

Sometimes you cannot deal with a complaint immediately because the problem needs to be looked into. BUT Do NOT leave the customer waiting, but tell him what you are doing straight away.

the complaint is justified then explain how the mistake occured the complaint is NOT justified then politely but firmly reject the responsibility

 Express a regret that the buyer is not satisfied  Explain shortly the circumstances which caused the trouble  Suggest a fair settlement of the complaint  When the claim is justified, the letter should be closed by an apology

We thank you for the letter and are very sorry for the trouble we caused to you. Děkujeme Vám za Váš dopis a vyslovujeme politování, že jsme Vám způsobili potíže.

We regret to see from your letter that 10 cases are missing in the last consignment. Z Vašeho dopisu se s politováním dovídáme, že v poslední zásilce chybí 10 beden.

We have investigated the matter and found that the mistake was made in our packing department. Prošetřili jsme záležitost a zjistili jsme, že k omylu došlo v našem expedičním oddělení.

The delay was caused by a fire in the manufacturing factory. Zpoždění bylo způsobeno požárem v naší výrobní továrně.

In our opinion the cases have been handled carelessly in transit. Podle našeho mínění se při dopravě s bednami zacházelo nedbale.

We hope that the delayed shipment has reached you by now. Doufáme, že zpožděnou zásilku jste už obdrželi.

We apologize for this trouble and hope that it will not interfere with our good relations. Omlouváme se za tuto potíž a doufáme, že nenaruší naše dobré vztahy.

 And remember: NEVER BE RUDE! NEVER BE PERSONAL! NEVER BLAME YOUR STAFF!

ASHLEY, A. A Handbook of Commercial Correspondence. Oxford: Oxford University Press., ISBN s. 147 – 152. PYTELKA, J. Angličtina pro ekonomické studijní obory. Praha: SPN, ISBN: s. 100 – 104.

THANK YOU FOR YOUR ATTENTION. Ladislava Pechová