1 koho hledají a po čem touží dnešní nezadaní? průzkum agentury Náhoda 10. 10. 2012.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PKML.
Advertisements

Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2013 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Návraty po mateřské/rodičovské dovolené na trh práce
Projekt č. CZ /5.1.01/ Nové formy péče o děti v České republice.
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Jak na to, aniž bychom se zničili
OSOBNÍ SEZNAMKA BEATRIS. PROČ OSOBNÍ? Dostane se Vám osobního přístupu Budete komunikovat s živým člověkem (se mnou) ☺ Nebudete vystavovat svůj profil.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Piktogramy Připraveno pro: FSV - UK Datum: 4. července 2008 Projekt: 28506/2 Připravili: Jan Vavřík, Naďa Nevěřilová Příloha Grafy.
Hodnotová orientace svobodné generace
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
9 CELÁ ČÍSLA
Průzkum: Čeští zákazníci neznají rizika nákupu spotřebního zboží.
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Dopady CR na rezidenty, případová studie Lipno nad Vltavou Pavlína Kubů 1.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Elektronická učebnice - I
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Anketní výzkum u uživatelů přípravku Urinal.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Sociálně-aktivizační služba pro rodiny s dětmi
Proč je důležité studovat Principy
Vyhodnocení dotazníkových šetření prováděných na veletrhu GAUDEAMUS Přípravný výbor – Slavonice Přípravný výbor – Slavonice
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Zábavná matematika.
Přijímací řízení pro školní rok 2014/15 Osmileté studium.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc
Náhradní rodinná péče v České republice a zkušenosti přímých aktérů Postoje české společnosti k náhradní rodinné péči Projekt Centrum podpory NRP je realizován.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Analýza vlivu cen elektřiny na ekonomiku průmyslových podniků Prezentace EGÚ Brno, a. s. Sekce provozu a rozvoje elektrizační soustavy Květen 2007.
ODČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Únorové počítání.
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Náhoda, generátory náhodných čísel
Sexuální život u pacientů s mentálním postižením v ÚSP
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Rozvojový plán statutárního města České Budějovice v oblasti sociálních služeb na období Ing. Martina Kučerová.
O.s.MOSTY vás vítá na závěrečné konferenci k projektu RADDAR naše téma: Alternativní způsoby podpory rodiny jako prevence institucionalizace.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Památky 11/ Obsah Obsahstrana 2 Metodologiestrana 3 Cíle projektustrana 5 Památky – vyhodnocení 11/2011strana 7.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
1Psychologický ústav, Filozofická fakulta, Masarykova univerzita, Brno
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Tříleté zkušenosti se zapojením do paliativní péče v rámci psychické podpory pacientů i rodinných příslušníků Mgr. Milena Malá, Zdravotní klaun, o. p.
Strategie značky a komunikace
Cesta tam a zase zpátky Konference „Má Česko strategickou vizi EU?“, Praha dne 19. září 2012.
1 Anotace ICT 2 _ 1/48 Prezentace seznamuje žáky s pojmy rodina, funkce rodiny, reprodukční, ekonomická funkce, psychické a citové potřeby, rodokmen rodiny.
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Průzkum u uživatelů výrobku Prostenal s PERFECT.
VY_32_INOVACE_ _Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Životní situace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Přednost početních operací
Nejprve provedeme výpočet v závorce
KONTROLNÍ PRÁCE.
Čtenáři a čtení v ČR v roce 2007 Výzkum dospělé populace nad 15 let Vít Richter Národní knihovna ČR Brno
 VY_32_INOVACE_16_18  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
PSYCHICKÁ ZÁTĚŽ PŘEHLED REAKCÍ. ŠKÁLY PRO POSUZOVÁNÍ ZPŮSOB: 0 = NENÍ TO MŮJ ZPŮSOB REAGOVÁNÍ 1 = OBČAS TAK REAGUJI 2 = ČASTO REAGUJI TÍMTO ZPŮSOBEM 3.
Institut výzkumu dětí, mládeže a rodiny Fakulta sociálních studií
Financováno Nadací Sirius
Rodičovství biologické a pěstounské
Transkript prezentace:

1 koho hledají a po čem touží dnešní nezadaní? průzkum agentury Náhoda

2 agentura Náhoda I.seznámení (pro heterosexuální i homosexuální páry) II.příprava na vztah (osobní rozvoj) III.partnerská poradna Jaroslav Jana seznamovací agentura pro toho, kdo opravdu hledá partnera

3 I. seznámení on-line  test osobnosti vytvořený Náhodě na míru  ověřený klient – Náhoda viděla jeho průkaz  klient si může určit stupeň viditelnosti svého profilu na akcích  akce pro nezadané (bowling, degustace vína, minigolf..)  čaj o čtvrté – pravidelně (každé první úterý v měsíci) VIP servis (využívá cca 500 našich klientů)  členství v klubu Náhoda  individuální vyhledávání  agentura po analýze vytipuje partnery a osloví je  oslovení partnerů i mimo agenturu na zakázku

4 Po čem muži touží?II. příprava na vztah analýza  minulé zkušenosti a jak nezadaného ovlivňují  rodinné souvislosti  očekávání od nového vztahu  očekávání od nového partnera  je připraven na nový vztah či je třeba s něčím pracovat? koučink psychologická poradna styling fyzioterapie, dietologie, fyzická kondice sex – koučink právní poradenství a mediace

5 III. partnerská poradna partnerská terapie či koučink rodinná terapie výchovný poradce speciální pedagog právní poradenství a mediace sex – koučink jeden z našich seznámených párů

6 jaký je klient Náhody? kolik klientů se za 1 a 1 / 2 roku v Náhodě zaregistrovalo? 5000 jak vypadá typický klient Náhody? aktivní, středně a dobře finančně situovaný VŠ či SŠ nezadaný, hledající skutečného partnera žijící především v Praze a velkých městech věkové kategorie  25 až 45 – nezadaní - od vztahu očekávají rodinu a děti  45 až 65 – nezadaní - děti již nechtějí, ale chtějí aktivní vztah

7 oblasti průzkum I. z 5000 zaregistrovaných je 1600 respondentů, kteří kompletně vyplnili dotazník ve svém profilu osobní údaje a charakteristiky fyzické charakteristiky zájmy, volný čas, životní styl  ideální dovolená  volný čas  sport  knihy, filmy zázemí  bydlení  příjem  kde bych chtěl bydlet v budoucnu

8 oblasti průzkumu II. názory  postoje – věrnost, oddanost, zodpovědnost, sex ve vztahu, rozhodování v páru, výchova dětí  životní styl - kariéra, volný čas, pomoc druhým, rodina, děti, přátelé, zdravá strava, večírky, domácí mazlíček  návyky – dochvilnost, spolehlivost  zázemí - standard domácnosti, domov, pořádek doma, prostředí

9 oblasti průzkumu III. ideální partner  věk, výška, vzdělání, děti  kouření, alkohol  důležité charakteristiky motivy seznámení a očekávání od vztahu  očekávání od vztahu  děti do budoucna  co je pro mě zásadní  společné zájmy test osobnosti pozn.: u odpovědí, kde součet nedává 100 %, nejsou zohledněni klienti, kteří se k dané otázce rozhodli nevyjádřit nebo vyplnili minoritní odpovědi

10 práce nejčastější profesí je manager 13 %, podnikatel 15 % a kancelářské práce 18 % postoj k práciženy muži  nejdřív práce, potom zábava 32 % 38 %  jsou důležitější věci na světě 31 % 27 %  je zdrojem financí 22 % 22 %  je to můj život5 % 5 % kolik hodin týdně pracuji 52 % singles svou práci nestaví na 1. místo. Uvědomují si, že právě práce by jim mohla komplikovat cestu k seznámení? Souvisí tento postoj také s vyšším vzděláním těchto klientů?

11 životní postoje oddanostženy muži  vzájemná podpora je důležitá 81 % 66 %  jsem tady pro tebe6 %25 %  partnerství je vztah 2 individualit 12 % 8 % Muži cítí, že tu jsou pro své partnerky, jsou oddanější. Většina žen i mužů očekává od vztahu vzájemnou podporu. zodpovědnost  společná tíha se lépe nese67 % 58 %  stáváš se zodpovědným za toho, koho k sobě připoutáš 16 % 29 %  každý zodpovídá jen sám za sebe 12 % 8 % Ženy častěji chápou zodpovědnost jako společnou, muži se cítí být zodpovědní za ženy a vztah jako takový.

12 věrnost a sex věrnostženy muži  bokovka vztah většinou naruší 70 % 69 %  i mistr tesař se někdy utne 12 % 8 %  co oči nevidí, to srdce nebolí 7 % 5 %  svoboda je nade vše 2 % 3 % O svém vztahu k nevěře se více svěřují ženy. Muži nevěru méně často tolerují, chtějí se však více cítit svobodní. Ženy jsou častěji ochotné případný zálet partnera tolerovat kvůli zachování vztahu. sex  sex je kořením vztahu 47 %47 %  bez dobrého sexu není dobrý vztah 46 % 42 %  čím více, tím lépe2 % 4 %  není důležitý 2 % 5 % 95 % považuje sex za zásadní součást vztahu. 3 % respondentů (1x tolik mužů) by se dala nazvat náruživými - čím více sexu mají, tím lépe se cítí.

13 jakého partnera hledám? důležité charakteristiky - klienti zadávali i více možností ženymuži aktivního 76 % 58 % společenského 70 % 61 % dobrodružnou povahu29 % 37 % rodinný typ59 % 53 % domácí typ 7 % 21 % Ženy – ač emancipované, hledají chlapy, o které by se mohly opřít, a to i finančně. Rády by s nimi trávily volný čas ve společnosti i dobrodružstvím. Muži – se chtějí se svou partnerkou bavit a aktivně žít. Je pro ně rovněž důležité, aby žena měla jako jednu ze svých priorit rodinu.

14 10 nejdůležitějších motivů seznámení klienti zadávali i více možností ženymuži vážné seznámení 71 % 81 % láska 62 % 68 % společný život52 % 60 % společný volný čas56 % 42 % cestování46 % 31 % pobyt v přírodě39 % 35 % kultura36 % 24 % sport30 % 29 % vlastní děti16 % 24 % sex/flirt7 % 21 % Vážené seznámení, láska a společný život jsou hlavním důvodem, proč lidé využívají služeb Náhody. Vztah tu častěji hledají muži. A pánové by častěji chtěli ženu,se kterou založí rodinu. Jen sex a flirt (a nic jiného) jako důvod seznámení zvolil pouze 1 muž a 1 žena.

15 alkohol jak často požívám alkohol tolerance alkoholu u partnera

16 kouření kouřím? tolerance kouření u partnera Z cigarety si příležitostně potáhou muži i ženy ve stejném poměru. Pravidelně více muži. Dámy asi myslí na svou pleť. Chlapi to zase tak neřeší. Kouření jsou méně často ochotny tolerovat. Zdá se však, že to není rozhodujícím kritériem pro seznámení. Toto konstatování je zcela v rozporu se zkušeností konzultantů, u nichž klienti častěji kouření netolerují a je pro ně rozhodujícím kriteriem pro seznamování.

17 smysl pro humor pleš ani menší bříško nevadí, obezita ano chtějí vyšší muže, než jsou samy a je to pro ně zásadní přiměřené ekonomické zázemí (nemusí být vyloženě bohatý) peníze a moc přidávají na sex-appealu – ženy jim více odpouštějí charismatický gentleman, jehož mohu obdivovat aktivní optimista se sportovním duchem selský rozum nebo i chytrost vyřešená vztahová minulost (především psychicky) chemie raději nekuřáka VŠ ženy vyžadují VŠ vzdělaného muže nebo SŠ – majitele firmy po čem ženy touží?

18 po čem muži touží? přitažlivost ženskost chemie pozitivní přístup k životu aktivní ženu se smyslem pro rodinu abych ji mohl obejmout – drobnější než já, ale výška nerozhoduje hledají opravdovou partnerku nikoliv ozdobu či pomoc v domácnosti aby se na ni dalo koukat, ale nemusí být kráska (ne Barbie) nechtějí dominantní ženu štíhlost, nikoliv hubenost VŠ muži nutně nevyžadují VŠ vzdělanou partnerku

19 po čem touží nezadaní? nezadaní chtějí skutečného partnera, který je aktivní a se kterým funguje chemie. A navíc: muži hledají ženskost, přitažlivost a toho, kdo vytvoří domov pro jeho rodinu, zároveň touží se stát galantními ochránci svých žen ženy touží po vyšším charismatickém gentlemanovi se smyslem pro humor, o kterého by se mohly v životě opřít muži i ženy berou svůj budoucí život vážně a tak i v dnešní době upřednostňují při hledání svého partnera osobní kontakt s konzultantem a možným partnerem před internetovou seznamkou představy nezadaných a nalezení skutečného partnera jsou dvě rozdílné skutečnosti – osobní konzultace s klienty postupně spojují tyto dvě věci v jednu nejlepší cesta k nalezení partnera vede přes osobní spokojenost nezadaných tradiční hodnoty partnerského vztahu jednoznačně nevymřely!

20 Náhoda přeje připraveným děkuji za pozornost Veronika Vinterová