Malátova 17, 150 00 Praha 5 tel.: +420 221 900 513 · Uplatnění absolventů škol na pracovním trhu Jan Koucký Výsledky projektu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Uplatnění absolventů škol na pracovním trhu Jan Koucký Výsledky projektu Kvalita II Seminář projektu Kvalita II MŠMT, Praha 26. září 2008.
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
Rychlost, dráha, čas, zrychlení – řešené příklady
7 Nezaměstnanost.
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Analýza Centra ProEquality
Obchodní politika Základní údaje  Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Analýza dotazníků projektu National Teams of ECVET Experts
NEJLEPŠÍ KVALITOU PENĚZ JE JEJICH KVANTITA Aktivní správa peněžních prostředků ATLANTIK AM Akciové trhy
Jaká je realita léčby HLP v terénu? Prof. Jean Ferrières
Vstup absolventů středních škol na trh práce
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Malátova 17, Praha 5 tel.: · Projekt Kvalita II: výsledky vzdělávání, vývoj školství v krajích.
Malátova 17, Praha 5 tel.: · Uplatnění absolventů škol na pracovním trhu Jan Koucký Výsledky projektu.
AUTOEVALUACE ACADEMIA MERCURII NÁCHOD ZAMĚŘENÍ NA OBLASTI: Průběh vzdělávání – výuka, výsledky ( metody, náročnost, rozvoj klíčových kompetencí, umístění.
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
ŠVP na gymnáziích: od mírné skepse k chuti pokračovat Zkušenosti z projektu Pilot G/GP Lucie Slejšková Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Anketní výzkum u uživatelů přípravku Urinal.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Středisko náhradní rodinné péče o. s. Projekt Centrum podpory NRP je realizován za podpory Nadace
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
VLIV ZMĚN SVĚTA PRÁCE NA KVALITU ŽIVOTA 2005 – 2008 Moderní společnost a její proměny Seminář k výzkumu na úseku BOZP
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Očísluj dopisy násobky čísla 2
2. pracovní seminář internetizace knihoven Michal Šperling Euredis, a. s. Dne:
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Trénink atletických skoků
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Univerzita Karlova v Praze PEDAGOGICKÁ FAKULTA Středisko vzdělávací politiky Malátova 17, Praha 5 Tel.:
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
UNIVERZITA KARLOVA, PRAHA PEDAGOGICKÁ FAKULTA STŘEDISKO VZDĚLÁVACÍ POLITIKY Malátova 17, Praha 5 Tel.:
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Tokio poloha Souřadnice: Nadmořská výška: 0 m n. m. Stát: Japonsko
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Startegie a perspektivy trhu s biopalivy v ČR Česká zemědělská universita, Praha, listopad Česká asociace petrolejářského průmyslu a obchodu.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
1MT451 Ekonomická analýza a prognóza
VZDĚLÁVÁNÍ ÚČASTNÍKŮ KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB VE SPRÁVNÍCH OBVODECH HL. MĚSTA PRAHY.
Máme spolupracovníky, kteří plní naše vize a odpovídají potřebám společnosti ?
1 Ekonomický růst a trh práce (několik postřehů) František Cvengroš Smilovice, prosinec 2004.
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Vývoj vzdělávání a školství v krajích ČR Problémy a perspektivy středního školství Jan Kovařovic Seminář k projektu ESF Kvalita II Praha a Brno, 15. a.
Zdravotní stav obyvatel v Ústeckém kraji RNDr. Jiří Skorkovský
EuPIA Printing Ink Market Statistics Q EuPIA statistika trhu s tiskovými barvami První kvartál roku 2009.
Přednost početních operací
Strana 1 Projekt Reflex Flexibilní odborníci ve společnosti znalostí Nové požadavky na terciární vzdělávání v Evropě Jan Koucký Středisko vzdělávací politiky.
Uplatnění absolventů škol na pracovním trhu Jan Koucký Vývoj vzdělávání a školství v krajích ČR Seminář k projektu ESF Kvalita II Praha a Brno, 15. a 17.
Malátova 17, Praha 5 tel.: · Účast na vzdělávání a výkony škol Jan Koucký Vývoj vzdělávání a školství.
Malátova 17, Praha 5 tel.: · Kdo (ne)udělá maturitu? Co to znamená pro vysoké školy Jan Koucký.
Účast na vzdělávání a výkony škol
Transkript prezentace:

Malátova 17, Praha 5 tel.: · Uplatnění absolventů škol na pracovním trhu Jan Koucký Výsledky projektu Kvalita II Seminář ředitelů CZESHA Telč, září 2008

Malátova 17, Praha 5 tel.: · 1.Vývoj ekonomiky a trhu práce 2.Nezaměstnanost mladých lidí a neúspěšnost absolventů škol 3.Požaduje a odměňuje pracovní trh vzdělání ? 4.Je současný vývoj udržitelný ? Seminář ředitelů CZESHA Telč, září 2008

Malátova 17, Praha 5 tel.: · 1.Uplatnění a zaměstnatelnost absolventů škol jsou podmíněny celkovým ekonomickým vývojem 2.Demografický pokles a prodlužování délky vzdělávání snižuje nabídku pracovní síly 3.Vzdělání má u nás mimořádně vysokou ekonomickou hodnotu, současný vývoj ekonomiky ji však již neposiluje

Malátova 17, Praha 5 tel.: · 1.Výzkumy uplatnění absolventů 1997/ /08 2.Hodnocení ukončené školy a dosaženého vzdělání absolventy 3.Práce v oboru a důsledky pro uplatnění na trhu 4.Jak fungují vazby rodina – vzdělání – zaměstnání

Malátova 17, Praha 5 tel.: · /98 – Výzkum Absolventi škol na trhu práce – 1742 respondentů ve věku let 2002/03 – Retrospektivní šetření pracovních sil 2002 – srpen 2002 – březen 2003, část ještě červenec - září 2003 – 1009 respondentů ve věku 15 a více, kteří měli mezi rokem 1996 a 2002 pracovní historii, – 3840 respondentů ve věku let s pracovní historií, kteří měli dotazník speciálně zaměřený na vztah mezi pracovní kariérou a vzděláním.

Malátova 17, Praha 5 tel.: · Výzkum uplatnění absolventů škol na pracovním trhu a kvalifikační nároky práce 2007/08 Šetření proběhlo od října 2007 do ledna 2008 v rámci projektu OP RLZ a zaměřilo se na následující okruhy problémů: -Jak probíhá přechod absolventů ze vzdělávání do zaměstnání, jak se mění jejich uplatnění na pracovním trhu během posledních let a jak z tohoto pohledu absolventi hodnotí získané vzdělání a ukončenou školu. -Jaký je vztah mezi kvalifikačními požadavky pracovních míst v ekonomice a skutečným vzděláním pracovníků, nakolik jsou v souladu a jak využitelné je vzdělání na pracovním trhu.

Práce v oboru - vliv na mzdu a spokojenost s prací Index průměrné mzdy a spokojenosti s prací, ČR, 2007, let, podle vzdělání 2,4 2,6 2,8 3,0 3,2 3,4 3,6 3,8 4,0 v oboruv příbuzném oboru v jiném oboru v oboruv příbuzném oboru v jiném oboru v oboruv příbuzném oboru v jiném oboru v oboruv příbuzném oboru v jiném oboru SŠ bez maturitySŠ s maturitouVysokoškolskéCelkem

Odpovídající vzdělání a obor Podle vzdělání, 2002 a 2007, let 4,3% 6,3% 4,5% 5,2% 5,5% 3,5% 53,0% 56,7% 46,2% 56,9% 9,7% 12,1% 14,7% 14,9% 7,6% 11,1% 11,7% 13,3% 18,5% 14,6% 13,1% 12,1% 3,1% 6,2% 14,9% 12,6% 4,2% 8,9% 3,8% 4,3% 5,1% 7,4% 5,9% 14,1% 8,3% 8,9% 10,3% 6,5% 52,9% 64,8% 74,3% 50,3% 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% SŠ bez maturitySŠ s maturitouVysokoškolskéCelkem příliš nízké v jiném oboru příliš nízké v příbuzném oboru příliš nízké ve svém oboru odpovídají vzdělání v jiném oboru odpovídají vzdělání v příbuzném oboru odpovídají vzdělání ve svém oboru příliš vysoké v jiném oboru příliš vysoké v příbuzném oboru příliš vysoké ve svém oboru Požadavky práce a práce v oboru:

Malátova 17, Praha 5 tel.: · Děkuji Vám za pozornost a těším se na další setkání V Telči Seminář ředitelů CZESHA Telč, září 2008