Meganarativ 3.10.2012 …nejen o knihách. Sociální konstrukcionismus.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Present Simple and Continuous
Advertisements

Kód VM: VY_32_INOVACE_3ZIM03 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/ Autor: Mgr. Jana Zimková Datum:
Kdo to udělal? Who did it?. Proč to udělal? Why did he do it?
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Novinky ze zahraničí IVIG 2008
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_02_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Zvířatae Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní fráze a slovní zásobu na téma Zvířata, což je podpořeno vizuálně i sluchově. Žáci si procvičí čtení.
Tutorial: Mechanic - electrician Topic: Electric measurement the 2nd. year Measuring devices 1 Prepared by: Ing. Jiří Smílek Projekt Anglicky v odborných.
Lada Leszkowová, Gymnázium K.V. Raise Hlinsko, 2014 leden
AS A MAN THINKETH an interactive listen, read and repeat book for learning American English A NEW EDITION OF JAMES ALLEN’S CLASSIC edited by Robert Silber.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
2.1 School Practise „have got“
Unit One TO BE To Have. To Be / být  I am  You are  He, she,it is  We are  You are  They are  Já jsem  Ty jsi  On, ona,ono je  My jsme  Vy.
Adele – poslech, práce s textem.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Shopping VY_22_INOVACE_36 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Unit 4 Infinitiv Příslovečné určení místa a času What ´s the time? Číslovky násobné - ingový tvar.
Halloween 2 1. slovní zásoba Halloween – opak., kontrola podle obr. (PPT) 2. tvoření věty oznamovací a otázky s danými slovy 3. říkanka Jack-O-Lantern,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-19-Služby Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
SharePoint technologie WSS 3.0 a MOSS 2007 Tomáš Kutěj TSP – Office platform Microsoft.
Nakupováníe Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní fráze na téma Nakupování, což je podpořeno vizuálně a sluchově. Žáci si procvičí čtení a dále.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-15-Česká republika Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_15.
Abba – poslech, práce s textem.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Sporty a aktivity e Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní výrazy a fráze na téma Sporty a aktivity. Fráze si mohou procvičit dle zadání v prezentaci.
? PRESENT SIMPLE OR PRESENT CONTINUOUS. PRESENT SIMPLE PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ We read a lot. We read every day. We usually read books of fiction. Our friend,
David Žváček 3.B. Boiler feed pump is a sort of pump designed to pump water into a steam boiler. The pump can be used to convey fresh water or condensed.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 5. ročník – Jazyk a jazyková komunikace – Cizí jazyk - Anglický jazyk – My day.
HEJ, HEJ, MY VÍRU MÁME Say, Say, Say you believe it ZPÍVEJ, ŽE SVĚTU JI DÁME Sing for, The whole world to hear it VÍME A VYZNÁVÁME We know and we declare.
Přítomné časy, budoucí – will, minulý čas prostý - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Předpřítomný čas Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ondřej Hoberla. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:6.
Cvičení 2: Přítomný čas průběhový (Vyber správnou možnost)
Present Continuous question
Škola1. ZŠ T.G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_70 NázevPresent continuous Téma hodinyKladné a záporné tvary přítomného.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Anglický jazyk – gramatika, slovní zásoba Číslo materiálu: EU Název: Present simple Autor: Mgr.
Musím to udělat? Do I have to do this?. Proč tam musíme jít? Why do we have to go there?
Modal Verbs = způsobová slovesa.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník: IX. Datum vytvoření: Šablona:III/2č. materiálu:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Budoucí čas prostý autor: Petr Baťa.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
PRESENT, PAST AND FUTURE FORM Have to. Have to - must I must go to school. - I have to go to school. Musím jít do školy. Must – vnitřní přesvědčení Have.
Konverzace v anglickém jazyce ročník
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Yes/No questions.
Maturita oral exam rehearsal Lada Leszkowová, GKVR Hlinsko, 2013 prosinec The Czech Republic.
Maturita oral exam rehearsal Lada Leszkowová, GKVR Hlinsko, prosinec 2013.
Travelling Maturita oral exam rehearsal
Present Simple Přítomný čas prostý. Použití Děje obvyklé nebo pravidelně se opakující I go to bed at 10. Trvalé pravdy, tvrzení, kt. mají obecnou platnost.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
All About Friends
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady31Číslo DUM.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ 007 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr.Stanislava Antropiusová.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-26-Londýn Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Lenka Kulhavá NÁZEV: VY_32_INOVACE_ O 09 TEMA: Angličtina ČÍSLO PROJEKTU:
GE - Vyšší kvalita výuky
What do you have to think about when planning something?
Daily Routine Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Pavlína Horáčková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN ,
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Digitální učební materiál
Název materiálu: Past simple tense
Essay to be included in final critique
Observations: Team Dynamics
Transkript prezentace:

Meganarativ …nejen o knihách

Sociální konstrukcionismus

Lock, Strong : Social Constructionism Vivien Burr: Social Constructionism

Kenneth Gergen Relational Being + osobní stránky Kennetha Gergena h-j-gergen.xml

Relational constructionism 

Filozofie

John Shotter  mnoho článků. Soubor jeho článků i některé knihy – volně dostupný na stránkách Taos. Odlišná větev SK. Kritika Gergena. 

Kolaborativní praxe

Anderson, Gehart (2007) Collaborative therapy: Relationships and Conversations that Make a Difference

Tom Andersen The Reflecting Team: Dialogues and Dialogues About the Dialogues

Výzkum

Janice DeFehr Transforming encounters and interactions: A dialogical inquiry into the influence of Collaborative therapy in the lives of its practitioners Nepublikovaná dizertační práce University of Tilburg 2008 Incarnating Dialogic Social Inquiry: Embodied Engagement, Sensation, and Spontaneous Mutual Response Podklad pro workshop shrnující výsledky dizertační práce How could you describe your practice as generative and transforming for yourself? Dialogic Social Inquiry Rozcestník mnoha dalších informačních zdrojů K volnému stažení na taosinstitute.net

Holstein, Gubrium (2008) Handbook of constructionist research

John Law (2005) After Method „Doufám, že se můžeme naučit žít způsobem, který je méně závislý na automatickém. Žít skrze pomalejší metodu, nebo citlivou metodu, nebo tichou metodu. Mnohočetnou metodu. Skromnou metodu. Nejistou metodu. Rozmanitou metodu. Takové jsou podoby metod, které doufám uvidím růst v sociální vědě i za jejími hranicemi.“ „Tvrdím, že věda (sociální) by se měla také snažit vytvářet a znát reality, které jsou neurčité a nevymezené. Většina věcí na světě se totiž odehrává tímto způsobem.“

John Law: After Method  The book is intended as an opening rather than a closing  Is ‘knowing’ the metaphor that we need?  If we want to think about the messes of reality at all then we’re going to have to teach ourselves to think, to practise, to relate, and to know in new ways.  I want to argue that while standard methods are often extremely good at what they do, they are badly adapted to the study of the ephemeral, the indefinite and the irregular.  Method is not, I have argued, a more or less successful set of procedures for reporting on a given reality. Rather it is performative. It helps to produce realities.

Norman K. Denzin (2009) Qualitative inquiry under fire: toward a new paradigm dialogue. Úvod : o politice kvalitativního výzkumu

Denzin, Lincoln (2003) Collecting and Interpreting Qualitative Materials Rethinking Observation: From Method to Context Autoethnography, Personal Narrative, Reflexivity Writing: A Method of Inquiry Anthropological Poetics

Umění Jan Zálešák Umění spolupráce

Napříč kontexty a médii

Taos Institute for-downloading

The Rhizome Network

Kolekce Down Dole  Videa předních osobností SK a PM směrů  27 videí – propojení slov a tváří   Např. - PCPhttp://vimeo.com/

Public conversation project

Saliha Bava

Konec díky za pozornost A nebo ne?

Fernando Pessoa : Kniha neklidu

Madelyn Blair: Essays In Two Voices Praktický popis Ukázky konkrétních cvičení

Madelyn Blair: Riding The Current