Čím se podle tebe lidé v Egyptě živili

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Činnost řek.
Advertisements

HYDROELEKTRÁRNA GRAND COULEE
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Obecná Limnologie 02: Hydrosféra
POVRCHOVÁ a PODPOVRCHOVÁ VODA
VNĚJŠÍ PŘÍRODNÍ ČINITELÉ narušují zemský povrch dochází k pozvolnému rozpadu hornin = ZVĚTRÁVÁNÍ takto narušený povrch je postupně zarovnáván.
POVRCH ZEMĚ JAKO VÝSLEDEK PŮSOBENÍ PŘÍRODNÍCH ČINITELŮ
vytvořený v projektu OP VK
GYMNÁZIUM,VLAŠIM,TYLOVA
EGYPT.
Vznik státních útvarů II.
Vodopády Radim Maciuch VOŠ a SPŠE, Božetěchova 3, Olomouc
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky se základními vlastnostmi vodního.
Fyzicko-geografická sféra
Velké řeky a vznik starověkých civilizací
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Starověký Egypt.
PŘÍRODNÍ PODMÍNKY, ZEMĚDĚLSTVÍ, ŘEMESLO A OBCHOD
DOTVÁŘENÍ ZEMSKÉHO POVRCHU
Pohyb vody na Zemi.
Vědět jak vznikají meandry a opuštěná ramena
Současná sedimentace na spodním toku řeky Negro v Brazílii E. Franzinelli, H. Igreja 2001 Lucie PETERKOVÁ, 2005.
BUDUJE VODNÍ ELEKTRÁRNY?
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Mgr. Jaroslava Jašová Název materiálu:VY_32_INOVACE_D Reka.Uhlavka.
JEZERA RYBNÍKY PŘEHRADY
POHYB VODY NA ZEMI.
Řeka Ostravice. Délka toku 65,1 km Plocha povodí 827,4 km² Řeka vzniká soutokem Černé a Bílé Ostravice u obce Staré Hamry v Moravskoslezských Beskydech.
ŘEKA DYJE JIŽNÍ MORAVA.
Odezvy (reakce) Seiny a Sommy na tektonické pohyby, změny klimatu a kolísání hladiny moře Pierre Antoine, J. P. Lautridou, M. Laurent.
Přírodní podmínky v Evropě VODSTVO
Egypt a Egyptské pyramidy.
Dotváření zemského povrchu - voda
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Starověký EGYPT.
PŘÍRODNÍ PODMÍNKY, ZEMĚDĚLSTVÍ, ŘEMESLO A OBCHOD
Fluviální pochody Holubová, Hartová, Prokopová, Kučerová, Lázňovská, V5A.
ČINNOST TEKOUCÍ VODY Vítek Urban prima listopad 2004.
Půdy České republiky Igor Dostal.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
VODSTVO NA PEVNINĚ Vítek Urban prima.
STAROVĚK.
SLADKOVODNÍ EKOSYSTÉMY II
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s působením tekoucí vody na zemský.
Egypt Země bohů.
Odvodnění jezerní nádrže Ha!Ha! a následné geomorfologické dopady na dolním toku řeky Ha!Ha!, Quebec, Kanada G.R. Brooks, D. E. Lawrence.
Brněnská přehrada made by Jiří Antonín, HG 3.. tak to je Brněnská přehrada.
Zemský povrch dotváří vnější činitelé
Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola Číslo materiálu v sadě VY_32_INOVACE_š03_s01_03.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu:CZ1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Sada:Přírodní prostředí Země2 Ověření ve výuce:
Půda Anotace: Materiál je určen k výuce pracovních činností (pěstitelství) v 7. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními informacemi o půdě, jejím vzniku.
Rybníky: -největší rybník-Nesyt -nejstarší dochované rybniční soustavy na Moravě - Lednické rybníky, pocházející už z 15. století. -rybníky, které původně.
Starověk.
Nové mlýny Michal Valentík XI.B 2016/2017.
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
NÁZEV:. VY_32_INOVACE_04 ČÍSLO PROJEKTU:. CZ / /
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Prezentace
VY_32_INOVACE_D6. 11 Autor: Mgr
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
vnější přírodní činitelé
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
VELKÉ PŘEHRADY V AFRICE
Vzdělávací materiál: Egypt Operační systém: Windows XP Professional
VNĚJŠÍ GEOLOGICKÉ DĚJE
LITOSFÉRA vnější přírodní činitelé
Novomlýnské nádrže Lucie Korvasová IX.A 2017/18.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Milena Závišová Číslo
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Lenka Špillerová Název materiálu: VY_32_INOVACE_15-13_ Úvod do Starověkého Egypta Číslo projektu:
Život mezi řekami Mezopotámie.
VNĚJŠÍ GEOLOGICKÉ DĚJE
Transkript prezentace:

Čím se podle tebe lidé v Egyptě živili Čím se podle tebe lidé v Egyptě živili? Jaký byl nejčastější způsob jejich obživy?

EGYPT Starověk

Přírodní podmínky jádro Egypta - řeka Nil – dlouhá asi 1 000 km a její říční údolí dvě oblasti s odlišnými přírodními podmínkami: Horní Egypt (horní tok Nilu) – skalní útesy Dolní Egypt (dolní tok Nilu) – široká rovina

- nánosy bahna plné živin každoroční záplavy - nánosy bahna plné živin zavlažovací kanály

Roční období - teploty 3 roční období 2 úrody Nil přispíval, aby lidé netrpěli hladem, ale i oni se o to sami museli přičinit.

Polní a zemědělské práce

Co se nám potvrdilo? Vyvrátilo? Čím se podle tebe lidé v Egyptě živili? Jaký byl nejčastější způsob jejich obživy? Co se nám potvrdilo? Vyvrátilo?