Čtyři v tom cross-docu žánry MFDF Jihlava 2014 Alena Müllerová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Připravenost České televize na vysílání v HD
Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
Vůdcovská zkouška – Gemini 2010 •Změna •Aktivnější zaměření programů, praxe •Potřeby Castorů –rozdílné znalosti (úroveň ČK) –různorodé oddíly –možné zaměření.
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Město Týniště nad Orlicí pro občany SNÍŽENÍ NÁKLADŮ PRO VAŠE DOMÁCNOSTI, FIRMY, OBČANSKÁ SDRUŽENÍ A BYTOVÁ DRUŽSTVA.
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
Projekt Moravian Science Centre Brno Mgr. Lukáš Richter
Nabídka reklamního prostoru. Charakteristika • Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je vysílání BBC World Service • Cílení na manažery.
Evropský rok dobrovolnictví • Evropský rok dobrovolných činností na podporu aktivního občanství (ERD) je tematickým rokem vyhlášeným pro všechny členské.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji
BOJOVNÍCI PROTI TOTALITĚ. Funkce  Režisér  Produkční  Scénárista  Dramaturg  Kameraman  Osvětlovač  Zvukař  Skript  Kostymér  Maskér.
Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost.
Obchodní politika Základní údaje  Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
49. mistrovství světa ve zpracování textu na počítači
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Nabídka rozhlasové reklamy 2013 BBC/ZET rádio. BBC/ZET rádio Charakteristika BBC/ZET rádio Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je.
Digitální publikace a e-knihy v Ústavu pro českou literaturu AV ČR Pavel Janáček, Michal Kosák, Praha,
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Dívčí Akademie ragby 2013 Nabídka pro partnery | Praha.
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Reality show, ktorá našla brata Výsledky sledovanosti
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Integrace romské komunity v Moravskoslezském.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Nabídka partnerství na dětských veletrzích Mámy drží spolu!
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Maturita 2015.
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Bezpečnost silničního provozu v roce 2009 Tisková konference, 15. ledna 2010 ministr dopravy Gustav Slamečka.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Pracovní skupina Dopravní politika Dopravní sektorové strategie 2. fáze.
Světové dny mládeže. LOGO Koruna p. Marie Almudenské „M“ – Madrid, Maria Kříž – symbol křesťanství, logo Maria – rychlá a spolehlivá cesta ke Kristu Spontánní,
Veřejné setkání dne 21. května 2012 rok 2012 – rok 2022.
Ing. Martin Kocourek ministr průmyslu a obchodu ZPĚT NA VRCHOL – INSTITUCE, INOVACE A INFRASTRUKTURA 7. prosince 2011, Praha Operační program Podnikání.
Doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK 8. prosince 2014.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Vypracoval: Štěpán Bill
TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010.
NEON TV Televizní studio UTB
NEON TV Televizní studio UTB Mgr. Jan Čada, tel.:
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_03_GRAMOTNOST Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
Pojmy a interpretace.
11. prosince 2014 Třídní schůzka 4.C. › Zítra tj se žáci prvního stupně fotí na vánoční sadu fotografií s kalendářem. (250 Kč) › Pondělí
Akademie třetího věku. 1.Základní kurz V průběhu 4 semestrů poznávání regionu poznávání regionu průřez historií od antiky po současnost průřez historií.
E-knihovna pro knihovníky Seminář E-knihy III, NTK,
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Přednost početních operací
Národní síť Zdravých měst ČR Místní Agenda 21 Hradec Králové, NKQ, 18. února 2014.
Slovní úlohy na procenta Vytvořila: Mgr. Marie Jíšová v programu PowerPoint 2003 ZŠ Benešov Karlov.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
NEON TV Televizní studio UTB Mgr. Jan Čada, tel.:
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Autor: Mgr. Radana Marelová
Transkript prezentace:

Čtyři v tom cross-docu žánry MFDF Jihlava 2014 Alena Müllerová 24. 10

Historie docusoap 90. léta ve Velké Británii (the Cruise, Driving School) Návaznost na observační dokument (Wisman, Greaf, Watson) Technologický pokrok Levnější než hraný film Obyčejní lidé/ instituce, úřady, zařízení Dokumentární zobrazení + seriálová dramaturgie

Předchůdci docusoap u nás Sběrné observační dokumenty Helena Třeštíková – Manželské etudy, cyklus Mládež (sestřičky, mladí delikventi, umělci) Pavel Koutecký – Po roce a opět po roce, Do života, Každý rok je v Praze jaro, Občan V.H.

Moderní docusoap v Čechách 2010 Ptáčata, Zlatí hoši – první pokusy o docusoap – ujasňování , co je to docusoap 2011 Masterclass ČT a IDF s Chrisem Terrilem zakladatelem docusoapu (Křižník,Příběhy ze Soho, Komando v přední linii) 2012 schváleny náměty Ireny Hejdové a Eriky Hníkové na docusoap – inspirace GB 2013 vysílání Čtyři v tom - diváci objevují docusoap

Čtyři v tom 1 docusoapové série o nastávajících matkách dvě série - 6 x 45 min 1. série vysílána leden - březen 2013 2. série - jaro 2014

Koncept projektu čtyři silné příběhy nastávajících matek z nejrůznějších sociálních skupin sledování hrdinek před porodem, při porodu i po něm. Proměny vztahů v rodinách, odraz aktuálního společenského dění i nadčasovost témat mateřství a rodičovství empatický přístup režisérky + intimní momenty zachycené na malé kamerky 1. série Čtyři v tom měly průměrný share 18,45 % v cílové skupině divaček ve věku 25–34 let, průměrný rating 3,9 se sledovaností 343 tisíc diváků (share 8) plus 150 tisíc přístupů denně na webu ČT a týdně na Facebooku (přes 13 tisíc sympatizantek) 6 6

Čtyři v tom 2 Druhá řada docusoapky o nastávajících matkách a jejich rodinách Scénář: Irena Hejdová Režie: Markéta Ekrt Válková Dramaturgie: Zuzana Šimůnková, Martin Mareček Téma: Mateřství s překážkami

Čtyři v tom 3 Třetí řada docusoapky o nastávajících matkách a jejich rodinách Stejný tým jako u 2. řady Téma: Štěstí napodruhé nebo Druhé šance Ve výběru je : nastávající matka dvojčat žena, která se rozhodla rodit přirozeně, prvorodička žena, která čeká už čtvrté dítě.

Jak se točí Čtyři v tom Harmonogram natáčení Výběr hrdinek a způsob spolupráce s nimi Literární příprava a dramaturgie Výroba a technika Forma a obsah natáčení Střih PR a marketing Čtyři v tom na FB Obchodní (ne) využití

Harmonogram Čtyři v tom II únor 2013 –schválení pořadu březen 2013 - výzva na obrazovce duben, květen 2013 – casting a obhlídky polovina června 2013 – jsou vybrány hrdinky červen až prosinec 2013 – natáčení (60 dnů) září – prosinec 2013 – souběžně s natáčením střih a následně postprodukce (5 dílů hotovo) Leden-únor 2014 –dokončení postprodukce, PR kampaň Od 23. 2. 2014 - vysílání

Výběr hrdinek Casting – výběr Motivace Smlouva 1.série – 300 přihlášených 2. série- 100 přihlášených 3. série- 150 přihlášených Motivace Dostat se ze sociální izolace Podělit se těžký osud Pochlubit se Smlouva finance, spolupráce, autorizace – vzájemná důvěra

Literární a režijní příprava Výběr hrdinek (původně 5 protagonistek), obhlídky v domácím prostředí, rozhovory LP průběžně – odevzdává se jednou měsíčně Neporušujeme jednotu času (svátky, volby, roční období) Nezasahujeme do reality – pouze vybíráme situace , výjimečně je navrhujeme Domácí videa – autoři navrhují CO například točit (mluvte s dítětem v břiše)

Natáčení Vizitky Establishing shot (větrák) – panoramatické záběry se specifickou hudbou Příšte uvidíte 60 natáčecích dnů (cca 2,5 dne měsíčně) Domácí video Emergency line – štáb v pohotovosti Komunikace s hrdinkami – chráníme je

Střih 12 dní /1 díl 2 střihači – kvůli odstupu Materiál na 2 díly – začíná se stříhat Paralelně se stříhá víc dílů – příště uvidíte Velký objem materiálů u natáčení i malých kamer – u první série 12 TERAbitů materiálu)

Dokumentární a hrané prvky kamera (ne) svícení honoráře DRAMA zvuk znělka písnička komponovaná hudba vizitky/ příště uvidíte

Výroba a technika Sony Xdcam, X3, menší kamery Sound Devices – mikroporty, tágo, (zvukař nemusí být u kamery) Na 1 kameru – filmově Vizitky na foťák Malý štáb - kameraman, zvukař, režisér

PR a sociální sítě po celou dobu natáčení i vysílání - kontakt s diváky seriálu na webu a FB obsah ve formě rozhovorů a dalších textů.   v neděli na idnes článek s tou hrdinkou, která večer na ČT 2 v seriálu rodí v úterý chat na webu ve čtvrtek videorozhovor, jak žije teď (od příštího týdne) v pátek anketa (jak vzpomínáte na porod atd.)   upoutávky na nový díl a výstupy v médiích. diskuzi na webu a FB se snažíme usměrňovat ve spolupráci s kolegy z Nových médií ( propagace zboží, vulgarismy)

Čtyři v tom 1 sledovanost, ohlasy

Čtyři v tom web

I vysílání/TV vysílání I. řada  1. díl - 324 303/344 000 2. díl - 282 701/303 000 3. díl - 268 030/317 000 4. díl - 208 204/337 000 5. díl - 215 484/367 000 6. díl - 410 777/392 000 II. řada  1. díl - 227 284/ 268 000 2. díl - 188 126/ 300 000 3. díl - 194 472/ 265 000 4. díl - 68 183 (pondělní dopoledne po nedělní premiéře)/313 000

Aktuální informace po premiéře 4. dílu Čtyři v tom 2 - první místo návštěvnosti webu ČT – téměř 575 tisíc zhlédnutých stránek/týden (První republika 480 tisíci/týden) 7. místo Čtyři v tom 1 (125 tis. zhlédnutých stránek/týden) silné pondělky - standardní chování na webu ČT, diváci si jdou buď dodívat díl z předešlého dne, nebo případně si rozšířit zážitek z toho, co viděli v televizi (diskuse, články apod.) premiéru 4. dílu Čtyři v tom vidělo 313 tisíc diváků - nejsledovanější nedělní pořad ČT 2 na facebooku - přes 30 tisíc fanoušků stránky na FB zobrazilo 341 557 lidí v pátek, týden po uveřejnění výzvy na pomoc Amálčině rodině, se na účtu neziskové organizace zaměřené na pomoc rodinám se spinální atrofií, která finanční prostředky vybírá, nashromáždilo 43 tisíc korun

Děkuji vám za pozornost