Zeměpisná síť a zeměpisné souřadnice

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
GLÓBUS COPAK NÁM ŘÍKÁ TENTO PŘEDMĚT, KDYŽ SE NA NĚJ PODÍVÁME?
Advertisements

Základní škola Rosice, okres Chrudim
Najdi na slepé mapě České republiky města podle zadání.
Zeměpisné souřadnice Již kolem roku 150 před Kristem rozdělil řecký matematik Hipparchos celou Zemi 360ti polokružnicemi a 180ti kružnicemi. Vznikla tak.
Povrch Země je pokryt pomyslnou sítí čar poledníků a rovnoběžek
Zeměpisná síť a zeměpisné souřadnice II
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Geometrická posloupnost (Orientační test ) VY_32_INOVACE_22-16  Test obsahuje pět úloh.  U každé úlohy je aspoň jedna odpověď správná.  Na každou úlohu.
Limita posloupnosti (Orientační test )
Základní škola Rosice, okres Chrudim
Opakování učiva o nerostech I. část
Najdi na slepé mapě ČR hory podle zadání.
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola Rosice, okres Chrudim
Opakování učiva o nerostech II. část
K názvu pohoří přiřaďte jeho nejvyšší vrchol.
Něco se o nich dozvíme  Referát o úhlech.
Najdi na slepé mapě Afriky státy podle zadání
Zástupci našich hub Přírodopis – 6. třída Spustit test.
Najdi na slepé mapě České republiky vodní nádrže podle zadání.
EU-8-46 – DERIVACE FUNKCE II
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D3 – 05.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D3 – 04.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DESÍTEK DO 100
MATURITNÍ ZKOUŠKA ČÁST SPOLEČNÁ Český jazyk a literatura Cizí jazyk Matematika/ZSV/Info ČÁST PROFILOVÁ 2 – 3 zkoušky, které stanoví ŘŠ.
Určování zeměpisné polohy
Společný násobek nejmenší společný násobek (n)
Matematika Konstrukce úhlů 60°, 120°, 30°.
EU – OP – VK Matematika – 8.B Mgr. Václav Calábek.
Najdi na slepé mapě ČR pohoří podle zadání.
K názvu pohoří přiřaďte jeho nejvyšší vrchol.
Michal Pospíšil.  Zemědělství je náročné na znalosti nových technologií, přírody, ekonomiky a organizaci  Současné technologie umožňují produktivitu.
Posloupnosti a jejich vlastnosti (Orientační test )
Zeměpisné souřadnice Autorem všech uvedených součástí, není-li uvedeno jinak, je Pavel Žižka. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Určování zeměpisné polohy
GLÓBUS A ZEMĚPISNÁ SÍŤ.
Zeměpisné souřadnice - test
Zeměpisná poloha 6. října 2005.
Prvočísla Procvičte si hledání prvočísel pomocí tohoto testu.
Základní škola Rosice, okres Chrudim
Najdi na slepé mapě Evropy státy podle zadání
Zeměpisná síť II. Jan Dušek.
Určování zeměpisných souřadnic
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
MOCNINY S PŘIROZENÝMI MOCNITELI A OPERACE S NIMI 8. ročník základní školy Projekt EU-OPVK Šablona č. III/2: Zvyšování kvality výuky prostřednictvím ICT.
VY_42_INOVACE_386_NEJMENŠÍ SPOLEČNÝ NÁSOBEK, NEJVĚTŠÍ SPOLEČNÝ DĚLITEL
M ATEMATICKÝ KVÍZ Vytvořila:Kašová Zlatka 5.c. Květen 2013.
NOVÁ MATURITA Stručná informace o jejím průběhu a přípravě.
Kryštof Urban, 6.C Co je to ? Start.
Orientace na Zemi – poledníky a rovnoběžky
Zeměpisný kvíz ZADÁNÍ: zvolte si stát navrhněte zajímavou grafiku
Základní škola Rosice, okres Chrudim
Najdi na slepé mapě Asie státy podle zadání
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Zeměpisný kvíz Marek Mittasch F-VTEn.
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel
MOCNINY S PŘIROZENÝMI MOCNITELI A OPERACE S NIMI 8. ročník základní školy Projekt EU-OPVK Šablona č. III/2: Zvyšování kvality výuky prostřednictvím ICT.
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
MOCNINY S PŘIROZENÝMI MOCNITELI A OPERACE S NIMI 8. ročník základní školy Projekt EU-OPVK Šablona č. III/2: Zvyšování kvality výuky prostřednictvím ICT.
 Hodně štěstí :*  Jdi na start Jdi na start.  Kolik je =   
Zahraj si mou hru. Kdo to je hasič voják policista.
Najdi na slepé mapě České republiky vodní nádrže podle zadání.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marek Odstrčil. Šumava Český les Krušné hory Českomoravská vrchovina České středohoří Lužické.
Najdi na slepé mapě České republiky řeky podle zadání.
K názvu pohoří přiřaďte jeho nejvyšší vrchol.
Poznej vybrané zástupce hub
Transkript prezentace:

Zeměpisná síť a zeměpisné souřadnice Kliknutím na mapu označ místo s uvedenými zeměpisnými souřadnicemi. Spustit test

0° s. š., 0° z. d. 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180° 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180°

 Správná odpověď! 

30° s. š., 0° z. d. 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180° 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180°

 Správná odpověď! 

60° s. š., 0° z. d. 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180° 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180°

 Správná odpověď! 

60° s. š., 30° v. d. 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180° 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180°

 Správná odpověď! 

60° s. š., 90° v. d. 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180° 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180°

 Správná odpověď! 

60° s. š., 120° z. d. 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180° 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180°

 Správná odpověď! 

60° j. š., 150° z. d. 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180° 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180°

 Správná odpověď! 

30° j. š., 30° z. d. 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180° 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180°

 Správná odpověď! 

30° j. š., 180° v. d. 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180° 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180°

 Správná odpověď! 

0° s. š., 90° z. d. 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180° 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180°

 Správná odpověď! 

60° s. š., 180° v. d. 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180° 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180°

 Správná odpověď! 

30° j. š., 150° z. d. 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180° 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180°

 Správná odpověď! 

60° j. š., 90° z. d. 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180° 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180°

 Správná odpověď! 

30° s. š., 120° v. d. 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180° 150° 120° 90° 60° 30° 0° 30° 60° 90° 120° 150° 180°

 Správná odpověď! 

Konec prezentace!

Toto není správná odpověď. Zkus to znovu!