Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:9. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Goniometrické funkce autor.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
V PRAVOÚHLÉM TROJÚHELNÍKU
Advertisements

Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Goniometrické funkce Tangens Nutný doprovodný komentář učitele.
VY_32_INOVACE_M.8.20-Thaletova věta-prezentace
Goniometrické funkce Sinus Nutný doprovodný komentář učitele.
Goniometrické funkce Sinus ostrého úhlu
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu
Goniometrické funkce Řešení pravoúhlého trojúhelníku
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz, Kamenný Přívoz 53, Kamenný Přívoz Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:
VY_32_INOVACE_M.6.01-Převody jednotek délky – PL
VY_32_INOVACE_M.6.02-Převody jednotek hmotnosti – PL
VY_32_INOVACE_M.6.03-Převody jednotek obsahu – PL
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Goniometrické funkce Kosinus Nutný doprovodný komentář učitele.
- řešení pravoúhlého trojúhelníku
VY_32_INOVACE_M.1.07-Numerace v číselném oboru prezentace název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1. ročník –
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
STATIKA TĚLES Název školy
VY_32_INOVACE_M.3.16_Násobení a dělení č.7_prezentace
VY_32_INOVACE_M.3.17_Násobení a dělení č.8_prezentace
SINUS KOSINUS. VLASTNOSTI GONIOMETRICKÝCH FUNKCÍ  Funkce sinus a kosinus patří mezi goniometrické funkce.  Goniometrické funkce tvoří skupina šesti.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Goniometrické funkce II.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:5. ročník – Jazyk a jazyková komunikace – Český jazyk a literatura – Rozvíjející.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Goniometrické funkce Kotangens Nutný doprovodný komentář učitele.
Goniometrické funkce.
Mgr. David Vencl Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaMatematika NázevSinus - cvičení Klíčová slova Goniometrické funkce,
14_Řešení pravoúhlého trojúhelníka – Euklidovy věty
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL 2
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_61.
VY_32_INOVACE_M.5.20-Zlomky-prezentace
60. 1 Goniometrické funkce a jejich vlastnosti III.
PRAVOÚHLÝ TROJÚHELNÍK
název šablony: zaměření VM: autor VM: období vytvoření VM: anotace:
Vy_32_INOVACE_M.1.08-Sčítání a odčítání v oboru do 20-prezentace název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1. ročník.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:2. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_159 Jméno autora: Mgr. Tomáš FULÍN Třída/ročník: PS2 / 2.ročník Datum vytvoření: Vzdělávací oblast:Matematika.
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Funkce tangens a kotangens Autor: Mgr. Petr.
Název školy Základní škola a Mateřská škola Ploskovice, p.o., okr. Litoměřice Číslo projektuCZ.1.7/1.4.00/ Název projektu „Zlepšení kvality vzdělávání.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:8. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Pythagorova věta autor.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
VY_32_INOVACE_M.2.10_Geometrické tvary-prezentace
Goniometrické funkce funkce tangens a kotangens
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Porovnávání.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:3. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:3. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
VY_32_INOVACE_M.2.12 _Násobení a dělení č.3_ prezentace
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:9. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Jehlan autor VM:Ing. Slánská.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Absolutní.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:8. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Mocniny s přirozeným mocnitelem.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:9. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Kužel autor VM:Ing. Slánská.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:9. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Goniometrické funkce autor.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:9. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Goniometrické funkce autor.
2.10 Goniometrické funkce ostrého úhlu ve slovních úlohách 2 GONIOMETRIE Mgr. Petra Toboříková, Ph.D. VOŠZ a SZŠ Hradec Králové, Komenského 234.
GONIOMETRICKÁ FUNKCE TANGENS Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Hana Kuříková Název: VY_32_INOVACE_02_B_16_Goniometrická funkce.
Goniometrické funkce v pravoúhlém trojúhelníku Procvičování
Goniometrické funkce Tangens Nutný doprovodný komentář učitele.
Goniometrické funkce funkce kosinus
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
SINUS OSTRÉHO ÚHLU PRAVOÚHLÉHO TROJÚHELNÍKU
COSINUS OSTRÉHO ÚHLU PRAVOÚHLÉHO TROJÚHELNÍKU
Goniometrické funkce v pravoúhlém trojúhelníku
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková
Transkript prezentace:

název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:9. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Goniometrické funkce autor VM:Ing. Slánská Drahomíra období vytvoření VM:červenec 2012 anotace:Výukový materiál je určen pro žáky 9.ročníku vzdělávacího oboru Matematika, tematického okruhu – Goniometrické funkce. Formou prezentace zpracovává téma goniometrické funkce Tangens. VY_32_INOVACE_M.9.06-Goniometrické funkce – Tangens – prezentace

B přepona c a odvěsna protilehlá k úhlu α A c b odvěsna přilehlá k úhlu α α

A B C   b c a

TANGENS  0°10°20°30°40°50°60°70°80°90° tg  00,180,360,580,841,191,732,755, tg   Spojíme nalezené body  křivka, které se nikdy nedotkne prodloužení vedené z bodu 90°. Grafem funkce tangens je tangentoida.

Příklady 1. Pod jakým úhlem stoupá schodiště, jestliže každý schod je 30 cm široký a 12 cm vysoký? 2. Vrchol hory, která je od nás vzdálena m, vidíme ve výškovém úhlu 17°30´. Výška pozorovacího místa nad mořem je 480 m. Vypočítejte výšku vrcholu hory nad terénem.

Řešení příkladu 1 Schodiště stoupá pod úhlem 21°48´. 30 cm 12 cm 

Řešení příkladu 2 v = x v = v = m x Výška hory je asi m n.m. 480 m m 17°30´