VY_32_INOVACE_ 19_Lidé kolem nás Volný čas (SADA ČÍSLO 2)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_ 14_ Místo, kde žijeme Bezpečné přecházení
Advertisements

VY_32_INOVACE_ 10_ Rozmanitost přírody Procházka lesem (SADA ČÍSLO 2)
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
VY_32_INOVACE_03_ Příprava na čtení (SADA ČÍSLO 1)
VY_32_INOVACE_ 08_ Rozmanitost přírody Domácí zvířata (SADA ČÍSLO 2)
VY_32_INOVACE_07_Čtení slabik S, V, T (SADA ČÍSLO 1)
VY_32_INOVACE_08_Čtení slabik J,P (SADA ČÍSLO 1)
VY_32_INOVACE_ 04_ Lidé a čas Kalendář (SADA ČÍSLO 2)
VY_32_INOVACE_ 01_ Lidé a čas
VY_32_INOVACE_ 19_ Rozmanitost přírody Zelenina (SADA ČÍSLO 2)
VY_32_INOVACE_18_ Lidé kolem nás Povolání (SADA ČÍSLO 2)
VY_32_INOVACE_20_Hrajeme si s písmenky (SADA ČÍSLO 1)
VY_32_INOVACE_ 11_ Rozmanitost přírody Ovoce (SADA ČÍSLO 2)
VY_32_INOVACE_ 03_ Lidé a čas Roční období (SADA ČÍSLO 2)
VY_32_INOVACE_09_ čtení slov 1 (SADA ČÍSLO 1)
VY_32_INOVACE_12_ Čtení slov s porozuměním 1 (SADA ČÍSLO 1)
VY_32_INOVACE_ 16_hrajeme si, počítáme (SADA ČÍSLO 5)
VY_32_INOVACE_20_Hrajeme si s geometrickými tvary (SADA ČÍSLO 5)
VY_32_INOVACE_06_Čtení slabik (SADA ČÍSLO 1)
VY_32_INOVACE_10_Sčítání a odčítání do 10 (SADA ČÍSLO 5)
VY_32_INOVACE_ 05_ Lidé a čas Určování času (SADA ČÍSLO 2)
VY_32_INOVACE_12_Číslice 11 – 20 (SADA ČÍSLO 5)
Důležitá telefonní čísla
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
VY_32_INOVACE_ 02_ Lidé a čas
VY_32_INOVACE_17_Počítáme s obrázky (SADA ČÍSLO 5)
VY_32_INOVACE_04_ Počet slabik (SADA ČÍSLO 1)
VY_32_INOVACE_15_ Čtení vět s obrázky (SADA ČÍSLO 1)
VY_32_INOVACE_18_Porovnávání čísel do 100 (SADA ČÍSLO 5)
VY_32_INOVACE_16_ Rozvoj jazykových schopností 1 (SADA ČÍSLO 1)
VY_32_INOVACE_07_Porovnávání čísel do 5 (SADA ČÍSLO 5)
VY_32_INOVACE_18_ Rozvoj jazykových schopností 3 (SADA ČÍSLO 1)
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
VY_32_INOVACE_19_Geometrické tvary (SADA ČÍSLO 5)
ČLOVĚK A PŘÍRODA Zeměpis
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
VY_32_INOVACE_11_Porovnávání čísel do 10 (SADA ČÍSLO 5)
VY_32_INOVACE_19_ Čtení slabik – pohádka (SADA ČÍSLO 1)
VY_32_INOVACE_11_ Čtení slov 3 (SADA ČÍSLO 1). INFORMACE PRO UČITELE Jméno autora výukového materiálu: Mgr. Lenka Červinková Datum (období), ve kterém.
VY_32_INOVACE_ 16_ Místo, kde žijeme Dopravní značky (SADA ČÍSLO 2)
VY_32_INOVACE_10_ čtení slov 2 (SADA ČÍSLO 1). INFORMACE PRO UČITELE Jméno autora výukového materiálu: Mgr. Lenka Červinková Datum (období), ve kterém.
VY_32_INOVACE_16_Čtení slov s di, ti, ni (SADA ČÍSLO 4)
ČLOVĚK A PŘÍRODA Zeměpis
VY_32_INOVACE_08_Hláska a písmeno Ž, čtení slabik, slov
ČLOVĚK A JEHO SVĚT VY_32_INOVACE_ 20_Lidé kolem nás
VY_32_INOVACE_14_ Čtení vět s porozuměním (SADA ČÍSLO 1)
VY_32_INOVACE_13_ Čtení slov s porozuměním 2 (SADA ČÍSLO 1)
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
ČTENÍ VY_32_INOVACE_11_Hláska a písmeno ř,Ř, ch,Ch, čtení slabik a slov s písmeny Ř, Ch (SADA ČÍSLO 4)
VY_32_INOVACE_ 13_porovnávání čísel do 20 (SADA ČÍSLO 5)
VY_32_INOVACE_01_Hláska a písmeno K, čtení slabik, slov
VY_32_INOVACE_10_Hláska a písmeno G, čtení slabik, slov
VY_32_INOVACE_19_Č tení s využitím alternativních metod čtení - zvířata (SADA ČÍSLO 4)
VY_32_INOVACE_01_ Příprava na čtení 1 (SADA ČÍSLO 1) (1) (2)
VY_32_INOVACE_02_ Příprava na čtení 2 (SADA ČÍSLO 1) (1) (2)
VY_32_INOVACE_17_Čtení slov s dě, tě, ně (SADA ČÍSLO 4)
VY_32_INOVACE_13_Čtení s využitím alternativních metod - oblečení (SADA ČÍSLO 4)
VY_32_INOVACE_ 15_číselné řady do 5 (SADA ČÍSLO 5)
VY_32_INOVACE_09_Oceány (1) (2) (SADA ČÍSLO 6). INFORMACE PRO UČITELE Jméno autora výukového materiálu: Bc. Milena Švermová Datum (období), ve kterém.
VY_32_INOVACE_20_Čtení s využitím alternativních metod čtení – hračky (SADA ČÍSLO 4)
VY_32_INOVACE_03_Sčítání do 5 (SADA ČÍSLO 5) INFORMACE PRO UČITELE Jméno autora výukového materiálu: Mgr. Lenka Červinková Datum (období), ve kterém.
VY_32_INOVACE_08_ Číslice 6 – 10 (SADA ČÍSLO 5) INFORMACE PRO UČITELE Jméno autora výukového materiálu: Mgr. Lenka Červinková Datum (období), ve kterém.
VY_32_INOVACE_04_ Odčítání do 5 (SADA ČÍSLO 5) INFORMACE PRO UČITELE Jméno autora výukového materiálu: Mgr. Lenka Červinková Datum (období), ve kterém.
VY_32_INOVACE_03_Hláska a písmeno C, Č, čtení slabik, slov
VY_32_INOVACE_15_Čtení slabik di, ti, ni (SADA ČÍSLO 4)
VY_32_INOVACE_14_Čtení slov s dvojhláskou ou, au (SADA ČÍSLO 4)
VY_32_INOVACE_06_Hláska a písmeno R, čtení slabik, slov (SADA ČÍSLO 4)
VY_32_INOVACE_04_Povolání. Jméno: Vendula Báčová Ročník: 3. Období vytvoření: září 2011 Téma: Povolání Anotace: Učivo je podáno formou prezentace doplňující.
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_ 19_Lidé kolem nás Volný čas (SADA ČÍSLO 2) ČLOVĚK A JEHO SVĚT VY_32_INOVACE_ 19_Lidé kolem nás Volný čas (SADA ČÍSLO 2)

INFORMACE PRO UČITELE Jméno autora výukového materiálu: Mgr. Lenka Červinková Datum (období), ve kterém byl VM vytvořen: únor 2012 Ročník, pro který je VM určen: 1.– 6. ročník ZŠ speciální (možno použít i pro žáky starší – opakování probraného učiva) Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Učivo: volný čas Metodické poznámky: Výukový materiál slouží k vysvětlení tématu volný čas. Materiál respektuje metodu názornosti, velké množství obrázků a animací tak, aby byl snáze uchopitelný pro žáky se zdravotním postižením. Použité zdroje: DVD 320 000x obrázky – Terasoft, MS Powerpoint

„Ahoj kamarádi. Všichni určitě máte nějakou oblíbenou činnost „Ahoj kamarádi! Všichni určitě máte nějakou oblíbenou činnost. Já třeba nejraději čtu. Pojďme si teď společně povídat o tom, co a kdo rád dělá a kdo má jaké koníčky. Ťukni na žluté tlačítko a vzhůru za dalším vyprávěním!

Povídejte si teď se spolužáky, kdo má jakého koníčka! Každý člověk má své koníčky, oblíbenou činnost, ale protože jsme každý jiný, máme i rozdílné koníčky. Povídejte si teď se spolužáky, kdo má jakého koníčka!

VOLNÝ ČAS KONÍČKY PÉČE O ZAHRADU

Po návratu domů mají lidé svůj volný čas Po návratu domů mají lidé svůj volný čas. Děti navštěvují různé kroužky nebo si hrají či čtou. Zkrátka děti i dospělí dělají ve svém volném čase to, co je baví a tomu lidé říkají, že dělají své „koníčky“. Co všechno dělají lidé ve svém volném čase, se dozvíte na následujících stránkách.

VOLNÝ ČAS A JAK HO LIDÉ TRÁVÍ Ženy často ve svém volném čase rády šijí. Někdy to není jen jejich koníček, ale nutnost - např. zašívají dětem roztrhané oblečení. Šití může být i povoláním. Takové povolání nazýváme „švadlena“.

VOLNÝ ČAS A JAK HO LIDÉ TRÁVÍ Některé ženy raději pletou. Pletou svetry, ponožky, čepice nebo rukavice. Potřebují k tomu pletací jehlice a vlnu.

VOLNÝ ČAS A JAK HO LIDÉ TRÁVÍ Někteří lidé rádi ve volném čase vyrábí různé věci, např. pracují s keramickou hlínou, malují různé obrázky apod.

VOLNÝ ČAS A JAK HO LIDÉ TRÁVÍ Dospělí lidé si často rádi zajdou do restaurace na něco dobrého.

VOLNÝ ČAS A JAK HO LIDÉ TRÁVÍ Když jsou lidé unavení, rádi sedají k televizi a jen tak sledují různé filmy či seriály. Děti rády sledují pohádky.

VOLNÝ ČAS A JAK HO LIDÉ TRÁVÍ Často lidé ve svém volném čase „chodí za kulturou“. Chodí do divadla, kina či na různé hudební koncerty. I děti mohou navštěvovat kina, divadla a koncerty. Pro děti jsou připravena dětská představení.

VOLNÝ ČAS A JAK HO LIDÉ TRÁVÍ Někteří lidé rádi pracují na zahradě. Pěstují zeleninu, ovoce či květiny. Práce na zahradě je pro ně koníčkem.

VOLNÝ ČAS A JAK HO LIDÉ TRÁVÍ Rybaření bývá obvykle oblíbeným koníčkem mužů.

Lidé často rádi čtou. Mohou si vybrat knížku podle svého zájmu. Děti nejraději čtou pohádkové knihy.

VOLNÝ ČAS A JAK HO LIDÉ TRÁVÍ Sportování či hry na hřišti je oblíbenou činností zvláště dětí.

VOLNÝ ČAS A JAK HO LIDÉ TRÁVÍ Stolní hry Když je venku špatné počasí, hrají děti i dospělí rádi různé stolní hry.

VOLNÝ ČAS A JAK HO LIDÉ TRÁVÍ Dětská hra Hry a hračky jsou oblíbeným způsobem trávení volného času dětí.

VOLNÝ ČAS A JAK HO LIDÉ TRÁVÍ Dětské hřiště je oblíbeným místem všech dětí. Mohou si zde hrát a sportovat.

TAK A JSME NA ÚPLNÉM KONCI NAŠEHO DNEŠNÍHO VYPRÁVĚNÍ TAK A JSME NA ÚPLNÉM KONCI NAŠEHO DNEŠNÍHO VYPRÁVĚNÍ. NASHLEDANOU PŘÍŠTĚ!!

POUŽITÉ ZDROJE: Použité obrázky: DVD 320 000x obrázky – Terasoft, multimedia s.r.o. Klauny nakreslila Bc. Milena Švermová.