Blasenspiel Stell Fragen für Anfänger

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Advertisements

Zeitangaben Střední průmyslová škola Otrokovice
Im Café bestellen Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dana Novotná Dostupné
W - FRAGEN W - otázky. W - FRAGEN W - otázky W -FRAGEN WER? WIE? WAS? WO? WOHER? WEM? WANN? WARUM? KDO? JAK? CO? KDE? ODKUD? KOMU? KDY? PROČ?
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
CZ KVÍZ.
Název školy Adresa školy Číslo projektu Číslo materiálu v sadě Předmět Anglický jazyk Téma (název prezentace) Opakovací hra – slovíčka At home – 4. ročník.
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – červené x modré Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
AZ KVÍZ Starověké Řecko.
AZ kvíz Lomené výrazy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu
A Ω KVÍZ Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
CZ 1. kolo 6.ročník KVÍZ.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.

Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
PYRAMIDA Opakování ČR 1. část.
PYRAMIDA Práce a energie

EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Německý jazyk příslovce tázací Wer. Wie. Was. Wo. Warum
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA1_03_prezentace
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autor Příjmení a jméno: Fialová Kamila, Mgr. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace Adresa: Zahradní 10, Štěpánkovice,
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Německý jazyk příslovce tázací Wer. Wie. Was. Wo. Warum
Mach mit! Lerne und wiederhole den Wortschatz.
Blasenspiel W-Fragen für Anfänger
Německý jazyk příslovce tázací Wer. Wie. Was. Wo. Warum
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
W – FRAGEN W- otázky. W – FRAGEN W- otázky WER? KDO? WIE? JAK? WAS? CO? WARUM? PROČ? WOHER? ODKUD?
Deutsch Lernwortschatz Einheit 0 Deutsch mit Max díl 1
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí. Písemné dělení Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Radomír.
P E X E S O 1 Čísla 1–15 4 hráči 2 hráči Popis hry:
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
1. LEKCE (1. TÝDEN) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Insitute of Technology And Business In České Budějovice.
Jméno autora: Jitka Hegerová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): březen 2012 Ročník: sedmý Tematická oblast: Deutsch mit Max – einfach und mit Spa3.
DEUTSCH MIT MAX 2 LEKTION 1. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV: VY_22_INOVACE_34_NJ7,8_ Wiederholungstest 5/I TÉMA: Wiederholung 5 ČÍSLO PROJEKTU:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr.Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_22_NJ8_ AZ-kvíz,vyber odpověď TÉMA: Wiederholung ČÍSLO PROJEKTU:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV: VY_22_INOVACE_32_NJ7_ Wiederholungstest 3/I TÉMA: Wiederholung ČÍSLO PROJEKTU:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr. Ivana Řehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R18_Ich TEMA: Německý jazyk ČÍSLO PROJEKTU:
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr.Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_35_NJ7_Časování sloves TÉMA: Časování pravidelných sloves ČÍSLO PROJEKTU:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_32_NJ7_W-Fragen TÉMA: W-Fragen ČÍSLO PROJEKTU: OPVK 1.4.
Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Martina Katzerová.
Kdo?, jak?, co?, kde?, který?, v kolik hodin? wer wie was wo welcher, welche, welches wann wie lange um wie viel kdo jak, jaký co kde který kdy jak dlouho.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_ Německý jazyk 7.-9.r. TEMA: Fragen - RISK ČÍSLO.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr.Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_36_NJ7_AZ kviz,E.0-1, Teil 1 TÉMA: Wiederholung ČÍSLO PROJEKTU: OPVK.
Deutsch mit max lektion 1
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Návo d Znáš dobře mluvnici? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu
O BCHODNÍ AKADEMIE, S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A J AZYKOVÁ ŠKOLA S PRÁVEM STÁTNÍ JAZYKOVÉ ZKOUŠKY, H RADEC K RÁLOVÉ Autor:PhDr. Petr Schlegel Název materiálu:
Mach mit! Lerne und wiederhole den Wortschatz.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Deutsch Lernwortschatz Einheit 0 Deutsch mit Max díl 1
Kladná a záporná odpověď
Němčina pro 7. třídu Tvoření otázky.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Farben Obr. 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Wie spät ist es? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Opakujeme základní pojmy
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek. Autor:. Mgr
Transkript prezentace:

Blasenspiel Stell Fragen für Anfänger Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Blasenspiel Návod ke hře Hru hrají dva hráči (jednotlivci, družstva). Ti soutěží v počtu získaných ( vybarvených) bublin. První z nich má přidělenou červenou barvu, druhý modrou. Počítač nebo plochu interaktivní tabule obsluhuje učitel. Kliknutím symbolem ručičky na bublinové pole si soutěžící zvolí otázku. Pokud hráč správně odpoví, označí učitel bublinu kliknutím na čtvercové pole s číslem otázky v barvě hráče. Pokud odpověď není správná a ani druhý hráč nezná správné řešení, označí učitel bublinu kliknutím na žluté čtvercové pole s číslem otázky. O tuto bublinu je možné různým způsobem dodatečně soutěžit a přidělit ji výše popsaným způsobem jednomu z hráčů. Zde záleží na kreativitě učitele, jaký postup zvolí. Nabídka šesti rébusů je pod písmeny A‒F. Po kliknutí se objeví slovo, po dalším kliknutí symbolem ručičky slovo zmizí. Hra nechává volný prostor učiteli pro obměnu pravidel, např. spojení tří stran bublinového trojúhelníku stejnou barvou apod.

A wreoh B hneeßi C rneumm D rdnfue E aesserd F enomkm 1 2 1 2 1 3 4 3 4 5 6 2 3 5 6 7 8 7 8 4 5 6 9 10 9 10 11 12 7 8 9 10 11 12 13 14 13 14 11 12 13 14 15 15 16 15 16 16 17 18 19 20 21 17 18 17 18 19 20 22 23 24 25 26 27 28 19 20 21 22 21 22 Otázku zvol kliknutím symbolem ručičky na bublinu s číslicí. 23 24 23 24 25 26 25 26 1 3 5 7 9 11 13 15 17 19 21 23 25 27 27 28 27 28 2 4 6 8 10 12 14 16 18 20 22 24 26 28 Návod A wreoh B hneeßi C rneumm D rdnfue E aesserd F enomkm Konec

1. Stell Fragen. Heute ist Montag. Welcher Tag ist heute? Správná odpověď Welcher Tag ist heute? zpět

2. Stell Fragen. Gestern war Dienstag. Was war gestern? Správná odpověď Was war gestern? zpět

3. Stell Fragen. Morgen ist Mittwoch. Was ist morgen? Správná odpověď zpět

Wie ist deine Handynummer? 4. Stell Fragen. Meine Handynummer ist 723 123 567. Správná odpověď Wie ist deine Handynummer? zpět

Meine Telefonnummer ist 465 723 983. 5. Stell Fragen. Meine Telefonnummer ist 465 723 983. Správná odpověď Wie ist deine Telefonnummer? zpět

Meine Lieblingsfarbe ist rot. 6. Stell Fragen. Meine Lieblingsfarbe ist rot. Správná odpověď Welche ist deine Lieblingsfarbe? zpět

Ich wohne in Ústí nad Labem. 7. Stell Fragen. Ich wohne in Ústí nad Labem. Správná odpověď Wo wohnst du? zpět

Nein, ich wohne nicht in Prag, ich wohne in Ústí. 8. Stell Fragen. Nein, ich wohne nicht in Prag, ich wohne in Ústí. Správná odpověď Wohnst du in Prag? zpět

9. Stell Fragen. Ja, ich wohne in Berlin. Wohnst du in Berlin? Správná odpověď Wohnst du in Berlin? zpět

10. Stell Fragen. Ich heiße Stefan. Správná odpověď Wie heißt du? zpět

11. Stell Fragen. Ich bleibe bis zwei Uhr. Bis wann bleibst du? Správná odpověď Bis wann bleibst du? zpět

12. Stell Fragen. Es ist drei Uhr. Wie spät ist es? Správná odpověď zpět

13. Stell Fragen. Ich bleibe 2 Stunden. Wie lange bleibst du? Správná odpověď Wie lange bleibst du? zpět

14. Stell Fragen. Ja, ich komme aus Prag. Kommst du aus Prag? Správná odpověď Kommst du aus Prag? zpět

Nein, ich bin nicht Maria, ich bin Eva. 15. Stell Fragen. Nein, ich bin nicht Maria, ich bin Eva. Správná odpověď Bist du Maria? zpět

Ich komme aus Ústí nad Labem. 16. Stell Fragen. Ich komme aus Ústí nad Labem. Správná odpověď Woher kommst du? zpět

Ja, ich komme aus Tschechien. 17. Stell Fragen. Ja, ich komme aus Tschechien. Správná odpověď Kommst du aus Tschechien? zpět

18. Stell Fragen. Mein Wohnort ist Prag. Was ist dein Wohnort? Správná odpověď Was ist dein Wohnort? zpět

Nein, ich komme nicht aus Deutschland, ich komme aus Tschechien. 19. Stell Fragen. Nein, ich komme nicht aus Deutschland, ich komme aus Tschechien. Správná odpověď Kommst du aus Deutschland? zpět

20. Stell Fragen. Ich mag Eis. Správná odpověď Was magst du? zpět

Ich spiele gern Fußball. 21. Stell Fragen. Ich spiele gern Fußball. Správná odpověď Was spielst du gern? Was machst du gern? zpět

22. Stell Fragen. Ich bin 13 Jahre alt. Wie alt bist du? Správná odpověď Wie alt bist du? zpět

23. Stell Fragen. Er ist 16 Jahre alt. Wie alt ist er? Správná odpověď zpět

Meine Mutter ist 40 Jahre alt. 24. Stell Fragen. Meine Mutter ist 40 Jahre alt. Správná odpověď Wie alt ist deine Mutter? zpět

25. Stell Fragen. Ja, Alex ist dick. Ist Alex dick? Správná odpověď zpět

Nein, Heidi ist nicht klein, sie ist groß. 26. Stell Fragen. Nein, Heidi ist nicht klein, sie ist groß. Správná odpověď Ist Heidi klein? zpět

Da links ist mein Freund. 27. Stell Fragen. Da links ist mein Freund. Správná odpověď Wer ist das da links? zpět

28. Stell Fragen. Mein Hobby ist Fußball. Was ist dein Hobby? Správná odpověď Was ist dein Hobby? zpět

Správné řešení rébusů: woher, heißen, Nummer, Freund, Adresse, kommen