Denken an (4.p) otázka sprechen mit (3.p) heiraten (4.p) An wen denkt sie? oznamovací věta Sie denkt an ihren Freund. Mit wem spricht Kurt?Er spricht mit.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zájmenná příslovce Zájmenná příslovce vznikají z předložek a ukazovacích nebo tázacích zájmen. Zájmenná příslovce.
Advertisements

Skladba vět - slovosled
Projekt: H/01 Mechanik opravář motorových vozidel
OSOBNÍ ZÁJMENA A JEJICH SKLOŇOVÁNÍ
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Německý jazyk Ročník.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Německý jazyk Ročník.
TÁZACÍ ZÁJMENA A TÁZACÍ PŘÍSLOVCE
Obchodní akademie, Náchod, Denisovo nábřeží 673 Projekt CZ.1.07/1.5.00/ EU peníze pro Obchodní akademii Náchod Číslo-název šablony klíčové aktivityII/2–Inovace.
Obchodní akademie, Náchod, Denisovo nábřeží 673
Přivlastňovací zájmena
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Německý jazyk Ročník.
Vypracovala: Málková Jarmila
Název Zájmenná příslovce Předmět, ročník Německý jazyk, sexta
NEJ - GRAMATIKA Zájmena I.
Digitální učební materiál
ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana
Pronominaladverbien.
Präpositionen Předložky. Auf – na ( vodorovné ploše ) der Tisch Auf Wo – kde 3. pád auf dem Tisch na stole auf einem Tisch na nějakém stole auf meinem.
8. LEKCE (8. TÝDEN) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Insitute of Technology And Business In České Budějovice.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
2. LEKCE (2. TÝDEN) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Insitute of Technology And Business In České Budějovice.
4. LEKCE (4. TÝDEN) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Insitute of Technology And Business In České Budějovice.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_170 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_168 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Possessivpronomen Autor.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhKörper und Gesundheit.
Projekt : „EU peníze školám“ - OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Mit allen Sinnen TémaPředložky.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_04 Personalpronomen im Dativ TEMA:Jazyková.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Erfindungen und Erfinder.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Personalpronomen Autor.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Schritte 3 Lektion 5 Reflexive Verben Verben mit Präpositionen Präpositionaladverbien Sport,
Einheit 1, 3. pád Mgr. Radka Pospíchalová. 3. pád podstatných jmen (člen určitý) 1. pád rod mužský der Baum rod ženský die Küche rod střední das Bild.
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR:Pavla Študentová NÁZEV: VY_32_INOVACE_04, časování warten - čekat TÉMATICKÝ.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhKörper und Gesundheit.
Němčina pro jazykové školy nově 1. Lektion 5: Im Schnellimbiss Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Mit allen Sinnen TémaVedlejší.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_170_SLOVESA S PŘEDLOŽKAMI Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná.
Adresa školy: ZŠ Třeboň, Na Sadech 375 Jméno autora: Mgr. Jana Písaříková Název: VY_32_INOVACE_444 Nj/8 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma hodiny:
Němčina pro jazykové školy nově 1 Lektion 14: Meine monatlichen Ausgaben Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová.
S CHRITTE 2 L EKTION 9 R OZKAZOVACÍ ZPŮSOB Autor: Mgr.Marcela Smutková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Präpositionaladverbien.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhAusgehen TémaZájmenná.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Digitální učební materiál
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
RELATIVPRONOMEN RELATIVSÄTZE.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
NĚMECKÝ JAZYK ZÁPOR Projekt POMOC PRO TEBE CZ.1.07/1.5.00/
OSOBNÍ ZÁJMENA ich, du, er, sie, es, wir, ihr, sie, Sie.
AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Němčina pro jazykové školy nově 1
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ
Německý jazyk – Gramatické jevy
Němčina pro jazykové školy nově 1
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Digitální učební materiál
Němčina pro 8. třídu. Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.05_privlastnovaci_zajmena_po_predlozce_se_3_a_.
Pády podstatných jmen, rod ženský, člen určitý
NĚMECKÝ JAZYK 1: GRAMATIKA
Předložky se 3. pádem Mgr. Lenka Kudrnová.
Transkript prezentace:

denken an (4.p) otázka sprechen mit (3.p) heiraten (4.p) An wen denkt sie? oznamovací věta Sie denkt an ihren Freund. Mit wem spricht Kurt?Er spricht mit einem Polizisten. Wen will er heiraten?Er will seine Freundin heitaten. V otázkách, kde se ptáme na osoby, se používá tázací zájmeno „wer“ v příslušných pádech.

V otázkách, kde se ptáme na neživé věci, se používá tázací zájmenné příslovce „wo-“ ve spojení s předložkami. s čím na co, na čem

(s čím) (podle čeho) (o čem) (za co, o co) (u čeho, s čím) (k čemu) (na co/čem) (o čem/ čemu aj.) (o co) (na co) (z čeho)

V odpovědích, oznamovacích, rozkazovacích i tázacích větách lze použít ukazovací zájmenné příslovce „da-“ ve spojení s předložkami. s tím na to, na tom

(s tím) (podle toho) (o tom) (za to, o to) (u toho, s tím) (k tomu) (na tom/na to) (o tom/ tomu aj.) (o to) (na to) (z toho)

denken an (4.p) otázka helfen mit (3.p) warten auf (4.p) Woran denkt sie? oznamovací věta Sie denkt an den Autounfall. Sie denkt daran. Womit helfen Sie Kurt?Ich helfe ihm mit der Aufgabe. Ich helfe ihm damit. Worauf wartet ihr?Wir warten auf den Zug. Wir warten darauf. V otázkách, kde se ptáme na osoby, se používá tázací zájmeno „wer“ v příslušných pádech.

Čemu se směje? Komu se směje? Koho si berete? Za koho se vdá? Ten mechanik pracuje na mém autě. Ten mechanik na tom pracuje. Čekám na něj. Čekáte na to? O co ti jde? O koho Vám jde? Worüber lacht er? Über wen lacht sie? Wen heiraten Sie? Wen heiratet sie? Der Mechaniker arbeitet an meinem Wagen. Der Mechaniker arbeitet daran. Ich warte auf ihn. Warten Sie darauf? Worum geht es dir? Um wen geht es Ihnen?