ProAssist® komplexní systém řízení asistenčních služeb

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nabízené služby společnosti  Poskytování služby Excel24 ( outsourcingový způsob řešení úkolů a problémů s tabulkovým procesorem ) ; Ing. Roman Ševčík.
Advertisements

Využití cloudových služeb ve školství
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
Easy CRM Posys,spol. s r.o. Duben Hlavní kategorie sw AdresářAktivityPenízeWorkflowZnalostiPoštaSpráva.
Informační systém Patricie specializované řešení pro Advokátní kanceláře.
Vaše cenové nabídky rychleji a profesionálně
Program péče o zákazníky a produkty ALCOMA Instalace, helpdesk, dohledové a servisní služby.
Generální ředitelství cel Projekt ECR brána případová studie
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
(B1 Document Managment) B1UP – Správa dokumentů Ing. Radomír Možnar Servis/Helpdesk.
Informační systémy a technologie
Prezentace informačního systému pro malé a střední pekárny
SYSTÉM PRO SPRÁVU DISTRIBUCE PRODUKTŮ
Small Business PC: Windows Vista Business and Microsoft Office Professional 2007 Jméno prezentátora Datum.
Technologie pro CI. Od technologií pro CI vyžadujeme především funkce vyhledávání v rozsáhlých databázích na základě libovolných dotazů, propojování a.
13. ročník setkání uživatelů GEPRO a ATLAS MISYS-CAR informační systém pro firmy i jednotlivce G E P R O, s. r. o. Štefánikova 52; Praha 5 tel:
, InforumJiří Šilha, LANius s.r.o. Nové možnosti komunikace knihovních systémů firmy LANius s.r.o. Client-server varianta systému CLAVIUS ®
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
„JEN PĚT MINUT PĚŠKY Z VAŠEHO DOMOVA…“ Nové trendy v personalizované komunikaci.
Pojištění vozových parků
NET Genium software pro výstavbu a provoz informačního portálu Martin Vonka
LOGISTICKÝ SYSTÉM PRO ŘÍZENÍ VYTÁPĚNÍ MĚSTSKÉ AGLOMERACE AVO Soft s.r.o. Pardubice 1 ARTUR.
Prezentace společnosti ZAJDO Transport Logistics s.r.o.
Výhody užití architektury ITS ve veřejné osobní dopravě
Informační systémy Tomáš Maděra.
Datové schránky ve velké společnosti SharePoint partenrská konference Microsoft Pavel Salava Mainstream technologies,
E - Insurance Management System © 2003 FSS, spol. s r. o. Všechna práva vyhrazena. Financial Support Services Zjednodušení prodeje pojištění.
Jak to celé vzniklo? Nejdříve jsme ve Finsku našli výrobce zajímavého zařízení, které když upadne, tak to pozná a někomu to zavolá. Řekli jsme si, to.
8. dubna 2013ISSS - Portál interních identit, Z. Motl1 Portál interních identit jako nadstavba identity managementu Mgr. Boleslav Bobčík, T-Systems Czech.
Platební systém eBanky 2 Co je to Platební systém eBanky? Po platbě dobírkou nejrozšířenější platební systém na českém internetu Doposud jej aktivovalo.
Přehled
JEDINÉ ŘEŠENÍ – OD HESEL K ČIPOVÝM KARTÁM! T-Soft s.r.o. Mgr.Pavel Hejl, CSc.
Tvo ř te historii. CAD a Data Management VIII. ročník konference Autodesk Academia FÓRUM listopad 2008 Ing.Radomír Žvak DAGIS a.s.
Celní služby 2000 Radek Sedláček TranSoft a.s Radek Sedláček TranSoft a.s
Reporting Ing. Jan Přichystal, Ph.D.. Úvod Uživatelé obvykle přistupují k DW pomocí BI aplikace Většina využívá předdefinované reporty Poskytují standardizovaný.
Personální aplikace pro AddOns Microsoft Office SharePoint 2007 Radek Sedlář 9. listopadu 2006.
Komerční využití systému ISDS
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
System Management.
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
Microsoft Office Project 2007 Představení aplikace.
Novinky a strategie společnosti Vema, a. s.
MISYS ČVUT v Praze Geografické informační systémy Zpracoval: J.Marák.
Řešení pro poskytovatele internetu Komplexní pokrytí agendy ISP.
Technologie sledují pohyb Telematická řešení nad vozovými parky
2 Petr Žitný znalosti.vema.cz 3 Báze znalostí Nová služba zákazníkům ▸Báze naplněná informacemi, ke které mají uživatelé přímý přístup Základní cíl ▸Poskytovat.
1 iMUNIS Portálové řešení pro obce Mgr. Jan Brychta Mgr. Tomáš Lechner Triada, spol. s r. o.
Využití Office 365 v prostředí start-up firmy Jiří Pavlík, výkonný ředitel Flashboard Media, s.r.o.
P R O X I O konfigurovatelné řešení pro veřejnou správu
GORDIC spol. s r. o. pobočka Ostrava. Obsah prezentace Varianty řešení -TC Kraje -TC Kraje – hosting dodavatele Maintenance, kompletní aplikační podpora.
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Integrovaný regionální knihovní systém 3. generace Ing. Petr Štefan, Kp-sys s.r.o. Pardubice.
Protálová řešení Příklady reálných nasazení Tomáš Kutěj System Engineer Microsoft.
Google Apps Martin Kotlík Brno, 12. květen 2015 Cloudová řešení 1.Cloudové řešení Apple 2.Cloudové řešení Microsoft 3.Cloudové řešení Google.
BudíkBudík Budík je volně šiřitelný osobní organizér. Slouží pro osobní organizaci času, úkolů, kontaktů, poznámek a obecně údajů uživatele, které uchovává.
Scanservice a.s. | Náchodská 2397/23 | Praha 9 | Česká republika | D O C U M E N T I M A G I N G
Sdružení odtahových služeb Odstraňování následků dopravních nehod Rozdíly mezi současným a zákonným systémem Ing. Michal Krajňák.
FONS GALEN Daniel Petričko PRACOVNĚ LÉKAŘSKÁ SLUŽBA Daniel Petričko.
CEFIF PORTÁL nová internetová aplikace pro správu fiktivních firem Centrum fiktivních firem 2016/2017.
MM – system s.r.o. MM - system s.r.o Prezentace společnosti.
Elektropříslušenství Autoelektrikář – 3. ročník OB21-OP-EL-ELP-VAŠ-U Záznam o pohybu vozidla.
Autoři Petr Ogurčák, Tibor Gonglík, Kamil Glückselig, Lukáš Očenášek Předmět: PSW0 | Vyučující: Vlastimil Čejp Semestr: ZS 2008/2009.
IS jako nástroj moderního personálního managementu Vít Červinka
as4u advanced system for you
Videoverifikace.
Nabízené služby společnosti
Web Application Scanning
Nabízené služby společnosti
WEDA – řízené úložiště dokumentů Sociální agendy
Transkript prezentace:

ProAssist® komplexní systém řízení asistenčních služeb Global Assistance & INGENIUM Praha

ProAssist – hlavní výhody Management dispečerů Časový management Kontrola kvality Integrace s digitálním mapovým podkladem Důsledná kontrola všech kroků Komplexní statistiky Online www přístup k důležitým datům Optimalizace nákladů na služby Inteligentní validace dat

ProAssist - struktura Databáze zásahů Integrace s digitální mapou Automatické generování dokumentů Databáze smluvních partnerů BackOffice – fakturace, přefakturace Statistiky Přehledy pro B2B partnery

ProAssist – zásahy Všechny zásahy jsou v systému uloženy pod unikátním ID Důležité zásahy jsou barevně odlišeny od ostatních Důležité události jsou automaticky monitorovány systémem na pozadí a dispečer je o nich informován Snadné vyhledávání, standardní navigace

ProAssist – detaily zásahu Detail zásahu obsahuje zejména: Informace o klientovi Informace o vozidle Požadavek klienta Nárok klienta Validaci nároku klienta proti klientské databázi Umisťování zásahu do digitální mapy Hlídání maximální peněžní garance na zásah

Nová služba v zásahu - odtah Automaticky je vyhledán nejbližší VHODNÝ partner, který ma takovou techniku, že tuto službu (odtah) dokáže poskytnout Automaticky jsou odeslány SMS zprávy jak klientovi (informace kdy k němu dorazí pomoc), tak partnerovi (informace kde se klient nachází, údaje o vozidle atp.) Je nastaven čas předpokládaného příjezdu ke klientovi a tento čas je periodicky kontrolován systémem Partnerův příjezd ke klientovi je nahlášen opět formou SMS zprávy – není nutná žádná interakce dispečera

Odhlášení služby Děje se v momentě ukončení práce u klienta (např. po skončení odtahu) ProAssist automaticky spočítá celkovou cenu služby dle údajů od partnera (počty kilometrů, hodin práce atp.). Cena je spočítána podle interního konfigurovatelného ceníku. Trasy a vzálenosti jsou automaticky spočítány digitální mapou, tím docilujeme důsledné kontroly partnerů a zabraňujeme umělému předražování služeb Systém podporuje uživatelsky definovatelné ceníky, a to i pro každého partnera zvlášť (ceny za kilometr atp.) Automaticky se vytváří provizní faktura partnerovi Přefakturace zásahů (např. pojišťovně) se děje automaticky dle definovatelných přefakturačních ceníků

Kontrola trasy Během odhlašování služby je trasa spočítána automaticky v digitální mapě Na mapovém podkladu se ukazuje modře jak vlastní trasa, tak v tabulce vlevo celkový počet kilometrů Dispečer kontroluje, zda data poskytnutá partnerem odpovídají spočítané trase Tato funkčnost zabraňuje umělému předražování služeb

ProAssist – complexní zásahy S ProAssistem je jednoduché obsloužit ze strany dispečinku i velmi komplexní zásahy Do zásahu lze přidat libovolné množství poskytovaných služeb Tyto služby mohou být nejrůznějších typů (asistence, odtah, uložení vozidla, přeprava osob či nákladu, náhradní řidič atp.) Seznam druhů služeb je konfigurovatelný, proto další rozvoj vašeho podnikání je i díky ProAssistu jednoduchý

Průběh zásahu Dispečeři mohou připisovat poznámky do průběhu zásahu. Každá poznámka se zapisuje automaticky s datem a časem vytvoření. Poznámky nelze zpětně měnit (z důvodu bezpečnosti) Tato vlastnost pomáhá dispečerům zpracovávat zásahy i během směn (denní směna, noční směna)

ProAssist dokumenty Automatické generování dokumentů na základě šablon, dokumenty jsou předvyplněny údaji ze zásahu Dokumenty jsou ve standarním Microsoft Office formátu Šablony jsou uživatelsky definovatelné (můžete si tedy vytvořit šablonu s vlastním logem či dalšími formami „corporate identity“) Dokumenty lze tisknout či zasílat faxem přímo z prostředí ProAssistu

Databáze smluvních partnerů Komplexní databáze všech smluvních partnerů Podpora více poboček v rámci jedné firmy (více výjezdových stanovišť) Integrace do diditální mapy pro snadný výběr partnera Důsledná evidence pracovní techniky a zařízení (včetně nosnosti jednotlivých odtahových vozidel) Administrace online přístupu partnerů ke svým zásahům Možnost hromadného zasílání emailů

Zabezpečený www přístup k důležitým informacím Přístup k vybraným datům ze zásahů pro smluvní partnery či B2B partnery Informace o zásazích a službách jsou k dispozici online, v realném čase Jsou zde dostupné jak stavové, tak fakturační údaje (eliminace špatně vystavovaných faktur ze strany smluvních partnerů) Bezpečný, heslem podmíněný, šifrovaný přístup

ProAssist – souhrn výhod Automatický výběr nejbližšího vhodného partnera pro zásah Optimalizace dojezdových vzdáleností Optimalizace dojezdových časů ke klientovi Obousměrná SMS komunikace mezi dispečinkem a partnery Přesná lokace klienta v digitální mapě Úspora nákladů na poskytované služby Optimalizace backoffice – důsledná kontrola příchozích faktur od partnerů Uživatelsky přívětivé intuitivní ovládání

ProAssist - závěr Robustní technologie (Microsoft Windows Server, Microsoft SQL Server) Bezpečný a spolehlivý systém Snadná správa Modulární design Profesionální podpora Možnost vývoje dalších modulů na míru přesně dle požadavků zákazníka