Vyhodnocení dotazníkových šetření prováděných na veletrhu GAUDEAMUS Přípravný výbor – Slavonice Přípravný výbor – Slavonice
Dotazníková šetření na veletrhu Gaudeamus 3 formy: Slosovatelné kupóny pro účastníky přednášek (Brno, Praha, Nitra) Dotazníkové šetření prováděné přímo v pavilonu (Brno) Dotazník v rámci on-line registrace studentů před veletrhem (Brno, Praha, Nitra) Slosovatelné kupóny: každoročně osloveno 25% - 32% návštěvníků Dotazníkové šetření v terénu: každoročně osloveno až (9%) návštěvníků On-line dotazník: každoročně osloveno 25% - 50% návštěvníků 3 formy: Slosovatelné kupóny pro účastníky přednášek (Brno, Praha, Nitra) Dotazníkové šetření prováděné přímo v pavilonu (Brno) Dotazník v rámci on-line registrace studentů před veletrhem (Brno, Praha, Nitra) Slosovatelné kupóny: každoročně osloveno 25% - 32% návštěvníků Dotazníkové šetření v terénu: každoročně osloveno až (9%) návštěvníků On-line dotazník: každoročně osloveno 25% - 50% návštěvníků
Dotazníková šetření - otázky 1.Pohlaví. 2.Věk. 3.Typ školy, kterou návštěvník studuje. 4.Ročník střední školy, který návštěvník studuje. 5.Město, ze kterého návštěvník přijel. 6.Kraj, ze kterého návštěvník přijel. 7.Zdroj informace o veletrhu. 8.Způsob předání informace ve škole. 9.Dostatečnost informací poskytnutých o veletrhu. 10.Organizace návštěvy veletrhu. 11.Poskytl pedagogický dozor dostatek času na návštěvu veletrhu? 12.Kolik času poskytl pedagogický dozor na návštěvu veletrhu? 13.Hledal jste konkrétní obor nebo školu? 14.Jaký typ studia jste hledal? 15.Co je pro Vás při výběru školy rozhodující? 16.Je pro Vás důležitá úroveň výuky cizích jazyků? 17.Našel jste na veletrhu další studium? 18.Proč jste studium nenašel? 19.Šel byste studovat do zahraničí? 20.V jaké zemi byste chtěl studovat? 21.Jak jste byl spokojen s úrovní poskytovaných informací v expozicích? 22.Návštěvnost přednášek. 23.Návštěvnost jednotlivých doprovodných programů. 24.Zájem o skupiny studijních oborů. 25.Kritéria ovlivňující výběr budoucího studia. 26.Zájem o formy studia. 1.Pohlaví. 2.Věk. 3.Typ školy, kterou návštěvník studuje. 4.Ročník střední školy, který návštěvník studuje. 5.Město, ze kterého návštěvník přijel. 6.Kraj, ze kterého návštěvník přijel. 7.Zdroj informace o veletrhu. 8.Způsob předání informace ve škole. 9.Dostatečnost informací poskytnutých o veletrhu. 10.Organizace návštěvy veletrhu. 11.Poskytl pedagogický dozor dostatek času na návštěvu veletrhu? 12.Kolik času poskytl pedagogický dozor na návštěvu veletrhu? 13.Hledal jste konkrétní obor nebo školu? 14.Jaký typ studia jste hledal? 15.Co je pro Vás při výběru školy rozhodující? 16.Je pro Vás důležitá úroveň výuky cizích jazyků? 17.Našel jste na veletrhu další studium? 18.Proč jste studium nenašel? 19.Šel byste studovat do zahraničí? 20.V jaké zemi byste chtěl studovat? 21.Jak jste byl spokojen s úrovní poskytovaných informací v expozicích? 22.Návštěvnost přednášek. 23.Návštěvnost jednotlivých doprovodných programů. 24.Zájem o skupiny studijních oborů. 25.Kritéria ovlivňující výběr budoucího studia. 26.Zájem o formy studia.
Dotazníková šetření – otázky Navrhované změny Způsob předání informace ve škole. Otázka bude zrušena. Poskytl pedagogický dozor dostatek času na návštěvu veletrhu? Kolik času poskytl pedagogický dozor na návštěvu veletrhu? Otázky budou zrušeny. Nahrazeny otázkou: Kolik času jste na veletrhu strávil/a? Co je pro Vás při výběru školy rozhodující? Bude přidáno kritérium: Vzdálenost školy od místa bydliště. Máte zájem o studium v cizím jazyce na české škole? Bude přidáno jako nová otázka. Způsob předání informace ve škole. Otázka bude zrušena. Poskytl pedagogický dozor dostatek času na návštěvu veletrhu? Kolik času poskytl pedagogický dozor na návštěvu veletrhu? Otázky budou zrušeny. Nahrazeny otázkou: Kolik času jste na veletrhu strávil/a? Co je pro Vás při výběru školy rozhodující? Bude přidáno kritérium: Vzdálenost školy od místa bydliště. Máte zájem o studium v cizím jazyce na české škole? Bude přidáno jako nová otázka.
Regionální rozložení návštěvnosti Gaudeamus Brno
Regionální rozložení návštěvnosti Gaudeamus Praha
Zastoupená města
Základní charakteristika návštěvníků I.
Základní charakteristika návštěvníků II.
Zdroj informace o veletrhu
Způsob předání informace ve škole
Organizace návštěvy veletrhu
Čas strávený na veletrhu
Úspěšnost návštěvy veletrhu
Kritéria rozhodování o dalším studiu
Zájem o studijní obory
Zájem o typy studia
Zájem o doprovodné programy I.
Zájem o doprovodné programy II.
Děkuji Vám za pozornost! Pavel Mikula MP-soft, a.s