Desetinná čísla 2.část.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DESETINNÁ ČÍSLA.
Advertisements

ČÍSLA DO ČTENÍ A ZÁPIS ČÍSEL 4. ročník
27.1 Přirozená čísla v oboru do 1000
Konverzace Které sporty hrajeme v každém ročním období?
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
ZLOMKY Kateřina Švajdová Miroslava Možná U1ST, 4. ročník.
Telling Time Write out each of the following time expressions in words. Vzor: 5:25 Je pět hodin a dvacet pět minut. *Taken from Lesson 7, pg. 89, ex. 7.
Expressions of Time Write out the following times in two different ways (whenever possible). Vzor: 1:30 am Je jedna hodina třicet minut. Je půl druhé.
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?.
Kolik to stojí?.
* Desetinná čísla Matematika – 6. ročník *
Hodiny a režim dne pro první třídu.
Násobení a dělení desetinného čísla deseti, stem, tisícem, …
70.1 Porovnávání desetinných čísel
69.1 Desetinná čísla, desetinný zlomek
zpracovaný v rámci projektu
Lekce 4 čas.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
DESETINNÁ ČÍSLA Dělení.
DESETINNÁ ČÍSLA.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Blanka Kafková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
NUMBERS- ČÍSLA Aj pro 3.-5.r.
Pár užitečných rad, jak postupovat při převádění jednotek objemu.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Znalostio zlomcích.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_479_Desetinná čísla AUTOR: Mgr. Martina Ringová ROČNÍK, DATUM:
Opakování na 1.čtvrtletní písemnou práci
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Matematika 5.ročník Poláková J., ZŠ Věšín
Souhrnné opakování desetinná čísla
ICT M 5.R. Desetinná čísla
Tři tisíce dvě stě osmdesát dva
7..
Desetinná čísla - úvod.
PRAVOPIS ČÍSLOVEK Mgr. Michal Oblouk.
Za předpokladu použití psacích potřeb
2,152 0,9 987, Desetinná čísla 3,14 0,98 1,11 1, ,45 Helena Půlkrábková.
* Číselné výrazy Matematika – 8. ročník *
Porovnávání desetinných čísel
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
ČÍSLA NEJEN NAD Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_518_4TR_M Autor:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Šest čtyři pět tři osm deset sedm devět dvě jedna.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Zlomky – 5. ročník VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Pozor, čárka I..
77.1 Desetinná čísla se třemi desetinnými místy
ODČÍTÁNÍ DESETINNÝCH ČÍSEL Při odčítání desetinných čísel platí stejná pravidla jako při odčítání přirozených čísel, viz zápis 4.
SČÍTÁNÍ DESETINNÝCH ČÍSEL  Při sčítání desetinných čísel je důležité sčítat vždy číslice stojící na stejných řádech, tj. jednotky s jednotkami, desetiny.
DESETINNÁ ČÍSLA Autor: Mgr. Ivana Tesařová. AnotacePracovní listy a multifunkční karty sloužící k vyvození a znázornění desetin a setin. Obsahují činnosti.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
ODČÍTÁNÍ DESETINNÝCH ČÍSEL  Při písemném odčítání desetinných čísel musí být desetinné čárky pod sebou!  Musíme odčítat jen stejné řády, tj. desetiny.
DESETINNÁ ČÍSLA 2 Čtení čísel NÁZEV ŠKOLY
Jméno autora výukového materiálu
zpracovaný v rámci projektu
Výpočty celku a části celku zadané zlomkem
DESETINNÁ ČÍSLA.
Zaokrouhlování desetinných čísel.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Mocniny - úvod Mgr. Jiřina Sirková.
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_11_ Zlomky
Desetinná čísla (1) Základní pojmy
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Název projektu: Zkvalitnění výuky cizích jazyků
Transkript prezentace:

Desetinná čísla 2.část

Zopakuj si - zapiš desetinným číslem zelenou část

Zopakuj se - zapiš desetinným číslem zelenou část 0,1 1,0 0,6 0,5 0,4 0,8 0,3

Přečti desetinná čísla 1,2 Jedna celá dvě desetiny 3,46 Tři celé čtyřicet šest setin 12,789 Dvanáct celých sedmset osmdesát devět tisícin Není to něčemu podobné? Ano – desetinným číslům začínajícím nulou

Zapiš desetinným číslem Jedna celá sedm desetin 1,7 Dvě celé osmnáct setin 2,18 Třicet celých dvě tisíciny 30,002

porovnej 12,5 12,50 Nejdříve se podívej před desetinnou čárku Čísla jsou stejná – porovnávej dál Za desetinnou čárkou doplň na stejný počet desetinných míst Dostaneš 50 v obou číslech Výsledek je 12,5 = 12,50

porovnej 13,56 14,56 Nejdříve se podívej před desetinnou čárku Platí 13<14 Čísla jsme porovnali a platí 13,56 < 14,56

porovnej 13,45 13,56 Nejdříve porovnej čísla před desetinnou čárkou Jsou stejná – porovnáváme dál Teď porovnáme čísla za desetinnou čárkou Víme, že platí 45 < 56 A proto platí 13,45 < 13,56