Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen • Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV.
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
REGULACE INTERNETU – ANO ČI NE? ÚNOR 2009 Stanislava Dobrovolná– Research Specialist Hana Friedlaenderová – Research and Insights Manager Petr Fridrich.
Mobilní display kampaně
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
NEJLEPŠÍ KVALITOU PENĚZ JE JEJICH KVANTITA Aktivní správa peněžních prostředků ATLANTIK AM Akciové trhy
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
Sdružení pro internetovou reklamu Mobilní metokomise.
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Přehled základních výsledků šetření Rušiče spánku a nykturie Březen 2009/ Tisková informace k výsledkům šetření / STEM/MARK a.s.
Letní olympijské hry Názory obyvatel ČR a hl. m. Prahy
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Komunikace o evropských fondech Názory široké veřejnosti Tisková konference Ministerstva pro místní rozvoj
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Anketní výzkum u uživatelů přípravku Urinal.
SmartPhone start - Apple iPhone
© GfK 2012 | On-line shopping - Multichannel 2012 | Praha On-line shopping Postřehy z výzkumu GfK Czech Multichannel Marketing & Sales 2012, Praha,
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
ZOHO OFFICE Vypracovala: Iva Ptáčková, A11B0605P 1.
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Internetový obchod v ČR 2005 / 2006 Konference SAEC, , Bratislava Josef Suchánek APEK - Asociace pro elektronickou komerci.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Náhradní rodinná péče v České republice a zkušenosti přímých aktérů Postoje české společnosti k náhradní rodinné péči Projekt Centrum podpory NRP je realizován.
ProcvičujemenásobilkuProcvičujemenásobilku Klikni na libovolné číslo, objeví se.
, Elektronické služby knihoven prakticky, Praha Portál STM Lucie Hejná Státní technická knihovna
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Startegie a perspektivy trhu s biopalivy v ČR Česká zemědělská universita, Praha, listopad Česká asociace petrolejářského průmyslu a obchodu.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Konference SI Praha Ladislav Přívozník is:energy czech a.s.
Mobilní aplikace v bankovnictví Květen 2012 Hana Friedlaenderová – Insights and Research Manager Adam Štefánik – Research Analyst © Květen 2012, MEDIARESEARCH,
Mobilní trh v číslech Internet Advertising Conference 2011 Pracovní skupina pro mobilní reklamu.
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Jan Křečan ISSS 2006 Profesionální řešení komunikace pro státní správu a samosprávu.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2Č. materiáluVY_32_INOVACE_194.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Průzkum u uživatelů výrobku Prostenal s PERFECT.
Klepnutím lze upravit styl předlohy nadpisů. Klepnutím lze upravit styly předlohy textu. – Druhá úroveň Třetí úroveň – Čtvrtá úroveň » Pátá úroveň 1 Proměna.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Mobilní Reklama v ČR. Mobilní reklama včera – dnes - zítra Predikce z let 2006 – 2008 Case study - ČR Nástroje a možnosti Výhled do budoucna Příklady.
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
Internetová reklama očima uživatele dnes a zítra Jan Makovička Ringier ČR a.s. Klub WebTop100,
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Výzkumné komunity / Privátní panely / Výzkum trhu Firemní dárcovství Radek Jiřičný Research Director
Telefónica Tato firma, která rozhodně nebyla považována za favorita tendru, je v české kotlině v podstatě neznámá - největší trhy má ve Španělsku a zemích.
O2 Duo Mobil Praha, 3. dubna 2007.
Firemní dárcovství Radek Jiřičný Research Director
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
Transkript prezentace:

Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum 2010

© MEDIARESEARCH, a.s. MEDIARESEARCH: P OSTOJE K MOBILNÍMU MARKETINGU A Step Ahead2 O VÝZKUMECH  Internetový sběr – CAWI  Ověření respondnetů – NetPanel (rekrutace, udržování panelu, …)  Reprezentativní pro internetovou populaci ČR 15+ (5,3 mio) 1. Mobilní reklama  výzkum 11/2009  511 respondentů 2. Postoje k mobilní reklamě  výzkum 10/2010  931 respondentů

© MEDIARESEARCH, a.s. MEDIARESEARCH: P OSTOJE K MOBILNÍMU MARKETINGU M OBILNÍ REKLAMA 11/2009 A Step Ahead3

© MEDIARESEARCH, a.s. Mobilní reklama – Výzkum 11/ A Step Ahead Uživatelé mobilních služeb, N=506 Čím nižší věk, tím pozitivnější přístup, se zajímají nejvíce… Datový tarif – mobilní tel.a int. portály. Zajímavá, atraktivní a povedená mobilní kampaň může být úspěšná i v případě z hlediska mobilní reklamy hůře hodnocených produktů a služeb. Záleží na provedení (koncept, kontext, …) cestování – zájem i lidé 45+ finanční produkty – zájem 25+ let N A KTERÉ … BY V ÁS ZAJÍMALA REKLAMA PROSTŘEDNICTVÍM V AŠEHO MOBILNÍHO TELEFONU ? – TOP

© MEDIARESEARCH, a.s. Mobilní reklama – Výzkum 11/ A Step Ahead N A KTERÉ … BY V ÁS ZAJÍMALA REKLAMA PROSTŘEDNICTVÍM V AŠEHO MOBILNÍHO TELEFONU ? – 1/3 Uživatelé mobilních služeb, N=506

© MEDIARESEARCH, a.s. Mobilní reklama – Výzkum 11/ A Step Ahead N A KTERÉ … BY V ÁS ZAJÍMALA REKLAMA PROSTŘEDNICTVÍM V AŠEHO MOBILNÍHO TELEFONU ? – 2/3 Uživatelé mobilních služeb, N=506

© MEDIARESEARCH, a.s. Mobilní reklama – Výzkum 11/ A Step Ahead N A KTERÉ … BY V ÁS ZAJÍMALA REKLAMA PROSTŘEDNICTVÍM V AŠEHO MOBILNÍHO TELEFONU ? – 3/3 Uživatelé mobilních služeb, N=506

© MEDIARESEARCH, a.s. Mobilní reklama – Výzkum 11/ A Step Ahead S OUHLASIL ( A ) BYSTE S PŘÍJMEM MOBILNÍ REKLAMY VE V AŠEM MOB. TEL ?1/3 Uživatelé mobilních služeb, N=506

© MEDIARESEARCH, a.s. Mobilní reklama – Výzkum 11/ A Step Ahead S OUHLASIL ( A ) BYSTE S PŘÍJMEM MOBILNÍ REKLAMY VE V AŠEM MOB. TEL ?2/3 Uživatelé mobilních služeb, N=506

© MEDIARESEARCH, a.s. Mobilní reklama – Výzkum 11/ A Step Ahead S OUHLASIL ( A ) BYSTE S PŘÍJMEM MOBILNÍ REKLAMY VE V AŠEM MOB. TEL ?3/3 Uživatelé mobilních služeb, N=506

© MEDIARESEARCH, a.s. Mobilní reklama – Výzkum 11/ A Step Ahead OCHOTA POSKYTNOUT SOUHLAS OPERÁTOROVI S VYUŽITÍM NĚKTERÝCH OSOBNÍCH INFORMACI ZA ÚČELEM CÍLENÉHO ZAMĚŘENÍ MOBILNÍ REKLAMY… Uživatelé mobilních služeb, N=506

© MEDIARESEARCH, a.s. MEDIARESEARCH: P OSTOJE K MOBILNÍMU MARKETINGU P ŘÍJEM MOBILNÍ REKLAMY 10/2010 A Step Ahead12

© MEDIARESEARCH, a.s. Příjem mobilní reklamy – Výzkum 10/ A Step Ahead J AKÉHO OPERÁTORA VYUŽÍVÁTE ? Uživatelé mobilních služeb, N=931 Trhu dominují operátoři Telefónica O2 a T-Mobile s Vodafonem „v patách“. Co se kombinací operátorů týče, nejvíce lidé kombinují Telefónicu a Vodafone.

© MEDIARESEARCH, a.s. Příjem mobilní reklamy – Výzkum 10/ A Step Ahead C HODÍ V ÁM NA MOBILNÍ TELEFON REKLAMNÍ SDĚLENÍ ? 2/3 lidí chodí na mobil alespoň 1 reklamní sdělení za měsíc. 6 % deklaruje 5 a více reklam. Nejvíce reklam dostávají zákazníci Telefónica O2. Uživatelé mobilních služeb, N=931

© MEDIARESEARCH, a.s. Příjem mobilní reklamy – Výzkum 10/ A Step Ahead C HODÍ V ÁM NA MOBILNÍ TELEFON REKLAMNÍ SDĚLENÍ ? K mobilní reklamě mají lidé vcelku pozitivní přístup. 4/5 respondentů nevadí, 2/3 si ji alespoň občas přečtou. Reklama více vadí vzdělanějším. Chodí reklamní sdělení, N=647

© MEDIARESEARCH, a.s. Příjem mobilní reklamy – Výzkum 10/ A Step Ahead D AL ( A ) JSEM OPERÁTOROVI VĚDOMĚ SOUHLAS SE ZASÍLÁNÍM REKLAMNÍCH INFORMACÍ NA MŮJ MOBILNÍ TELEFON : ANO/NE Uživatelé mobilních služeb, N=931

© MEDIARESEARCH, a.s. Příjem mobilní reklamy – Výzkum 10/ A Step Ahead P OKUD BY SE MĚ OPERÁTOR TEĎ ZEPTAL, POSKYTL ( A ) BYCH MU SOUHLAS SE ZASÍLÁNÍM REKLAMNÍCH SDĚLENÍ NA MŮJ MOBILNÍ TELEFON. ANO/NE Uživatelé mobilních služeb, N=931

© MEDIARESEARCH, a.s. Příjem mobilní reklamy – Výzkum 10/ A Step Ahead P ŘÍJEM MOBILNÍ REKLAMY Uživatelé mobilních služeb, N=931

© MEDIARESEARCH, a.s. Příjem mobilní reklamy – Výzkum 10/ A Step Ahead R ÁD ( A ) BYCH ZRUŠILA ZASÍLÁNÍ REKLAMNÍCH INFORMACÍ NA MŮJ MOBILNÍ TELEFON, ALE NEVÍM JAK. ANO/NE Uživatelé mobilních služeb, N=931

Klepnutím lze upravit styl předlohy nadpisů. 20 A Step Ahead Děkuji za pozornost ;)