Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Chotěboř, 28. 5. 2012 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Projekty a prezentační aktivity na podporu cestovního ruchu na Vysočině Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Chotěboř, 28. 5. 2012 7.4.2017
Představení organizace Vysočina Tourism, příspěvková organizace Představení organizace příspěvková organizace Kraje Vysočina od 1. 1. 2008 (dříve KrÚ kraje Vysočina – ORR, odd. cestovního ruchu) personální obsazení: 5 stálých zaměstnanců 1 DPČ (účetní) + další externisté (právník, spolupracovníci na DPP) rozpočet: pro r. 2012: 4,4 mil. Kč (provozní dotace: 4, 190 mil. Kč) 7.4.2017
Hlavní činnosti Vysočina Tourism, příspěvková organizace koordinace spolupráce subjektů cestovního ruchu z veřejného i soukromého sektoru (do budoucna by měla tato role ještě posílit) příprava turistických produktů, prezentace nabídek + koordinace činností koordinace činnosti TIC správa webového turistického portálu poradenství pro subjekty v CR spolupráce s CzechTourism, s podnikateli, profesními a dalšími organizacemi v CR, se zřizovatelem vyhodnocování statistických dat, aktualizace databází CR řízení vlastních projektů 7.4.2017
Partnerství v projektech Vysočina Tourism, příspěvková organizace Projekty organizace Marketing turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013 Prezentace turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013 Vysočina fandí kultuře – propagace Partnerství v projektech Vzdělávací programy pro udržitelný rozvoj malých a středních firem v oblasti služeb cestovního ruchu Významné turistické akce a cíle východní části České republiky 7.4.2017
Marketing turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Marketing turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013 ROP JV – 2.2 celk. náklady projektu: 7,525 mil. Kč čas. harmonogram: 2011 – 2013 Plánované, resp. realizované hlavní výstupy: propagační materiály (Sety – průvodce s mapou: pěší, cyklo, běžky; DVD – nové + staré materiály; Unesco; infomapa – Cesty piva, Adrenalinová Vysočina; Zimní a letní turistické noviny; pexesa; pohlednice; Katalog turistických produktů zatraktivnění webu, redesign – grafika, úprava dat, nové moduly, … semináře, diskusní fóra (produkty CR, setkání s TIC) kostýmové prohlídky (zámky, hrady), internetová mediální kampaň 7.4.2017
Kostýmované prohlídky na hradech Vysočiny Vysočina Tourism, příspěvková organizace Kostýmované prohlídky na hradech Vysočiny Lipnice (11. – 12. 8. 2012) Roštejn (18. – 19. 8. 2012) Polná (25. – 26. 8. 2012) 7.4.2017
Prezentace turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Prezentace turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013 ROP JV – 2.2 celk. náklady projektu: 5,205 mil. Kč čas. harmonogram: 2011 – 2013 Plánované, resp. realizované hlavní výstupy: veletrhy cestovního ruchu (12 ročně) regionální prezentace pořízení malého prezentačního stánku 7.4.2017
akce v rámci projektu Vysočina fandí kultuře Vysočina Tourism, příspěvková organizace ÚČAST NA VELETRZÍCH 2012 Místo konání Datum VAKANTIE Utrecht 10. - 15. 1. 2012 FERIENMESSE Vídeň 12. - 15. 1. 2012 REGIONTOUR Brno ITF SLOVAKIATOUR Bratislava 19. - 22. 1. 2012 REISEMARKT Drážďany 27. - 29. 1. 2012 HOLIDAY WORLD Praha 9. - 12. 2. 2012 DOVOLENÁ/REGION Ostrava 2. – 4. 3. 2012 EUROREGION TOUR Jablonec nad Nisou 22. – 24. 3. 2012 FOR BIKES Praha 30. 3. – 1. 4. 2012 MOBIL SALON České Budějovice * 13. – 15. 4. 2012 REGIÓNY SLOVENSKA (AGROKOMPLEX) Nitra * 23. – 26. 8. 2012 ITEP Plzeň 20. – 22. 9. 2012 JIHOČESKÝ KOMPAS říjen TS Poznaň 24. – 27. 10. 2012 MIMOVELETRŽNÍ AKCE: Jizerská padesátka (7. - 8. 1. 2012) Jihlavská 24 mtb (19. - 20. 5. 2012) Arts&Film (16. 6. 2012) prezentace při kostýmovaných prohlídkách akce v rámci projektu Vysočina fandí kultuře 7.4.2017
Vysočina Tourism, příspěvková organizace 7.4.2017
Vysočina fandí kultuře - propagace Vysočina Tourism, příspěvková organizace Vysočina fandí kultuře - propagace Fond malých projektů v rámci OP AT-CZ celk. náklady projektu: 602 330 Kč (23 347 EUR) čas. harmonogram: 1. 2. 2012 – 30. 11. 2012 7.4.2017
Vysočina fandí kultuře - propagace Vysočina Tourism, příspěvková organizace Vysočina fandí kultuře - propagace 7.4.2017
Partnerství v projektech Vysočina Tourism, příspěvková organizace Partnerství v projektech Vzdělávací programy pro udržitelný rozvoj malých a středních firem v oblasti služeb cestovního ruchu předkladatel projektu: Institut pro trénink pohostinnosti OPVK, globální grant 3.2 celk. náklady: 2,98 mil. Kč čas. harmonogram: 2011 - 2012 7.4.2017
Partnerství v projektech Vysočina Tourism, příspěvková organizace Partnerství v projektech Významné turistické akce a cíle východní části České republiky předkladatel projektu: Centrála cestovního ruchu Východní Moravy IOP celk. náklady: 10 mil. Kč čas. harmonogram: 2011 – 2012 incoming (DE,AT,PL,SLK,IT) nadregionální produkty cestovního ruchu 7.4.2017
Turistické produkty (pobyty) na Vysočině Vysočina Tourism, příspěvková organizace Turistické produkty (pobyty) na Vysočině od r. 2010 (motivační semináře, osvěta, koordinace, sběr podkladů, vydání publikací a jejich distribuce, prezentace na turistickém portále, spolupráce s CK) 2011 2012 7.4.2017
Další aktivity Vysočina Tourism, příspěvková organizace kontinuální spolupráce s agenturou CzechTourism fam/press tripy Křížem krážem Vysočinou na kole inzerce členství v AOCR zasílání novinek na info@vysocinatourism.cz 7.4.2017
Děkuji za pozornost! Vysočina Tourism, příspěvková organizace Tomáš Čihák Vysočina Tourism, příspěvková organizace Věžní 26, 586 01 Jihlava tel.: 732 650 158 e-mail: tomas.cihak@vysocinatourism.cz www.vysocinatourism.cz www.region-vysocina.cz 7.4.2017