VIDEOPOHLEDNICE ZÁKLADNÍ ŠKOLA LETOHRAD, U DVORA U Dvora 745

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pořadové číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:VY_32_INOVACE_DUM51_20 Sada:VY_32_INOVACE_DUM51 Autor: Mgr. Jaroslav HASIL Ročník/předmět:6. –
Advertisements

Projekt Budu školákem Program pro předškoláky a jejich rodiče:
Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Grafické programy Zoner: využití na ZŠ
Tato prezentace podává základní informace o škole, o jejím technickém vybavení, o výuce a o školních akcích a aktivitách Informace o škole Vybavení.
Projekt uspěl při výběru v programu „Pomáháme lidem zlepšovat místo, kde žijí“ a byl podpořen Nadací VIA a Nadací České spořitelny částkou Kč.
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Interaktivní Evropa děti pro děti
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
Problémy spojené se zaváděním CLIL do škol:
Začátek … Městská knihovna Sedlčany 1. červen 2001 – otevření knihovny v nových prostorách červen 2003 – první schůzka partnerů, narození Lukáška Potřeba.
LLP Comenius Evropská jazyková cena Label Petr Chaluš.
Časová dotace:16 hodin měsíčně. možnost konzultace problémů souvisejících se speciálními vzdělávacími potřebami žáků vytváření podmínek pro integraci.
Regionální literatura ve venkovských knihovnách Přibližování historie regionu a vytváření vztahu k místu, kde žijeme.
Projekt Školy pro venkov Základní škola a mateřská škola Jaromíra Hlubíka Lipov.
ETwinning 19. října 2006 Jakub Černoch. Obsah co je to eTwinning co je to eTwinning národní podpůrné středisko národní podpůrné středisko charakteristika.
PROJEKT: Co nám přinesl tento projekt? 1) Exkurze a)do firem - interaktivní přenos informací do výuky (ZKL Hanušovice, a.s.; Ondřejovická strojírna,
TÝMOVÁ SBOROVNA LEKTOŘI: Mgr. Tomáš Habart, Mgr. Adéla Lábusová
MULTIKULTURNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŠANCE PRO EVROPU. PROJEKT V OBLASTI PODPORY PRIORITNÍ OSY 1.2 – ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI VE VZDĚLÁVÁNÍ VE ZLÍNSKÉM KRAJI PODÁNO 29.
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Fakulta prírodných vied Katedra environmentálneho manažérstva Klub ekologické výchovy, o.s. Praha Podmínky a.
Jako příklad uznávání neformálního vzdělávání Ing. Petra Nakládalová, ČNA Mládež YOUTHPASS.
EU peníze středním školám
Studentské sdružení Jiří Hošek & Martin Haltmar IČO:
COMENIUS FIT FÜR EUROPA ZŠ Mendelova, Karviná, Česká republika ZŠ Hurbanova, Martin, Slovensko Lucas-Cranach-Schule, Gotha, Německo.
TRNKOVÁ STEZKA Představení projektu. Trnková stezka obecně Předmětem projektu je rozvoj a propagace „Trnkové stezky“, specifického turistického produktu,
YOUTHPASS Akce 1.1 – Výměny mládeže (organizátorům)
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
Akademie třetího věku. 1.Základní kurz V průběhu 4 semestrů poznávání regionu poznávání regionu průřez historií od antiky po současnost průřez historií.
Projekt Romaňi Kereka – Romský kruh Knihovny města Ostravy
Základní škola a Mateřská škola, Podolí příspěvková organizace 1.
Národní konference eTwinning 28. – 30. dubna 2011 Praha Petr Chaluš.
Moderní vzdělávací portál Tomáš Tuček a Ondřej Martinek
PRŮBĚŽNÉ VÝSTUPY PROJEKTU Hrajeme si s řemesly CZ.1.07/1.1.06/ Operační program:Vzdělávání pro konkurenceschopnost Prioritní osa:Počáteční vzdělávání.
PAS MLÁDEŽE Akce 1.1 – Výměny mládeže (organizátorům)
Spolupráce střední školy se sociálními partnery Ing. Jiří DLAPAL.
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
Informační vvzdělávání v knihovnách Lída Švíková.
CZ / /0003 Digitalizace – digitální vysílání jako nová technologie a nový trh Hermes o.s. Czech Digital Group, Newton College Jan Vávra,
ETWINNING & COMENIUS PROJEKTY SPOLUPRÁCE NA DÁLKU.
CZ / /0012 Zavedení nových technologií a postupů do praxe Milan Havel ČVUT, SZZPLS Milan Havel, tel
CZ / /0395 EuroChamber Praha Žadatel:Hospodářská komora hlavního města Prahy Partner: ČBL Komora Kontaktní osoba: Jan Hauser, tel:
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v JMK Integrovaná střední škola Sokolnice Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.00/
Projekt ROSTISLAV - Routes and Stories of Slavs Slovácké muzeum v Uherském Hradišti.
METODICKÝ SEMINÁŘ ETWINNING 2. eTwinning eTwinning Partnerství škol v Evropě Projekty spolupráce na dálku Komunita evropský škol.
METODICKÝ SEMINÁŘ ETWINNING 2. eTwinning eTwinning Partnerství škol v Evropě Projekty spolupráce na dálku Komunita evropský škol.
Personální strategie mezinárodní firmy
EVVO aktivity pro školy
WOSA – výchovou a vzděláváním k občanské společnosti, reg. čís. CZ.1.07/1.1.32/ Žadatel: Sdružení obcí Sedlčanska Projektový manažer:Štěpánka Barešová.
 program „Začít spolu“ (Step by Step) je realizován ve více než 30 zemích  v ČR od 1994 v MŠ, 1996 v ZŠ  pedagogický přístup orientovaný na dítě 
OBČANSKÁ NAUKA ZÁKLADY SPOLEČENSKÝCH VĚD. Základní informace předmět se vyučuje na nižším i vyšším gymnáziu na vyšším gymnáziu možnost volby semináře.
ZŠ ZACHAR, Kroměříž Z D R A V Á Š K O L A.  Prostředí školy  Věcné  Sociální  Organizační  Zdravé učení  Smysluplnost  Možnost výběru, přiměřenost.
Přechod žáka ze ZŠ na SŠ SPŠ Ostrov Stručný program setkání 7:30-8:30  příprava ve třídách (otázky pro diskusi, vyzvednutí prac.oděvů, poučení.
Bečov nad Teplou 23. září Charakteristika města 1399 městská práva V současnosti cca 1000 obyvatel Poloha na spojnici lázeňských měst Karlovy Vary.
KLÍČ Klíčové kompetence v počátečním vzdělávání Barbara Čechová Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
Využití ICT ve výuce jazyků. CílCíl Cílem školení je seznámit se s možností využití ICT ve výuce anglického jazyka. Důraz je kladen na osvojení a praktické.
Vít Richter (využití podkladů kol. P. Mazáčové a L. Nivnické)
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_1F Škola:
JOSEFOV (PRAHA) - městská čtvrť obklopená Starým Městem, pojmenovaná
Rozvoj výuky cizích jazyků
Pedagogická knihovna J. A. Komenského
Název: VY_32_INOVACE_ICT_5B_12 Škola:
MAP rozvoje vzdělávání v ORP Kralupy nad Vltavou
Židovské město v Praze.
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Školní vzdělávací program
Financování digitálního vzdělávání z OP VVV
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PRAHA 7 Strossmayerovo nám. 4
Transkript prezentace:

VIDEOPOHLEDNICE ZÁKLADNÍ ŠKOLA LETOHRAD, U DVORA U Dvora 745 tel. 465 676 361 fax: 465 676 369 IČO: 00856452 e-mail: zsudvora@zsudvora.cz

Plánování a zajištění podmínek

Roční projekt na šk.r. 2005 - 2006 1. etapa: září - prosinec 2005 2 videopohlednice v rozsahu 15 - 30 min. přípravná část - 2 měsíce vlastní realizace - 2 měsíce 2. etapa: leden - červen 2006 Zapojené předměty v 7., 8. a 9. ročnících společensko - vědní seminář etika literární seminář seminář informatiky seminář elektrotechniky konverzace v anglickém jazyce

Navrhovaná témata historie a současnost našeho regionu a státu problematika národnostních menšin ekologie zvyky, obyčeje a kulturní život regionu naše škola a město chráněné krajinné oblasti památná místa

Cíle videopohlednic

SPOLEČNÉ CÍLE OBOU VIDEOPOHLEDNIC aktivní mezinárodní spolupráce a snaha o integraci školy do Evropy skupinová práce a rozvoj mezipředmětových vztahů zpracovávání informací práce s IC technologiemi práce s digitální kamerou a digitálním fotoaparátem ovládání softwaru potřebného pro zpracování videozáznamů a softwaru pro úpravu digitálních fotografií motivace k další práci propagace školy v regionu a EU rozšíření jazykových dovedností získání grantu pro vybavení učebny sloužící k realizaci projektu

DÍLČÍ CÍLE VIDEOPOHLEDNIC ŽIDOVSKÝ NÁROD V ČESKÉ HISTORII hlubší seznámení s židovskou problematikou v minulosti a současnosti tolerance odlišných tradic, kultur, náboženství LETOHRAD A ZŠ U DVORA pozitivní vztah k rodnému městu a škole posilování kladných mezilidských vztahů ve škole

Příprava a realizace projektu INFORMAČNÍ ZDROJE ZPRACOVÁNÍ ZÍSKANÝCH INFORMACÍ – TVORBA VIDEOPOHLEDNIC

INFORMAČNÍ ZDROJE Židovský národ v české historii

VÝUKA ( základní fakta – znaky, zvyky a tradice židovského náboženství )

PRÁCE S LITERATUROU ( rozbor článků )

INTERNET ( samostatné hledání informací a jejich prezentace ) Starý židovský hřbitov Byl založen v první polovině 15. století a spolu se Staronovou synagogou patří k nejvýznamnějším zachovalým památkám pražského Židovského města. Na hřbitově se pohřbívalo do roku 1787. Dnes se tam nachází téměř 12 000 náhrobních kamenů, avšak počet pochovaných byl jistě vyšší. Přesto jeho plocha nestačila a na místo se navážely další vrstvy zeminy. Předpokládá se, že na hřbitově se nachází několik pohřebních vrstev nad sebou … Maiselova synagoga  Maiselova synagoga byla vybudována v letech 1590 - 1592 primasem Židovského města Mordechajem Maiselem, který financoval rozsáhlou renesanční přestavbu ghetta. Staviteli jeho synagogy byli Josef Wahl a Juda Goldsmied de Herz.. V současné době Maiselova synagoga slouží jako výstavní prostor …

VIDEOZÁZNAMY INTERAKTIVNÍCH PROGRAMŮ ORGANIZOVANÝCH VÝCHOVNĚ VZDĚLÁVACÍM CENTREM V PRAZE

PÍSEMNÉ MATERIÁLY VYTVOŘENÉ DĚTMI BĚHEM ÚČASTI NA INTERAKTIVNÍCH PROGRAMECH ORGANIZOVANÝCH VÝCHOVNĚ VZDĚLÁVACÍM CENTREM V PRAZE

ZPRACOVÁNÍ ZÍSKANÝCH INFORMACÍ – TVORBA VIDEOPOHLEDNIC

tvorba vlastních materiálů tvorba, úprava a vkládání digitálních fotografií sestřih videozáznamů tvorba komentáře anglický překlad komentáře vkládání anglických titulků vkládání hudby tvorba obalů na DVD

TVORBA VLASTNÍCH MATERIÁLŮ

TVORBA A ÚPRAVA DIGITÁLNÍCH FOTOGRAFIÍ

ŽIDÉ ukázka výsledného videozáznamu

LETOHRAD A ZŠ U DVORA ukázka výsledného videozáznamu

Studentské výstupy videopohlednice obaly na DVD digitální fotografie projekty sloužící jako podklady pro tvorbu videopohlednic a pro celoškolní soutěž vědomostní soutěž pro celou ZŠ U Dvora korespondence s pamětnicí holocaustu

OBALY NA DVD

Použité technologie internet scanner digitální fotoaparát digitální videokamera software Pinnacle Studio

Pohled žáků motivace k práci s IC technologiemi zájem o projektové vyučování a konkrétní témata snaha prezentovat se v zahraničí aktivní spolupráce se zahraničními školami

Pohled učitelů aktivní zapojení všech žáků podpora individuálních zájmů žáků obohacení a prohloubení obsahu jednotlivých předmětů

Rozvoj kompetencí a evaluace zahrnutí projektu do rámcového plánu školy podpora myšlenky „otevřená škola“ zapojení se do programu eTwinning zapojení přibližně 100 žáků ( 12 - 15 let ) a 6 učitelů volitelných předmětů

Představy versus realita volba přiměřených cílů flexibilita žáků při realizaci projektu pozitivní přístup žáků

Zhodnocení projektu osvojení si práce s potřebnými technologiemi vytvoření videopohlednic a dalších výstupů rozvoj spolupráce mezi žáky zapojenými do projektu reakce žáků a učitelů zahraničních škol navázání komunikace mezi našimi a zahraničními žáky navázání partnerství s řeckou školou na portálu eTwinning

Mgr. Eva Večeřílková a Mgr. Alena Boháčová Zpracovaly:

KONEC PREZENTACE