Konference Pneu & Business 2014

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
LAO - průmyslové systémy s.r.o.
Advertisements

Co s trhem SBS aneb trh SBS je trh jako každý jiný
BMT Spedition s.r.o. Aeroflot Cargo Generální prodení agent
Printforum 2011 Přednáška Technologická přeměna – a důsledky pro tiskárny Prof. Dr. Thomas Helbig Poradce podniků v polygrafickém průmyslu
Multichannel – partnerské řešení pro malé trhy Konference multichannel marketing & sales POPRON MÉDIA s.r.o. - Office Park Nové Butovice.
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Komenský by se radoval aneb škola hrou
Nadpis Lexikon úspěšného podnikání aneb Jak rozjet svou firmu Jana Merunková.
Personální managament
Ww Česko Marocká Smíšená Obchodní Komora
BI, e-commerce Ing. Jiří Šilhán. Úroveň informatiky.
1ORE-institut, o.p.s. Smart administration v cestovním ruchu Projekt MMR ČR „Školení a vzdělávání pracovníků v cestovním ruchu“ CZ / /0002.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
INTEGROVANÉ INŽENÝRSTVÍ V ŘÍZENÍ PRŮMYSLOVÝCH PODNIKŮ 13. konferenci v rámci cyklu: Při příležitosti konání MSV Brno v Kongresovém centru Pořádají
Elektronické služby v znalostnej spoločnosti, , Zvolen Koordinace a spolupráce – úloha Asociace knihoven vysokých škol ČR Barbora Ramajzlová.
Člen skupiny HVB Group E- HVB Bank Petra Slabá, HVB Bank Czech Republic a.s. Lucie Melicharová, learn2grow s.r.o.
DRMS Forum září 2009 DRMS FORUM 2009 Brno 7. září 2009.
Pneu & Business 2014 AUDITY PNEUSERVISŮ Michal Krátký 10. září 2014.
Customer Relationship Management Řízení vztahů se zákazníky.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 13. května 2014.
Podíl členů České hutnické společnosti na inovačních procesech v podnicích Ing. Jaroslav Pindor, Ph.D. Předseda České hutnické společnosti Dne
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Přeskočte standardy v monitoringu! GX SOLUTIONS, a.s., organizační složka V oblouku 114, Čestlice, Říčany u Prahy
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Naše média = Vaše B2B řešení. Tištěná média pro efektivní komunikaci „business-to-business“  Pneu revue  FLEET firemní automobily  Truck & Business.
ALD Automotive Fleet Awards 2015 Hankook Firemní auto roku 2015
Prodejní dovednosti pro společnost Chodura Konkurenceschopnost a kvalita - cesta k úspěchu zemědělského podniku.
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
Inovace výuky ve vazbě na požadavky Mezinárodních výukových standardů doc. Ing. Marie Pospíšilová,CSc. SVŠES.
FIKTIVNÍ FIRMY PRO 50+ Prezentace pro nábor do II. Fáze projektu
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Servis 24, spol. s r.o. – partner akce: Truck Business Day , Brno Ing. Marian Nekula Výkonný ředitel.
Konference PNEU & BUSINESS 2014 Ezop, rybáři a (naše) budoucnost …. Golf & Spa Resort Kunětická hora
ŘÍZENÍ RETAILINGOVÉ FIRMY
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 č. materiálu: VY_32_INOVACE_PEK248.
Management v zemích východní Evropy a Ruska PEF MZLU v Brně Ústav marketingu a obchodu Ústav managementu Autor prezentace: Ing. Zuzana Tománková Řešitelský.
Komunikační platforma TRUCK & BUSINESS. Co je to? Systém komunikačních médií a nástrojů pro informační a komerční podporu odvětví silniční autodopravy.
Komunikační platforma PNEU REVUE. Co je to? Systém komunikačních médií a nástrojů pro informační a komerční podporu odvětví prodeje a servisu pneumatik.
Komunikační platforma FLEET firemní automobily. Co je to? Systém komunikačních médií a nástrojů pro informační a komerční podporu správy a řízení vozových.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Servisní koncepty Meteor – Trost Řešení pro firemní vozové parky
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
GfK GroupINCOMA ConsultFórum českého stavebnictví April , Hotel President Fórum českého stavebnictví 2007.
R VY a Aplikovaná informatika Aplikovaná informatika Prezentace studijních oborů 2013.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP “ ve složení: Ing. Jahn Martin,
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Dotazníkový průzkum ARZ Petr Chroust.
Česká exportní banka Ing. Karel Bureš předseda představenstva a generální ředitel Business Den Ruské federace 30. září 2014 Aktuální možnosti financování.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Co je... Tour de Fleet 2017 je celostátní turné eventů zaměřených na informační a komerční podporu odvětví pořizování správy a řízení vozových parků firem.
Komunikační platforma TRUCK & BUSINESS
Komunikační platforma PNEU REVUE
MARKETING Přednáška P
ALD Automotive Fleet Awards 2017 Firemní auto roku 2017
ALD Automotive Fleet Awards 2017 Hankook Firemní auto roku 2017
Prezentace obchodního plánu
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

Konference Pneu & Business 2014 Vítáme Vás 10. září 2014 Golf & Spa resort Kunětická hora

Představujeme se Michal Frýda - Club 91, s.r.o. Zdeněk Picek - Aclivia s.r.o. Jan Říha - moderátor Martin Mensa - Pneu revue

První číslo Pneu revue vyšlo v říjnu 1995 19 let Pneu revue První číslo Pneu revue vyšlo v říjnu 1995

Časopis o pneumatikách? Ano, ale hlavně o byznysu s nimi Oborový časopis typu „business-to-business“ pro obchod s pneumatikami, pneuservis a aftermarket

Nejen časopis, ale kompletní komunikační platforma: tištěný magazín internet elektronické newslettery Facebook

Konference Pneu & Business 2014 Celostátní setkání lidí pneuservisní branže

Děkujeme Vám za účast na konferenci! Svou účastí dáváte najevo aktivní a tvůrčí přístup při řešení problémů své profese

Děkujeme partnerům konference

Konference Pneu & Business 2014 Ing. Zdeněk Picek, Aclivia, s.r.o, Ostrava (10,00 – 10,40) „Přežít, vyžít, dožít, nebo… PROSPEROVAT?“ Aktuální problémy podnikání v odvětví prodeje a servisu pneumatik a jak je účinně řešit Jindřich Šafránek, Pneu Šafránek, s.r.o, Praha (10,40 – 11,00) Můj podnikatelský příběh. Co mi dalo a co mi vzalo podnikání. A proč se snažím hledět dál než za hranice svého „dvorku“ Jarro F Kaplan (11,00 – 11,20) Výrobce a dealer. Na jedné lodi, nebo v jednom ringu? Dá se vypěstovat loajalita ke značce? Ing. Aleš Osmančík, B2B Europe s.r.o., Ostrava (11,20 – 11,40) Nové trendy a koncepty obchodování v pneubranži. Tradiční model a jiné obchodní přístupy v B2B segmentu. Jak e-business ovlivňuje vývoj a současnou situaci pneuservisních prodejních míst Ing. Jan Mulač, Pirelli Tyre (Suisse) S.A. – Czech, organizační složka (11,40 – 12,00) Český trh pneumatik od 90. let po současnost. Od komunikace faxem až po e-business Jiří Slezák, MINTZBERGER, s.r.o., Brno (12,00 – 12,20) Prodej firmy – kdy je k němu důvod a jak dosáhnout toho, aby byl „třešničkou na dortu“ úspěšného podnikatelského procesu Simeon Nezbeda, DD PNEU s.r.o., Moravská Nová Ves (12,20 – 12,40) TPMS-EXPERTI, příležitost k prestiži a prosperitě!

Konference Pneu & Business 2014 Oběd Přejeme Vám dobrou chuť!

Konference Pneu & Business 2014 Mgr. Petr Baar, AM PNEU s.r.o. (13,40 – 14,00) 4 kroky k úspěchu. Proč některé pneuservisy PROSPERUJÍ a jiné PŘEŽÍVAJÍ? Alan Šíma, manažer pro klíčové zákazníky, AD TECHNIK, s.r.o. (14,00 – 14,20) Mnoho servisů, značkových i nezávislých, hledá nové příležitosti a nové služby. Zde je jedna z nich Ing. Jiří Kyselák, AD TECHNIK s.r.o. (14,20 – 14,40) Hunter Revolution Petr Chvojka, marketingový ředitel a člen představenstva, GPD, a.s. (14,40 – 15,00) Franšíza v pneumatikách – jak se stát partnerem, ne otrokem Ing. Michal Krátký, AZ Mobility, s.r.o. (15,00 – 15,20) Audity pneuservisů aneb Pneuservisy očima operativního leasingu Milan Dygrýn, manažer autobusové dopravy, ICOM transport a.s. (15,20 – 15,40) „Přežít, vyžít, dožít, nebo… PROSPEROVAT?“ Ale jde o to, umět prosperovat dlouhodobě Ing. Peter Škoda, Operation Director, LeasePlan Česká republika, s.r.o. (15,40 – 16,00) Naše zkušenosti s gumaři. Co očekáváme a jak naše očekávání dodavatelé naplňují Martin Mensa, Zdeněk Picek, Jan Říha (16:00) Shrnutí, rozloučení

Vítáme slovenskou verzi Pneu revue Ján Keder, Peter Krč Autobusiness Media Bratislava

ШИНА плюс - Pneu revue na Ukrajině Igor Chomčuk Žitomir, Ukrajina

Konference Pneu & Business 2014 Děkujeme za pozornost