Obsah Úvod Novinky v oblasti služby CarNet Výhody řešení systému měření paliva Inovace jednotky CarNet, i SW Nová jednotka CarNet Nový pilotní projekt SGS Představení nového Callcentra SGS
Jak CarNet funguje? - Získání informace → přenos informace přes GSM → centrální systém GPS centrum SGS → zákazník
Jednotka CarNet
Umístění antény typ antény, vhodné umístění protahování kabelů zajištění SMB konektoru u jednotky
Snížení provozních nákladů o 10 % - 30 % Vedení agendy – generování knihy jízd Monitoring polohy vozidla, okamžitá informace o poloze vozidla Okamžitý zásah pří odcizení vozidla přes pult centrální ochrany Návratnost investice za 2 – 4 měsíce Sleva na havarijním pojistném až 20 %
Co CarNet umožňuje? – sledování vozidel aktuální poloha kniha jízd historie tras stav PHM v nádrži nákladních vozidel i menších dodávek čerpání paliva import dat o tankování z platebních karet statistika provozu vozidla (soukromé, služební, ujeté km, přestávky) archivace dat grafické animace tras do mapových podkladů identifikace řidiče mapové podklady na úroveň ulic
Jak vypadá kniha jízd
Animace tras
Bezkontaktní identifikace řidiče Možnost objednání jednotek s identifikací RFID čipy Okamžitá identifikace řidiče Zvuková signalizace pro provedení identifikace V momentě neidentifikované jízdy – SMS na zadané tel. číslo
CarNet internetové řešení? - stálá dostupnost informací přes internet - přístup není omezen na konkrétní PC - vstup do aplikace je zabezpečený heslem a uživatelským jménem - možnost nastavit různě omezené uživatelské účty - neomezená archivace dat - automatická aktualizace internetového řešení - mapové podklady Evropy na úroveň ulic - vzdálený dohled funkčnosti systému
Novinky Systém měření paliva pomocí stávajícího plováku Cena od 8 500,- Měření paliva externím plovákem Cena od 11 500,- Měření motohodin z nominálních otáček motoru Měření aktuálních otáček motoru Měření teploty v nákladovém prostoru Dveřní kontakt 12
Výhody řešení Jednoduchá montáž a nízké pořizovací náklady v případě interního hladinoměru Systém přenáší informace o stavu hladiny i během jízdy Možnost instalace na všechny vozidla a stroje, které disponují vlastním měřením paliva, (v některých případech totiž nešlo na dané sledování použít původní způsob měření paliva) Pomocí interních plováků vhodné zvláště pro malé dodávky a osobní auta (žádné vrtání do nádrže) Možná instalace do vozidla s i vícero nádržemi Osazení vozidla tímto systémem nelze nijak rozpoznat Měření motohodin pro kontrolu garančních prohlídek strojů Měření otáček 13
Výstupy systému pro dohledání spotřeby pohonných hmot 14
Běžný úbytek PHM během jízdy s tankováním 15
Případová studie – krádež 5l nafty, napojení na stávající hladinoměr 16
Technické novinky CarNetu Nový způsob měření veličin ve vozidle – FuelTrack PHM – interní nebo externí plovák – 2x Teplota nákladového prostoru – 2x Otáčky motoru, motohodiny, exporty podezřelých úbytků Binární vstupy, např. práce stroje, dveřní snímače, sedací kontakty, … Připojení na CAN / FMS Snímané veličiny v závislosti na typu vozidla (počet km, stav PHM,…) 2Q 2009 17
Technické novinky CarNetu Inovace SW Slučování / rozdělování jízd Cestovní příkazy Zobrazení SLEEP stavu jednotky Google maps, 2Q 2009 Možnost hromadné aktuální pozice vozidel (všech vozidel najednou) 18
Technické novinky CarNetu Terminál pro řidiče Vkládání dat o jízdě Komunikace s dispečerem Navigace GARMIN Vkládání tankování Vkládání POI, nastavení cíle cesty 19
Nová vozidlová jednotka Integrace funkcionalit přímo do jednotky Baterie, 3D senzor pohybu, CAN/FMS, měření paliva interní GSM anténa RFID / Dalas identifikace volitelně Bluetooth výrazné snížení spotřeby možnost rozšíření HW o specifické požadavky zákazníka iCall ready 3Q 2009 20
Nový projekt společnosti SGS, a.s. Firma SGS v rámci pilotního projektu vyvíjí novou službu monitoring osob, kterou uvede na trh v průběhu tohoto roku. Tato služba spočívá v mobilní jednotce kombinující GPS a GSM moduly, včetně zabudovaného pohybového čidla. Jednotka monitoruje pohyb osob on-line. 21
Sledování trasy 22
Novinky v poprodejní péči pro rok 2009 Inovace technologií využívaných technickou podporou Carnet Zcela nový systém řízení a monitoring činností call centra Zvýšení kvality hovorů a zrychlení reakcí na požadavky Realizátorem společnost Nextira One Czech
Rozšíření technické podpory CarNet Nové oddělení implementace Podpora pro VIP zákazníka Prezentace, školení, instalace, podpora prodejních aktivit Možnost přidělení jednotlivým zákazníkům jako expert consultant Možnost přidělení senior consultant (z technické podpory CarNet)
DĚKUJI ZA POZORNOST