Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – www.fimart.cz 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Městská knihovna Ústí nad Orlicí
Advertisements

Tvorba webových stránek
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Propagace a reklama na facebooku
Pavla Chlebounová 3MA381. Webové stránky Internetový obchod Internetová reklama Tištěná propagace.
Webové nástroje, komunikace
Technologie pro publikování na webu 1 Cvičení 3 Nadpisy a základní formátovací elementy.
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
SEO pro novou firmu Bartošová Lenka 3MA
Optimalizace online prezentací v závislosti na vlastnostech produktů David Novák.
Oborová brána TECH, tech.jib.cztech.jib.cz specifika, silné a slabé stránky oborové brány: velké množství zapojených zdrojů – knihoven i databází s přístupem.
Jan Kolář, Ph.D. propagace a popularizace vědy Internetové stránky pro veřejnost: jak na ně ve výzkumných institucích? zkušenosti z Ústavu experimentální.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
10 častých chyb online marketingu. 1. Konverzní tlačítka
a aktuální trendy v činnosti realitního portálu HyperReality.cz
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.18/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
Představujeme službu Samepage
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
WWW stránky – Struktura, adresování, hosting Mgr. Lenka Švancarová.
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
Profesní organizace, nadace a neziskové organizace.
Návrh a tvorba WWW Přednáška 1
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
VUFind aneb jak mít webový OPAC méně ošklivý Pavla Švástová Moravská zemská knihovna Konference knihovny současnosti 2011.
Historické fondy VKOL - ukázky
Manažerské informační systémy Ing. Dagmar Řešetková
Mgr. Rostislav Krušinský VĚDECKÁ KNIHOVNA V OLOMOUCI Služba EOD - Elektronické knihy na objednávku.
Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné.
Moderní vzdělávací portál Tomáš Tuček a Ondřej Martinek
Aktualizace obsahu a redakční systémy Miroslav Knápek PAREXPO.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
Oborová brána TECH tech.jib.cz Seminář „Okna oborů dokořán! Proč a jak využívat oborové brány & jak dál v CPK? “ Praha, NTK PhDr. Lenka Hvězdová.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
110 let služby české historické obci Projekt Bibliografie dějin Českých zemí Věra Hanelová INFORUM ročník mezinárodní konference o profesionálních.
Portál - kultura a historie Prahy Ivan Seyček Miroslav Váňa Lada Králová Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS Portál – kultura.
WWW stránky – Úvod Mgr. Lenka Švancarová.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
ÚVODNÍ SHROMÁŽDĚNÍ STUDENTŮ PRVNÍCH ROČNÍKŮ FPE. VÍTEJTE NA FPE.
Macron Software, spol. s r.o. Nad Petruskou 1, Praha 2, Czech Republic,
Internet – služby Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Moderní zdroj statistických informací.
LUKÁŠ KRINCVAJ Prezentace a popularizace našich výsledků na webové stránce Lukáš Krincvaj13.6.ATLAS seminář.
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
-Seznámení s webem : -Projití různých částí webu -Závěr.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Nové stránky vytvořeny v rámci realizace projektu Moderní a efektivně řízená obec Dolní Břežany s reg. č. projektu CZ.1.04/4.1./
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
© KAM po Česku.  200 ks oboustranných materiálů (A3)  50 ks oboustranných materiálu (A4)  200 ks vizitek IC  2 samolepky s QR kódem  200 ks lístkových.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
EU peníze školám Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu Inovace školství Šablona - název Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Webové stránky města Fulnek Webpadára 2013
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
Zahradnická fakulta v Lednici S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 23. – 25. dubna 2008 S 4 U – Seminář o Univerzitním informačním systému.
SEO konzultant 3 pilíře úspěchu SEO pro B2B v praxi Sova Konference,
Návrh a tvorba WWW Cvičení 1 HTML 5. Pracovní prostředí Vývojové prostředí NetBeans ( Webový server Apache (
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Inf Tvorba webu – struktura webu. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Anotace Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru M/01 PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu Informační a komunikační technologie, inovuje.
Zkušenosti s tvorbou a využíváním nového webu v MVK ve Vsetíně
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové služby – Redakční systém Číslo DUM: III/2/VT/2/2/40 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika.
Poslouchat ženy se vyplatí
Historické fondy VKOL - ukázky
Tvorba webových stránek – registrace domény
Atraktivní zaměstnavatel
Přehled o esperantu v českých médiích
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové služby – Disk Google Číslo DUM: III/2/VT/2/2/36 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická.
Transkript prezentace:

Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu Jeden svět 2009 v Tanvaldě (  Deelay.cz – lifestyle magazín pro mladé (  Obchodní akademie Tanvald (  On-line aktivity  Profil společnosti na komunitním serveru Facebook (odkaz)odkaz  Registrace do katalogu firem (odkaz)odkaz  Statistika návštěvnosti (zdroj: měření Google Analytics)  Počet návštěv za celé období:  Průměr zobrazených stránek na jednoho uživatele: 5, 29  Průměrný čas strávený na webu: 3 min. 40. sek.

Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 2. Zpracování webu (design+kód)  Designové řešení  Použity atraktivní a veselé barvy, doplněny o svěží grafické prvky  Cílem designu je představit FimArt, o. s. jako mladou a kreativní společnost  Struktura a obsah webu  Na úvodní stránce aktuality (tiskové zprávy, nové fotogalerie…)  Hlavní menu s odkazy na hlavní informace o společnosti  Vedlejší menu s odkazy na doplňkové informace a služby  Technické provedení  Kód validní dle standardů W3C (HTML 4.01 Strict, CSS level 2.1)HTML 4.01 StrictCSS level 2.1  Použit redakční systém RS 2, hostováno u společnosti Hosting BlueBoardRS 2Hosting BlueBoard

Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 3. Cíle webu  Prodej výrobků  Díky webu se nám ozvalo několik zákazníků se zájmem o naše výrobky  Naši zákazníci měli možnost prohlédnout si výrobky, zjistit jejich ceny…  Informace pro veřejnost  Pravidelné informace o dění ve společnosti, o nových kolekcích…  Informace o spolupráci s jinými subjekty a charitativních akcích  Informace pro média  Pravidelně vydávané tiskové zprávy, fotografie a dokumenty ke stažení  Interakce se zákazníky  Komunikace prostřednictvím návštěvní knihy, u…  Naše SEO úspěchy  Klíčové slovo studentská společnost - 1. na Seznam.cz a Live.com, 2. na Google.comSeznam.czLive.comGoogle.com