Telephone-based Presales Technical Support Peter Rus
Technická podpora pro prodejní aktivity V lokálním jazyce od února 2006 Technické otázky na všechny Microsoft produkty Včetně Microsoft Dynamics! Například: Porovnání vlastností mezi různými verzemi produktů Podpora při konkurenčních situacích Nekomplexní licenční otázky Neomezený počet (telefon, nebo ) Může použít každý zaměstnanec kvalifikovaného partnera Bezplatné použití
Jednoduchý cyklus prodeje Obchodní aktivity Příležitost Nasazení Podepsaná objednávka Běžné použití Pilot
Příklady otázek z nedávné minulosti Je možný upgrade z demoverze SQL 2005 na plný produkt? Na jakých platformách bude podporován Exchange 2007? Prosím, zašlete nám návod na nastavení velikosti cache v ISA Je možné přesunout OWA ze SBS 2003 na jiný server? Jaké jsou novinky ohledně diskových kvót v R2? Je k dispozici nějaká reference na instalaci Dynamics Navision ve výrobě léčiv? Jaké CALy jsou potřeba pro Terminal Server mimo doménové prostředí? Máme technický problém v našem testovacím Dynamics CRM prostředí, nemůžeme přidat klienta. Jak argumentovat pro Exchange 2007 proti Sendmailu? Zákazník má řešení postavené na Linuxu. Jak ho přesvědčit o výhodách platformy Microsoft?
Kdo může službu použít? Gold Certified partneři Certified partneři OEM System Builder Je potřeba se zaregistrovat (službu lze použít po 3 pracovních dnech od registrace) Pracovní dny 8:30 – 17:30 Telefon: (volba 2 -> volba 1/2 -> volba 6)