Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Název projektu školyInovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka Šablona III/2Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT SADA č. VII Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA VII_Čj, DUM 7 Vzdělávací oblast: Český jazyk Vzdělávací obor: Český jazyk
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Název: Věta Autor: Mgr. Martina Burgetová Stručná anotace: Pracovní listy určené pro žáky 2.ročníku. Cílem je procvičení učiva“ Práce s větou“ - Dělení věty na slova, doplňování do vět, skládání věty ze slov. Metodické zhodnocení: Žáci si formou pracovních listů s úkoly procvičili probrané učivo o větě. Odpilotováno dne ve třídě 2.C.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Věta do Tomáš písku spadl mušličky Anička malé sbírá pláži Děti na byly Artur pěkný hrad postavil 1. V obláčcích máš napsaná slova. Umíš z nich sestavit věty?
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová 2. Svislými čarami odděl slova ve větách. Za každou větou napiš správný počet slov. Lenkavyhrálazávod. ___________. Tatínekbudemítnarozeniny. ___________. Kotěsihrálosbílýmklubíčkem. __________. Mámehodinupočítačů. __________. Dnespůjdemedokinanapohádku. _________.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová 3. Doplň věty s použitím těchto slov. ( námořníci, loď, přístavu, plachetnice, majáku, kotvu) Lodi s plachtami se říká ___________. Lidé, kteří pracují na lodích, jsou ___________. Lodě kotví v __________. V noci se lodě orientují podle __________. Když loď zastaví, námořníci spouštějí _________. Jeden námořník pozval děti na _________.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová 4. Umíš sestavit z barevných slov věty? Řekni je celé třídě. Táta čte noviny Martin medaile vyhrál na se Děvčata opalují pláži Pečeme velký dort
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Věta Tomáš spadl do písku Anička sbírá malé mušličky Děti byly na pláži Artur postavil pěkný hrad 1. V obláčcích máš napsaná slova. Umíš z nich sestavit věty? Řešení
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová 2. Svislými čarami odděl slova ve větách. Za každou větou napiš správný počet slov. Lenka/vyhrála/závod. ___________. Tatínek/bude/mít/narozeniny. ___________. Kotě/si/hrálo/s/bílým/klubíčkem. __________. Máme/hodinu/počítačů. __________. Dnes/půjdeme/do/kina/na/pohádku. _________
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová 3. Doplň věty s použitím těchto slov. ( námořníci, loď, přístavu, plachetnice, majáku, kotvu) Lodi s plachtami se říká plachetnice. Lidé, kteří pracují na lodích, jsou námořníci. Lodě kotví v přístavu. V noci se lodě orientují podle majáku. Když loď zastaví, námořníci spouštějí kotvu. Jeden námořník pozval děti na loď.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová 4. Umíš sestavit z barevných slov věty? Řekni je celé třídě. Táta čte noviny. Martin vyhrál medaile. Děvčata se opalují na pláži. Pečeme velký dort.