Hodiny a režim dne pro první třídu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
URČOVÁNÍ ČASU Prvouka 1. a 2. ročník Gabriela Mikulková 2011.
Advertisements

Practice with Numbers Answer the following questions in Czech. Remember to use the correct case of nouns after numbers. Vzor: Kolik minut má hodina?
ČLOVĚK A JEHO SVĚT ORIENTACE V ČASE Jana Štadlerová ZŠ Věšín.
Konverzace Které sporty hrajeme v každém ročním období?
Elektronická učebnice - I
NJ - konverzace Určování času.
ZLOMKY Kateřina Švajdová Miroslava Možná U1ST, 4. ročník.
Telling Time Write out each of the following time expressions in words. Vzor: 5:25 Je pět hodin a dvacet pět minut. *Taken from Lesson 7, pg. 89, ex. 7.
Expressions of Time Write out the following times in two different ways (whenever possible). Vzor: 1:30 am Je jedna hodina třicet minut. Je půl druhé.
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?.
Vypracovala: Mgr. Silvie Reitharová
Kolik to stojí?.
VY_32_INOVACE_ 05_ Lidé a čas Určování času (SADA ČÍSLO 2)
BĚŽÍ, BĚŽÍ, NEPOLEŽÍ, NEMÁ VŮZ ANI SÁNĚ, PŘECE NIKDY NEUSTANE.
Desetinná čísla 2.část.
Pracovní listy HODINY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Pozdravení dle aktuálního času v programovacím jazyku Ondřej Turek, 2A.
Lekce 4 čas.
NUMBERS- ČÍSLA Aj pro 3.-5.r.
ČAS – TIME (celé hodiny)
Znalostio zlomcích.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Opakování na 1.čtvrtletní písemnou práci
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
ICT M 5.R. Desetinná čísla
MATEMATIKA pro 1. třídu ZŠ
Poslechněme píseň: Buď na mě hodná. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Za předpokladu použití psacích potřeb
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_586_5TR_CJ Autor: Mgr. Leona Szabó 1.
* Číselné výrazy Matematika – 8. ročník *
ČAS – TIME (čtvrt, půl, tři čtvrtě, celá + minuty)
1⇨ nominativ of singular Jeden tisíc (m.) Jeden milion (m.) Jedna miliarda (f.) 2, 3, 4 ⇨ nominativ of plural Dva, tři, čtyři tisíce Dva, tři, čtyři miliony.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Šest čtyři pět tři osm deset sedm devět dvě jedna.
Zlomky – 5. ročník VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Pozor, čárka I..
ČAS – TIME (čtvrt, půl, tři čtvrtě, celá + minuty)
5. lekce.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Prvouka Ročník : 1.
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Jindřiška Tomášková Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_IV.MND4 Vytvořeno:12.
Molekuly a chemické sloučeniny. Vznik molekul H + H → H 2 + → Molekula je částice chemické látky, složená ze dvou nebo více sloučených atomů.
Proč se střídá den a noc.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Řády čísel– Matematika, 2.ročník
Části roku Mgr. Lenka Stará
AUTOR:Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_19_ URČOVÁNÍ ČASU
Sada 1 MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Jméno autora výukového materiálu
Autor: Mgr. Marie Hrbková Název: VY_32_INOVACE_5A13M3_Hodiny
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Pracovní listy HODINY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Autor: Mgr. Radana Marelová
VY_32_Inovace_ Části dne, čas Člověk a jeho svět 2.ročník
AUTOR: Mgr. Dobroslava Martínková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M3_12_Dělení
Zpracovala: Mgr. Jana Ottová
Budík VY_32_Inovace_13VR-2 Autor : Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Výpočty celku a části celku zadané zlomkem
Autor Mgr. Hana Drchotová Škola ZŠ Bor, Školní 440, Bor, Téma
AUTOR: Mgr. Jana Pulcová NÁZEV: VY_42_INOVACE_02_ČÍSLO A PROMĚNNÁ_26
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_M2_10
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Název: VY_52_INOVACE_PRV_01   Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_32_INOVACE_18_Hodiny 2
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Ingvortová Číslo
Transkript prezentace:

Hodiny a režim dne pro první třídu. Prezentace byla vytvořena v rámci projektu Podpora moderních forem výuky na ZŠ Libereckého kraje Hodiny a režim dne pro první třídu. Mgr. Lenka Zikmundová ZŠ Liberec, U Školy 222/6

Hodiny

I I I I I I I I I I I I I 12 1 11 2 10 9 3 8 4 5 7 6 Je dvanáct hodin. Je osm hodin. Kolik je hodin? I 12 I 1 11 I I I I 2 Je pět hodin. 10 I I I Je šest hodin. 9 3 8 4 5 7 Je jedenáct hodin. Je deset hodin. 6 Je devět hodin. Jsou čtyři hodiny. Jsou tři hodiny. Jsou dvě hodiny. Je sedm hodin. Je jedna hodina.

Režim dne

I 12 1 11 2 10 I 9 3 Ráno. 8 4 5 7 6 Je sedm hodin.

I 12 1 11 I 2 10 9 3 8 4 Ráno. 5 7 6 Je osm hodin.

I I 12 1 11 2 10 9 3 8 4 5 7 Dopoledne. 6 Je deset hodin.

I I 12 1 11 2 10 9 3 8 4 5 Poledne. 7 6 Je dvanáct hodin.

I I 12 1 11 2 10 9 3 8 4 5 Odpoledne. 7 6 Je jedna hodina.

I 12 1 11 I 2 10 9 3 8 4 5 7 Odpoledne. 6 Jsou tři hodiny.

I 12 1 11 2 10 I 9 3 8 4 5 Večer. 7 6 Je šest hodin.

I 12 1 11 2 10 I 9 3 8 4 Večer. 5 7 6 Je sedm hodin.

I 12 1 11 I 2 10 9 3 8 4 Večer. 5 7 6 Je osm hodin.

I I 12 1 11 2 10 9 3 8 4 Půlnoc. 5 7 6 Je dvanáct hodin v noci.

Co jsme se naučili?

Dokresli malou ručičku podle obrázků.. Kolik je hodin? I 12 1 11 2 10 I 9 3 Ráno. 8 4 5 7 6 Je sedm hodin.

I Dokresli malou ručičku podle obrázků.. Kolik je hodin? 12 1 11 I 2 10 9 3 8 4 Ráno. 5 7 6 Je osm hodin.

I I 12 1 11 2 10 9 3 8 4 5 7 6 Dopoledne. Je deset hodin. Dokresli malou ručičku podle obrázků. Kolik je hodin? I I 12 1 11 2 10 9 3 8 4 5 7 Dopoledne. 6 Je deset hodin.

I I 12 1 11 2 10 9 3 8 4 5 7 6 Poledne. Je dvanáct hodin. Dokresli malou ručičku podle obrázků.. Kolik je hodin? 12 1 11 2 10 9 3 8 4 5 Poledne. 7 6 Je dvanáct hodin.

I I 12 1 11 2 10 9 3 8 4 5 7 6 Odpoledne. Je jedna hodina. Dokresli malou ručičku podle obrázků. Kolik je hodin? I 12 1 11 2 10 9 3 8 4 5 Odpoledne. 7 6 Je jedna hodina.

I I 12 1 11 2 10 9 3 8 4 5 7 6 Odpoledne. Jsou tři hodiny. Dokresli malou ručičku podle obrázků. Kolik je hodin? 12 1 11 I 2 10 9 3 8 4 5 7 Odpoledne. 6 Jsou tři hodiny.

I Dokresli malou ručičku podle obrázků. Kolik je hodin? 12 1 11 2 10 I 9 3 8 4 5 Večer. 7 6 Je šest hodin.

I Dokresli malou ručičku podle obrázků. Kolik je hodin? 12 1 11 2 10 I 9 3 8 4 Večer. 5 7 6 Je sedm hodin.

Dokresli malou ručičku podle obrázků. Kolik je hodin? I 12 1 11 I 2 10 9 3 8 4 Večer. 5 7 6 Je osm hodin.

I I 12 1 11 2 10 9 3 8 4 5 7 6 Půlnoc. Je dvanáct hodin v noci. Dokresli malou ručičku podle obrázků. Kolik je hodin? I 12 1 11 2 10 9 3 8 4 Půlnoc. 5 7 6 Je dvanáct hodin v noci.