Název: Násobení čísly 10, 100 a v oboru

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název: Zápis slovních úloh
Advertisements

VY_32_INOVACE_434, 22. sada, Prvouka
Poznáš, kolik je právě hodin?
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Procenta Výpočet procentové části
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Učíme se počítat Matematika, 1. ročník VY_32_INOVACE_398, 20.sada, M2
Slovní úlohy o směsích (řešené lineární rovnicí o jedné neznámé)
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Převody jednotek délky objemu hmotnosti času
Pravý úhel, pravoúhlý trojúhelník Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Petrová. Materiál zpracován v rámci projektu.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_398_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová.
Rýsování rovnoběžek Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Petrová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace.
Kolik to stojí?.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_62_INOVACE_A1 – 31.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_62_INOVACE_A1 – 33.
VY_62_INOVACE_A1 – 28 Složené úrokování © Petr Špína 2012.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_62_INOVACE_A1 – 30.
Název školy: Svobodná základní škola,o. p. s
Procenta Výpočet počtu procent
Kdo chce být milionářem ?
Jednotky délky a jejich převody 5. ročník
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DESÍTEK DO 100
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
EU Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Irena Knoblochová. Materiál vznikl v rámci projektu EU peníze školám.
Slovní úlohy se zlomky a procenty
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
EU Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Irena Knoblochová. Materiál vznikl v rámci projektu EU peníze školám.
Mapa zájmu - plány.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Trojčlenka a procenta Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je.
VY_32_INOVACE_428, 22. sada, Prvouka
VY_32_INOVACE_40. A BEAR VY_32_INOVACE_40 AN ELEPHANT.
Titul - název Případný podtitul Sada č. X VY_32_INOVACE_X_01_nazev Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu CZ.1.07/1.4.00/ , „Modernizací výuky.
75.1 Násobení a dělení desetinných čísel deseti a stem
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
PROCENTA, ÚROKY 7. ročník.
Zuzana Ondrášová.
Hmotnostní zlomek převáděný na %
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_61.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
54.1 Pamětné násobení a dělení do
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: 32_01 Sada: 03 Ověření ve výuce: Matematika Datum:
55.1 Pamětné násobení a dělení (činitel x dělitel násobek čísla 10)
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Zaokrouhlování 5. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (7. – 12. úloha) VII. označení digitálního učebního materiálu:
vyjadřuje počet dílkůČITATEL vyjadřuje, na kolik dílků byl rozdělenJMENOVATEL zlomková čára.
Písemné násobení s nulou v činiteli
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_580_SLOVNÍ_ÚLOHY Téma: ŘEŠENÍ SLOVNÍCH ÚLOH.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
* Procenta kolem nás Matematika – 7. ročník *
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
VÝPOČET ZLOMKU Z CELKU.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_564_PÍSEMNÉ_NÁSOBENÍ_JEDN OCIFERNÝM_ČINITELEM.
Název: Dělení čísly 10, 100 a v oboru Oblast: VY_32_inovace_M45_07Autor: Mgr. Zdeňka Klzová Stručná anotace:prezentace pro čtvrtý ročník seznamuje.
39.1 Násobení a dělení mimo obor násobilek
Před, za, pod, nad aktivita
VY_III/2_inovace_14_Ovoce
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Transkript prezentace:

Název: Násobení čísly 10, 100 a 1 000 v oboru 10 000 Oblast: VY_32_inovace_M45_06 Autor: Mgr. Zdeňka Klzová Stručná anotace: prezentace pro čtvrtý ročník seznamuje žáky s principem pamětného násobení čísly 10, 100 a 1 000 v oboru do 10 000 na základě příkladů i slovních úloh Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Individualizace a inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost

Milé děti, dnes se naučíme násobit deseti, stem a tisícem. Budeme si vlastně hrát s nulami.

Dnes spolu půjdeme do kina Dnes spolu půjdeme do kina. Ukážeme si, že budeme umět spočítat, kolik zaplatí i hodně dětí za vstupné.

Jedna vstupenka na školní promítání stojí 20 Kč. Kolik korun zaplatí 10 dětí? Kolik korun zaplatí 100 dětí? Čím víc dětí, tím víc Kč zaplatí. 20 . 10 = 20 . 100 = Skupina 10 dětí zaplatí 200 Kč, 100 dětí zaplatí 2 000 Kč. 200 2 000

5 . 10 = 2 . 10 = 7 . 10 = 1 . 10 = 6 . 10 = 3 . 10 = 9 . 10 = 4 . 10 = 8 . 10 = 50 20 70 10 60 30 90 40 80 3 . 100 = 7 . 100 = 9 . 100 = 2 . 100 = 5 . 100 = 8 . 100 = 4 . 100 = 1 . 100 = 6 . 100 = 300 700 900 200 500 800 400 100 600 Když násobíme deseti, číslo opíšeme a připíšeme nulu. Když násobíme stem, číslo opět opíšeme, ale připíšeme nuly dvě. nulu. dvě nuly.

Když násobíme tisícem, číslo opíšeme a připíšeme tři nuly. Podobně počítáme při násobení 1 000. 3 . 1 000 = 8 . 1 000 = 10 . 1 000 = 3 000 8 000 10 000 Když násobíme tisícem, číslo opíšeme a připíšeme tři nuly. tři nuly.

Jedno vajíčko stojí 3 Kč. Kolik stojí jedno balení po 10 kusech? Kolik stojí 100 kusů vajec? A kolik stojí 1 000 kusů?

3 . 10 = 3 . 100 = 3 . 1 000 = 30 Balení deseti vajec stojí 30 Kč. 300 Sto kusů vajec stojí 300 Kč. 3 000 Tisíc kusů vajec stojí 3 000 Kč.

Co jsme se naučili? 2 . 1 = 2 . 1 = 2 . 1 = Vždy tedy opisujeme první číslo a za něj připíšeme tolik nul, kolik má druhý činitel. 00 000 2 00 000

Použité obrázky: Upraveno podle: OCAL. Number Animal Zero clip art. [cit. 2011-10-28]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW: <http://www.clker.com/clipart-number-animal-zero.html>. OCAL. Movie clip art. [cit. 2011-10-28]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW: <http://www.clker.com/clipart-movie-reel.html>. OCAL. Brown Egg clip art. [cit. 2011-10-28]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW: <http://www.clker.com/clipart-14097.html>. OCAL. Sunny Side Up clip art. [cit. 2011-10-28]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW: <http://www.clker.com/clipart-3086.html>.