Reagují fakulty připravující učitele na vznik RVP? Jana Coufalová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sebehodnotící zpráva oboru speciální pedagogika na PdF MU
Advertisements

Nové možnosti v gymnaziálním vzdělávání Martin Mach.
Dosavadní možnost studia učitelství Mgr. - odborné (s možností učitelské způsobilosti) – FF - učitelství (PdF, FTK, PřF)
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
Vlastní hodnocení školy
Hodnocení UJEP AK ČR Závěry a doporučení. Personální zajištění posilovat kvalifikační strukturu pracovišť - vytvořit realistické a kontrolovatelné plány.
STANDARD STUDIA k výkonu specializovaných činností Koordinace v oblasti informačních a komunikačních technologií.
Školní výchova ke zdravým stravovacím návykům dětí
ošetřovatelství a porodní asistence
Rada VŠ - Komise pro přípravu učitelů řešení problematiky strukturovaného studia učitelství - šetření na vysokých školách.
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci nabízí distanční kurz s e-learningovou podporou DISTANČNÍ MINIMUM.
Filozofické fakulty a příprava budoucích učitelů Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci Jiří Lach – děkan.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
RVP PV a jeho realizace v MŠ – předškolní vzdělávání v uplynulých 10 letech Zora Syslová.
Problémy vymezení hledisek kvality v přípravě učitelů pozitivní přínos určení a uplatňování hledisek kvality závisí na splnění podmínek pro jejich užitečné.
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Ústav profesionálního rozvoje pracovníků ve školství (od října 2001) ředitelka: PhDr. Jana Kohnová Ústav.
dotazníkové šetření na vysokých školách
Fakulta zdravotnických studií
INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ STROJNÍCH OBORŮ JAKO ODEZVA NA KVALITATIVNÍ POŽADAVKY PRŮMYSLU Výsledky řešení: Ostrava doc. Ing. Josef NOVÁK, CSc.
Analýza nabídky bakalářských studijních programů ICV v rámci pedagogického vzdělávání Ing. Lenka Danielová, Ph.D., Mgr. Dita Janderková, Ph.D., Doc. PhDr.
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc
Studijní program /obor Speciální pedagogika na Pedagogické fakultě MU
Příprava učitelů ekonomických předmětů pro střední školy a VOŠ Prof. Ing. Ondřej Asztalos, CSc.
prezentace1 Zaměstnavatelé v komunikaci se středními školami Jaroslava Raisová.
Závěry ze semináře k problematice strukturovaného studia učitelství KONFERENCE „STRUKTUROVANÉ STUDIUM UČITELSTVÍ“ v Srní.
Inovace pedagogických praxí na PdF MU: výzvy a očekávání
IPN Zajišťování a hodnocení kvality v systému terciárního vzdělávání Kvalita přípravy učitelů – podmínka pro udržení konkurenceschopnosti ČR Kašperské.
Technická univerzita v Liberci LIBEREC I Studentská 2 Inovace vzdělávání v oboru čeština jako druhý jazyk (CZ.1.07/2.2.00/ ) podpořeného z.
ÚVODNÍ KONFERENCE K PROBLEMATICE INTEGROVANÉHO VZDĚLÁVÁNÍ OSOB SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM Olomouc 27. dubna 2006.
Bc. Lektorství cizích jazyků
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
Rozvoj inovace a integrace studijních programů a oborů pro učitele a pracovníky ve školství Transformační a rozvojové programy na rok 2005.
Management pro vychovatele PaedDr. J. Šťáva, CSc. katedra pedagogiky tel
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
2. ročník(4. semestr) NMgr. studia LF LF:MPSM101
Bc. Lektorství cizích jazyků
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc. katedra pedagogiky tel učitelství odborného výcviku a praxe.
P1 DIDAKTIKA FYZIKY -didaktická komunikace a její aplikace ( ) 1.1 Úvodní poznámky Různorodost názvů - Metodika fyziky (návod pro výuku, 19.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Podporujeme zájem o odborné vzdělávání Helena Úlovcová Národní ústav odborného vzdělávání Konference Budoucnost odborného školství, Praha,
ZŠ Přerov, Boženy Němcové 16 Školní poradenské pracoviště Mgr. Ilona Bočinská ředitelka školy
Přínos projektu VIP Kariéra II – Kariérové poradenství v podmínkách kurikulární reformy Ing. Jiří Vojtěch, hlavní manažér projektu, vedoucí oddělení pro.
1 Novela zákona o pedagogických pracovnících. 2 Hlavní cíle změn Zvýšit prostupnost kvalifikací pro jednotlivé druhy a stupně škol Zrušení některých zbytečných.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Informační a poradenské centrum ZČU Informační a poradenské centrum ZČU Komplexní služby v oblasti studijního, psychologického, právního, sociálního a.
Inovace dopravních a strojírenských vzdělávacích programů na VOŠ, SPŠ automobilní a technické v Českých Budějovicích Dr. Jiří Ludačka.
Reflexe aktivit a výsledků projektu Reflexe aktivit a výsledků projektu Evaluace a inovativní aplikace bakalářského studijního programu Učitelství pro.
NABÍDKA PROGRAMŮ A KURZŮ CCV PF UJEP
Asociace ředitelů gymnázií ČR
Příprava učitelů ekonomických předmětů pro střední školy a VOŠ
Didaktika odborných předmětů jako vědní disciplína
Fakulta zdravotnických studií
9. Tvorba individuálního plánu
Navazující magisterské studijní programy platnost od roku 2017/2018
KATEDRA SPECIÁLNÍ PEDAGOGIKY Bakalářské STUDIUM
Fakulta zdravotnických studií
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 6 didaktických pojmů + zodpovědět 2 otázky.
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
9. Tvorba individuálního plánu
PEDAGOGICKÉ VEDENÍ STUDENTŮ Garant: Mgr. Anna Krátká, Ph.D
Pedagogický management 2005 J. Šťáva katedra pedagogiky tel
CLEVER LEADER 2011 příprava budoucích učitelů
Studijní program Ošetřovatelství
Centrum celoživotního vzdělávání Pedagogické fakulty Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem 2017/2018.
Právo, Účetnictví, Webový design a grafika, Ekonomika a mezinárodní obchod, PÍSEMNÁ A ELEKTR. KOMUNIKACE, Reklamní a marketingová komunikace, Právo Evropské.
IP Alena Kopáčková (DFP)
Transkript prezentace:

Reagují fakulty připravující učitele na vznik RVP? Jana Coufalová

Úkoly pedagogických fakult Seznámení učitelů fakult s RVP Zpracování nových studijních oborů a jejich předložení k akreditaci Obsahová inovace stávajících studijních plánů Změny v pojetí jednotlivých předmětů Celoživotní vzdělávání Tvorba učebnic a dalších materiálů

a)Seznámení učitelů fakult s RVP  tvořit školní vzdělávací program,  učit v souladu s RVP a podle ŠVP. Učit budoucí učitele

b)Zpracování nových studijních oborů a jejich předložení k akreditaci Odpovídá struktura studijních oborů založená na dvouoborovém vzdělávání učitelů potřebám praxe? ?

c )Obsahová inovace stávajících studijních plánů Rozšířit spolupráci mezi odbornými katedrami a katedrami pedagogiky a psychologie při výuce odborných didaktik. Umožnit studentům zažít již během studia „na vlastní kůži“ zrušení hranic mezi jednotlivými předměty, rozšířit vzájemnou spolupráci odborných kateder. Úkol: Těsněji propojit předmětové didaktiky s pedagogickými a psychologickými disciplínami.

d)Změny v pojetí jednotlivých předmětů Vysokoškolské studium je často poslední možností, jak „přetvořit“ učitele a jeho prostřednictvím změnit vzdělávání na základních a středních školách.

e)Celoživotní vzdělávání vlastní realizace dalšího vzdělávání učitelů evaluace dalšího vzdělávání

f)Tvorba učebnic a dalších materiálů Vznik týmů sestavených z učitelů základních a středních škol, z vysokoškolských učitelů i dalších odborných pracovníků.

Úspěšnost rámcových vzdělávacích programů bude záviset na učitelích.