3DR, outdoor, indoor, podpora prodeje. 3D reklama Asociace třídimenzionální reklamy (A3DR) 3D reklama = reklamní produkt.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Značka výrobku Značka se skládá:
Advertisements

Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
VÝVOJ ČESKÉHO OBCHODU A OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Z d e n ě k S k á l a R e s e a r c h D i r e c t o r R e t a i l & S h o p p e r I N C O M A t i s k o v á.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Tvorba cen v maloobchodě
 Škola: ZŠ, ul. L. Kuby 48, České Budějovice  Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání, druhý stupeň  Předmět: Občanská výchova  Ročník: 8,9 
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Konkurenční.
Objem a struktura trhu. Průmyslový řetězec Skládá se ze všech sektorů průmyslu, které jsou zapojeny do realizace výrobku Proces od získávání surovin přes.
Reklama v rozhodování firmy. Reklamní výdaje a jejich účinnost
Úloha marketingu v řízení podniku
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Výrobek a jeho životní cyklus
Zkušenostní křivka Petr Bouška IŘT 2007/2008.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference.
9.Komunikace.
1 Podpora prodeje PODPR/ P2 Hlavní typy aktivit SP Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
Propagace - Promotion -
MARKETINGOVÝ MIX.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Komunikační strategie
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Marketingová komunikace
Cena a náklady.
úvod pojetí a obsah marketingu
Podpora kvality farmářských trhů a potravin z pohledu médií Lenka Krbcová.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Podpora prodeje. soubor různých motivačních nástrojů, krátkodobého charakteru, které jsou vytvořeny pro stimulování rychlejších nebo větších nákupů určitých.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Podpora prodeje Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
Vítejte na Marketingu.
1.1. Mediální prostředí a trh Mgr. Evžen Staněk
Podpora prodeje. spotřebitelská PP – používá se ke zvýšení krátkodobého odbytu, při budování dlouhodobého tržního podílu, k získávání nových spotřebitelů,
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
MARKETING 3 Produkt jako nástroj marketingu. Produkt Z pohledu marketingu se člení na: Spotřební zboží Výrobní prostředky.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
 konečná úprava ceny před prodejem spotřebiteli  využívá psychologii prodeje  cílem je přesvědčit zákazníka o výhodnosti nákupu  používají se zejména.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
3DR, outdoor, indoor. 3D reklama Asociace třídimenzionální reklamy (A3DR) 3D reklama = reklamní produkt mající tři rozměry:
MARKETING 4 Distribuce a Cena. Prodejní cesty spotřebního zboží Výrobce Spotřebitel agent velkoobcho dník maloobcho dník velkoobcho dník maloobcho dník.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
České Budějovice, červen 2016
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Rozhodování o sortimentu v obchodní firmě
Podpora prodeje.
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
Vítejte na Marketingu.
Marketingové strategie
3DR, outdoor, indoor.
Propagace základní pojmy
NIELSEN EVERYDAY PRICE AND PROMOTION ANALYTICS
Obchod, trh Základy hospodaření.
Transkript prezentace:

3DR, outdoor, indoor, podpora prodeje

3D reklama Asociace třídimenzionální reklamy (A3DR) 3D reklama = reklamní produkt mající tři rozměry: výšku, šířku a hloubku 2 druhy produktů: katalogové zboží a tailor made soutěž Hvězda 3D reklamy

Outdoor reklama 1993 – Česká asociace pro venkovní reklamu (později Asociace pro venkovní reklamu ČR) některé typy venkovní reklamy - billboardy, bigboardy, reklamní plachty, backlighty (7 divů světa – letiště Ruzyně společnosti BigBoard Praha) - City Light vitríny (společnost Euro AWK lavičky

10 pravidel pro outdoor najděte si pouze 1 téma buďte struční (zaznamenání, přečtení a zapamatování 5-20 s) komunikujte s člověkem dívejte se do očí objevte kouzlo seriálu oslovte lidi tam, kde Vás nečekají zvolte vhodnou kombinaci barev vede realistická 3D reklama sexuální podtext přitahuje fungující neměňte

Indoor reklama média - Dynamic Shopping Display - City Light vitrína - Floor windows - Saleboard - Floor Stickers (Perla Tip v r – 100 prodejen 5-ti řetězců, efekt nálepek 3%)

POP a POS = reklama v místě nákupu a prodeje nástroje: prodejní stojan Univers Univers Magnet Roll&Show Promo stolky

POP a POS Rollaway dekorované palety regálová čela stojany s testerem

Výzkum POPAI POPAI (Point of Purchase Advertising International) Typ nákupuSupermarketObchodní dům konkrétně plánovaný3026 obecně plánovaný618 náhradní43 neplánovaný6053 POPAI ve spolupráci s Meyers Research Center – index zvýšení nákupu značky (index 46,67 pro filmy a fotografický materiál)

Podpora prodeje Čeho může dosáhnout: stimulace pozitivního přístupu prodejců k produktu posílení odbytu zavedené značky usnadnění uvedení nového produktu n. značky uvolnění regálového a mimoregálového prostoru neutralizace konkurenční reklamy a PP získání spotřebitelů ke koupi udržení současných uživatelů podporou opakovaných nákupů vyšší používání produktu zvýšením zásoby u spotřebitelů odstavení konkurence zvýšením zásoby u spotřebitelů posílení reklamy

Podpora prodeje Co nedokáže: kompenzovat špatně vyškolený personál nedostatek reklamy nabídnout dlouhodobý důvod k dalším nákupům natrvalo zastavit pokles odbytu

Podpora prodeje spotřebitelská PP – používá se ke zvýšení krátkodobého odbytu, při budování dlouhodobého tržního podílu, k získávání nových spotřebitelů, k odlákání spotřebitelů od konkurenčních výrobků, pro udržení stávajících spotřebitelů (vzorky, kupony, rabaty, cen. balíčky, prémie, reklam. předměty, věrnostní odměny, POP, soutěže a hry) PP velko a maloobchodníků – snaží se je motivovat k nabídce nových položek a držbě větších zásob urč. produktu PP prodejců – snaží se jí zajistit vyšší podporu z jejich strany

Podpora prodeje - závěry dočasné snížení maloobchodních cen výrazně zvýší odbyt čím vyšší je frekvence akcí, tím plošší je jejich průběhová křivka frekvence akcí mění referenční cenu spotřebitele maloobchodníci nepromítají do svých cen všechny výhody získané od velkoobchodníků n. výrobců značky s vyšším tržním podílem mají nižší obchodní elasticitu

Podpora prodeje - závěry inzerované propagační akce mohou zvýšit návštěvnost obchodu inzerce a ukázky fungují synergicky při ovlivňování prodeje zlevněných značek PP v jedné produktové kategorii ovlivňuje prodej značek v doplňkových i konkurenčních kategoriích dopady PP vysoce kvalitních značek a těch méně kvalitních nejsou kvalitou symetrické

Použité zdroje Mimo zdroje uvedené v prezentaci Strategie – 10 momentů, které ovlivnily vývoj trhu KRUPKA, J. Desatero zásad, jak nezkopat venkovní reklamu. Strategie z COUFALOVÁ, M. – Reklama v nákupních centrech kvete. Strategie z FORST, V. Nejen pro ty, kteří klopí oči. Strategie z Reklama v místě nákupu. Strategie z KUDRNOVÁ, L. Průvodce POP nástrojů. Strategie z

Použité zdroje Strategie z – příloha KRUPKA, J. Strategie z část Sales promotion and 3D