OPERATIVNÍ CONTROLLING PERMANENTNÍ ZAJIŠTĚNÍ likvidity rentability tržní hodnoty firmy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní pravidla při finančním investování, rentabilita, riziko, likvidita Zdeněk Jelínek.
Advertisements

Ing. Lenka Štibrányiová
Pilsen Steel s.r.o. Procesní přistup, PQM -vyhodnocení
KONTROLA zpracovala: Ing. Jaroslava Teuberová Náchod, dne
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Ekonomicko-společenská část soutěže POPULARIZACE VĚDY A VÝZKUMU V PŘÍRODNÍCH VĚDÁCH A MATEMATICE S VYUŽITÍM POTENCIÁLU MU.
Úvod do podnikových financí
Semestrální práce z předmětu Projektový management
PLÁNOVÁNÍ Vrcholným úkolem podnikového řízení je určování konkrétních podnikových cílů, jejichž prostřednictvím má být dosažen konečný cíl, dlouhodobá.
2. téma 1MU305, 211 – Manažerské účetnictví I.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Předmět: Řízení podniku 1
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Martin Sloup Jiří Kučera Natalia Rubinova Jindřich Štefan.
VAŠE FIRMA JE LOĎ PLUJÍCÍ K VYTČENÉMU CÍLI, KTERÝM JE: n maximalizace tržní hodnoty firmy a n udržování platební schopnosti.
Analýza vlastního podniku
Produkt.
úvod pojetí a obsah marketingu
Kontokorentní úvěr Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Finanční analýza.
ZÁKLADNÍ STRATEGICKÉ CÍLE PROJEKTU
Podnikatelský plán VEBER, Jaromír a kol. Management – základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2002, ISBN , str. 464 –
NÁSTROJE OPERATIVNÍHO CONTROLLINGU, TRUMFY VE VAŠICH RUKÁCH!
0.0 Projekt Odborné vzdělávání pracovníků zemědělství v oblasti financí a procesů (opatření I.3.1) Podkladové materiály ke školení FINANCE.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Podnikatelský plán struktura plánu.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Rozhodovací proces, podpory rozhodovacích procesů
1 Zajištěné investice - jistota má svoji cenu Dámský investiční klub Petr Valenta ředitel odboru řízení produktů finančních trhů ČS.
AEM – význam a vliv krajských energetických koncepcí.. ENVIROS s.r.o. Vladimíra Henelová a kol. ÚEK - územní interpretace Státní energetické koncepce.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Základní struktura projektu Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Název projektu: Kvalitní vzdělání je efektivní investice.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
Kalkulační systém a jeho využití v řízení
MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA TRZÍCH EU MLÉKÁRNA KUNÍN
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Finanční výkazy obchodních společností
Petráčková Jozová Cézová
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
VYSOKÁ ŠKOLA FINANČNÍ A SPRÁVNÍ o.p.s. CONTROLLING Ing. Jan Cedl AŘ KONTAKT s.r.o.
8. Marketing.
FINANČNÍ ŘÍZENÍ NEZISKOVÝCH ORGANIZACÍ
11 Osobní finance a investování. 2 Osobní finanční plánování Smyslem osobního finančního plánování je ujasnit si: budoucí osobní a rodinné.
Ekonomická a správní funkce Ekonomika a řízení podniku 2008/2009 Přednáška č. 3 JUDr. Martin Landa
Model strategie marketingového mixu
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Finanční řízení (teze seminářů - platí pro seminární skupiny 2 a 3)
Ekonomika a řízení podniku 2009/2010 Přednáška č. 3 JUDr. Martin Landa
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Přednáška č. 5 Identifikace klíčových faktorů ovlivňujících výkonnost podniku.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
Hospodaření nepodnikateských organizací 1 Finance a řízení - rozpočty.
Téma 13: Finanční plánování
KEM / PEPL2 Finanční plán Jan Cedl Finanční plánování Finanční plánování je „formalizované rozhodování o způsobu financování (získávání kapitálu),
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 8: Finanční řízení MSP.
Management řízení organizací. složky řízení plánování plánování organizování organizování vedení lidí a motivace vedení lidí a motivace kontrola kontrola.
Organizace výroby Organizace a řízení výroby. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Marketingový plán podniku
Kalkulační systém a jeho využití v řízení
Funkce organizace Formulace funkcí organizace
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Ekonomika malých a středních podniků
Kalkulační systém a jeho využití v řízení
Transkript prezentace:

OPERATIVNÍ CONTROLLING PERMANENTNÍ ZAJIŠTĚNÍ likvidity rentability tržní hodnoty firmy

VÝZKUM A VÝVOJ

5 NÁKLADOVÝCH MÍST VE VÝROBĚ

SPRÁVA A PRODEJ

VNĚJŠÍ VLIVY A KONKURENCE

VYHODNOCENÍ

CONTROLLING A ROZPOČET (praktická ukázka) Ing. Bohumil Nývlt controlling – úvěry - factoring

VÝROBNÍ PROGRAM FIRMY KSL, a.s. n firma vyrábí 3 druhy výrobků ( produkty A, B, C ) n na 5 nákladových místech výroby (NM 1 - NM 5) n ze 4 druhů jednicového materiálu (JM I - JM IV)

STRATEGICKÉ CÍLE FIRMY KSL, a.s. n MAXIMALIZACE TRŽNÍ HODNOTY n PERMANENTNÍ ZAJIŠTĚNÍ LIKVIDITY n PERMANENTNÍ ZAJIŠTĚNÍ RENTABILITY

CESTY K CÍLI: n zásobování a výroba n správa a prodej n vývoj a investice

PROSTŘEDKY K DOSAŽENÍ CÍLE n permanentní vyhodnocování vlivů: – vnějších a vnitřních faktorů – zpětné vazby n na výsledek produktů a celé firmy

MEZI HLAVNÍ FAKTORY PATŘÍ: tržní podmínky struktura firmy a nákladů tvorby cen a řízení nákladů reakce na změny tržních podmínek perfektní orientace v řízení nákladů identifikace rizik a příležitosti efektivní investování

TVORBA VOLNÉHO CASH FLOW (pro osobní spotřebu majitele firmy, nebo další reinvestice) Volný cash flow

ORGANOGRAM FIRMY KSL

VYTVOŘENÍ KAUZÁLNÍCH VZTAHŮ (propojení modulů v excelu)

ROZPOČET ODBYTU

ROZPOČET VÝROBY

ROZPOČET NÁKLADOVÝCH MÍST

ROZPOČET SPOTŘEBY JEDNICOVÉHO MATERIÁLU NA 1 MJ PRODUKTU

CELKOVÁ SPOTŘEBA JM

VLASTNÍ NÁKLADY VÝROBY NA 1 MJ PRODUKTU

ROZPOČET MTZ NA NÁKUP JM

ROZPOČET TECHNICKÉHO ROZVOJE

ROZPOČET SPRÁVY A PRODEJE

PLÁN INVESTIC PLÁN INVESTIC

VÝSLEDOVKA PRODUKTŮ

BILANČNÍ ANALÝZA A FINANČNÍ PLÁN (BAFP)

DĚKUJEME ZA VAŠI POZORNOST A TĚŠÍME SE NA SPOLEČNÉ SLEDOVÁNÍ DALŠÍHO VÝVOJE FIRMY KSL