Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
AMERIKA – Opakování zeměpisných znalostí
Advertisements

Státy Jižní Ameriky.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
- Jižní Amerika( přírodní poměry)
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
VY_32_INOVACE_20 Jižní Amerika - Karibské, Andské, Laplatské státy
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Jižní Amerika.
VY_52_INOVACE_03/2/5_ZEMĚPIS
IDENTIFIKÁTOR MATERÍÁLU: EU –
Geografická charakteristika latinské ameriky
Jižní Amerika - povrch Čiháková, Chaloupková.
Brazílie a její sousedé
Severní a jižní Amerika (North & South America)
Autor materiálu: Mgr. Dagmar Nogová Datum vytvoření: prosinec 2013
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Hospodářství Spíše rozvojové Brazílie Argentina Chile Venezuela Nově
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Předmět:zeměpis Ročník:8. ročník Klíčová slova:Amerika, Jižní Amerika –
Ch_082_Světadíly_Amerika_Jižní Amerika - Státy
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Poloha, povrch, vodstvo Ameriky Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková.
Identifikátor materiálu: EU
Zdeněk Bergman, G Teplice
Jižní Amerika - povrch Autor: Mgr. Marian Solčanský
VY_32_INOVACE_10 Státy Ameriky - pracovní list
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_23_04_Z7_Skála AUTOR: Mgr. Aleš Skála TÉMA: Jižní Amerika- test Základní škola Libina, příspěvková.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_Světadíly
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
13. JIŽNÍ AMERIKA ANDSKÉ STÁTY VY_32_INOVACE_12_Z5
Základní škola a mateřská škola Bohdalov
VY_32_INOVACE_268_Státy Laplatské nížiny a tropické JA
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Zeměpis 7. ročník
Transkript prezentace:

Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005

Implementace ICT do vzdělávacích oblastí a oborů Umístění prezentací : www.1zsfm.cz

Téma vyučovací hodiny : Vzdělávací obor : Zeměpis Třída : VII.D Vyučující : Mgr. Ivana Klečková Datum :11.11.2005 Téma vyučovací hodiny : „ Jižní Amerika“ Vybavení učebny : připojení na INTERNET PC – notebook dataprojektor

Zdroje informací Voženílek V.: Zeměpis 3,Prodos, 2001 Voženílek, Fňukal: Zeměpis 3 – pracovní sešit Země a lidé – encyklopedie zeměpisu, Svojtka 1999 Školní atlas světa

Jižní Amerika

Latinská Amerika = úředními jazyky jsou španělština a portugalština Urči zeměpisnou polohu: 12°sš - 52°jš 35°zd – 82°zd

Vyhledej a zapiš do slepé mapky Členitost: Karibské moře Tichý a Atlantský oceán Magalhaesův a Drakeův průliv Ostrovy: Galapágy Falklandy Ohňová země

Povrch: Andy – Aconcagua – 6959 m Guyanská vysočina Brazilská vysočina Patagonie poušť Atacama Orinocká nížina Amazonská nížina Laplatská nížina Vodstvo: Orinoko Amazonka /Madeira, Ucayali/ Paraná

Flóra a fauna Nové pojmy: pampy – stepi,pastviny llanos - savany

Zajímavosti Největší vodopád – Angelův – 979m Vodopády Iguacú – řetězec 275 vodopádů Jezero Titicaca–nejvýše položené splavné jezero Moai–sochy na Velikonočních ostrovech/Chile/ Tepuis – hory ve Venezuele s plochými vrchy Amazonka – asi 200 přítoků

Státy – zapiš do slepé mapky + urči hlavní město Venezuela Guyana Surinam Francouzská Guyana Brazílie Kolumbie Ekvádor Peru Chile Caracas Georgetown –angličtina Paramaribo - holandština Cayenne – francouzština Brasilia – portugalština Bogotá Quito Lima Santiago

La Paz, Sucre Bolívie Asunción Paraguay Montevideo Uruguay Buenos Aires Bolívie Paraguay Uruguay Argentina Víš proč? Odkud je název Argentina? Kdo byl El Dorado? Která země těží smaragdy? Odkud je název Venezuela?

Urči,vyhledej, zařaď a zapiš! Maracaibo Huascarán Garnáti Manaus Pelé Cartagena Co je to panamák

Hodnocení vyučovací hodiny Klady Zápory odpadá zápis na tabuli vyhledávané pojmy vidí stále před sebou možná demonstrace zajímavých fotografií ne všichni žáci mají stejné tempo

Poznámky k prezentaci Žáci pracují s atlasem a nástěnnou mapou –zpětná kontrola,zda pojmy vyhledali správně. Slepou mapku nutno připravit předem. Využití laserového ukazovátka usnadňuje učiteli i žákům orientaci v textu.